ile wyciągneliście z 1Y

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mp1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: pn lis 27, 2006 18:27
Lokalizacja: Warszawa

ile wyciągneliście z 1Y

Post autor: mp1985 » wt cze 05, 2007 17:54

piszcie do ilu km/h udało wam się rozbujać golfa z tym silnikiem a jeśli przeprowadzaliście jakieś mody zwiększające moc też o tym napiszcie


ja moim na prostej jadę max 155km/h i nie ma opcji żeby poszedł więcej na prostej z górki rozpędza się do 160km/h :okej:

foto jeszcze na starych zegarach teraz mam z obrotomierzem od vento :grin:

moc seryjna lub mniej bo już golfina kilka latek ma

mody:
wywalony kat, i olej opałowy w baku :helm:




pozdrawiam posiadaczy 1Y Obrazek
Ostatnio zmieniony śr cze 06, 2007 00:21 przez mp1985, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » wt cze 05, 2007 19:34

moj lecial 165 z malej gorki 4500obr:/
a teraz mam wieksze kola zalozone to licznik pokazuje 160 ale w rzeczywistosci jest wiecej.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
adas01
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: wt lut 15, 2005 20:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: adas01 » wt cze 05, 2007 21:28

na kołach 185/60/14 z dwoma osobami i kupą bagażu miałem na liczniku 160km/h, w baku ON ze stacji; do testów polecam ukraińską ropę - lata zdecydowanie lepiej niż na polskim ON
kata też nie posiadam
dodatkowo to może być kwestia sprzęgła - na kończącej się tarczy miałem przy 120km/h ok. 3300-3400 rpm, teraz. po wymianie, jest ok. 3100rpm/120, więc siłą rzeczy można trochę więcej jeśli chodzi o Vmax


był mk3, jest prawie mk4

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » wt cze 05, 2007 22:07

adas01 pisze:20km/h ok. 3300-3400 rpm, teraz. po wymianie, jest ok. 3100rpm/120, więc siłą rzeczy można trochę więcej jeśli chodzi o Vmax
jak to mozliwe?? tez mi sie powoli konczy sprzeglo i mam 120 przy 3300 chyba


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » wt cze 05, 2007 23:17

ja mam taki silniczek w mk2 i na kolach 13'' polecialem 180km/h (skrzynia 4T)


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
mp1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: pn lis 27, 2006 18:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mp1985 » śr cze 06, 2007 00:11

ja leciałem na 13" oponki seria 175/70/13 przy 155lm/h ma równo 4tys obr i tyle daje rade na prostej

natomiast równo przy 3000obr mam 115km/h


[ Dodano: 06 Cze 2007 00:23 ]
marcin999, moj lecial 165 z malej gorki 4500obr:/ jakos duzo tych obrotów ja mam tak jak pisałem równe 4tys przy 155km/h z czego to moze wynikać? bo słyszałem że ta skrzynia to to samo co w AAZ i że max ma przy 185km/h 4500obr
Ostatnio zmieniony śr cze 06, 2007 00:40 przez mp1985, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » śr cze 06, 2007 09:41

mp1985,
e raczej nie ja mam tak
2400-90km/h
3000obr 110km/h
3600- 130km/h
3800-140
4100-150
4300-4400 160 jakos tak tylko ze przy tych wiekszych V to nie dam sobie reki uciac ale pod czerwone pole sie wkrecil tylko tak jak mowie byla gorka i na zimowkach 175/70/13, a teraz mam 185/65/14 wiec lapie 160 na liczniku nie ma sily zeby go dokrecic juz, ale to i tak jest 165 albo i wiecej wiec ksiazkowo.
a skrzynie mam chyba CHD, ale nie jestem pewny wychodzi na to ze masz troche szybsza skrzynie.
Ostatnio zmieniony śr cze 06, 2007 09:42 przez marcin999, łącznie zmieniany 1 raz.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

driver 21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob mar 03, 2007 21:43
Lokalizacja: okolice Wrocławia

Post autor: driver 21 » śr cze 06, 2007 09:53

Witam tez mam 1Y i co prawda nie sprawdzalem ile wycisnie ale mysle ze powinien do tych 160 dociagnac. Jezdze do pracy autostrada rowna jak stol 22 km i np jadac 90km/h i wciskajac pedal gazu( nie do podlogi) aby osiagnac 130km/h to rozpedza sie w tym przedziale zaskakujaco dobrze :grin: Zaraz po tym jak ojciec przyjechal nim z niemiec i byly pierwsze jazdy to myslalem ze to auto ma turbo i pozniej sie nieco zdziwilem ze on ma przeciez tylko 64KM i to niezniszczalny wolnossacy diesel :bajer: A wczesniej mialem golfa II z 90 konnym 1.8 niezagazowny a ojciec ma passata 2.0 16V ABF tez bez gazu wiec jezdzilem sporo mocniejszymi autami , a ze jezdze spokojnie to ten silniczek mi starcza. Najwieksza roznica z benyzna to wolniejszy start i kruciotka jedynka.Pozniej juz jest dobrze :bajer: pozdro dla posiadaczy prawdziwego diesla z krwi i kosci :okej:


moje VW w rodzinie - passat B5 FL 1.9 TDI AWX-'02 i golf mk3 1.9 D 1Y-'93 - VW - dlugodystansowy krol autostrad:)

ryba_71
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: ryba_71 » śr cze 06, 2007 12:01

Mój miał trochę ponad 170 (bo na wskazówce trudno jest ocenić ile ponad) na holenderskiej ropie wydawało misię, że mogę coś więcej wycisnąć, ale auto nie nowe więc rekord trwał z minutę bo było w nim głośniej jak w dyskotece.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 81 gości