Turbo ładuje do 2 tyś. obr a potem nic...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

sobiking
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: śr maja 18, 2005 20:51
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Turbo ładuje do 2 tyś. obr a potem nic...

Post autor: sobiking » wt cze 05, 2007 11:10

Witam mam mały problem, wymieniłem nie dawno turbo na inne i teraz ono ładuje do ok 2 tyś a potem przestaje, w czym może być problem?



Awatar użytkownika
Bartek84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 935
Rejestracja: pt lis 18, 2005 16:29
Lokalizacja: Legnica
Auto: Golf Mk7 GTI
Kontakt:

Post autor: Bartek84 » wt cze 05, 2007 11:38

A nie od 2 tys?


Mk7 GTI Stage 2

sobiking
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: śr maja 18, 2005 20:51
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: sobiking » wt cze 05, 2007 11:58

No właśnie że nie, do ok 2 tyś ciągnie jak "szlony" a potem ... lipa.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt cze 05, 2007 12:19

skąd wiesz ile ładuje Ci turbina ? :bajer:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

sobiking
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: śr maja 18, 2005 20:51
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: sobiking » wt cze 05, 2007 12:26

No... czujnika ciśnienia doładowania to nie posiadam, ale jak się rozpędza to słyszę jak turbina świszczy tak do 2 tyś a potem milknie.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt cze 05, 2007 13:06

cos mi sie zdaje kolego, ze masz nieszczelnosc albo walniete wg. dlaczego slyszysz turbine?


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt cze 05, 2007 15:12

ja mam u siebie manometr , swist turbo słysze najlepiej od 1700 do 2200 rpm
bardzo wyraznie bo auto bez kata. W wyższym zakresie obrotów to bardziej słychac silnik.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » wt cze 05, 2007 16:08

sprawdsz wyszstkie uszczelnieneia,ja mam k03 (szybko sie wkreca)ale dopeiro od 2000to dmucha jak glupia a niezej to malo co turbo sie udziela nie pelnym cisnieneim napweno


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 235 gości