Wyłącza turbinę po 3tys obrotow

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Klimat
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: pn mar 13, 2006 20:56
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: Klimat » wt cze 05, 2007 14:57

Miałem to samo, po podłączeniu pod VAG okazało się, że turbinka pompowała prawie 2,5 bara, bo sie Westgate nie otwierał i auto wchodziło w tryb awaryjny. Cud, że turbinka przeżyła taką próbę.



kowal_831983
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 18:46
Lokalizacja: niemcy

Post autor: kowal_831983 » ndz cze 10, 2007 17:51

WITAM I DZIEKUJE ZA ODPOWIEDZ SZUKALEM JUZ WSZEDZIE I NIC NIE MOGE ZNALEZC WSZYTKIE WEZYKI CALE N75 TEZ PODMIENILEM OD KOLEGI I DALEJ TO SAMO TURBO PRZY 110KMh NA 4 BIEGU WYLACZA SIE I SYCZY PRZY KAZDYM DODANIU GAZU SYCZY PODEJRZEWAM ZE TURBINA MI SIADA ALE NIE JESTEM PEWIEN MUSIAL BYM SIE PODLACZYC DO WAGA ALE MOZE WY MI JESZCZE COS DORADZICIE GDZIE POWINIENEM SZUKAC TO JEST PASSAT B5 97r.1.9TDI 110KM PRZEBIEG 210000



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz cze 10, 2007 18:39

moze Ci sie zaciela gruszka od turbo?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

kowal_831983
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 18:46
Lokalizacja: niemcy

Post autor: kowal_831983 » czw cze 21, 2007 12:40

zrobilem tak jak mi poradziliscie i znalazlem dziure na tym grubym przewodzie od turbiny teraz niema juz notlauf ani turbina nie syczy teraz to ma kopa DZIEKI



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 103 gości