Cieknie z ostatniego wtrysku - na zatyczce

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

eso-es
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn cze 04, 2007 21:24
Lokalizacja: Tarnów

Cieknie z ostatniego wtrysku - na zatyczce

Post autor: eso-es » pn cze 04, 2007 21:31

Cześć !
Moje cudo mam już dość długo, ale do tej pory jak to na VW przystało nie miałem w ogóle po co zaglądać pod maskę - poza wymianą oleju i filtrów.
Ale... stało się.
Wiem, że pewnie to dziecinnie proste i pierdoła może w sumie, ale nie znalazłem postu na ten temat. Cieknie mi ropa spod zatyczki na ostatnim wtrysku (tej takiej gumowej zaślepki). Nie wiem czy ma to jakies znaczenie, ale czuję że nie jest ona wepchnięta do końca - z 3 mm można spokojnie przekrzywiać w palcach. Próbowałem to jakoś łopatologicznie wepchnąć ale nie da rady - jest lepiej (nie pryska mi ropą po całym silniku) ale tak czy inaczej widze ze cieknie. Jak to naprawić ?? Help !! Proszę - bo jazda moim drugim autem (2.0 benzyna) codziennie do pracy mnie położy finansowo.
Ostatnio zmieniony pn cze 04, 2007 21:34 przez eso-es, łącznie zmieniany 1 raz.



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: Cieknie z ostatniego wtrysku - na zatyczce

Post autor: RobertP » wt cze 05, 2007 09:04

eso-es pisze:Cieknie mi ropa spod zatyczki na ostatnim wtrysku (tej takiej gumowej zaślepki).
a nie możesz jej zdjąć i jakoś skrócić o parę mm
wtedy wejdzie ciaśniej, powinno pomóc a jak nie to zmień na nową gumkę
a poza tym możesz zrobić fotkę i nam tutaj pokazać :) ?
eso-es pisze:jazda moim drugim autem (2.0 benzyna) codziennie do pracy mnie położy finansowo.
sprzedaj go i kup drugiego dieselka :) :bigok:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » wt cze 05, 2007 09:07

najlepiej wymiana! taki korek kosztuje chyba 3zl i najlepiej kupic 2 zeby miec na zapas :bigok:


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Giugiaro1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt sty 09, 2007 14:41
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: Giugiaro1 » wt cze 05, 2007 09:36

Ja mam założony 2cm wężyk przelewowy zaślepiony uciętym gwoździem. Może troche amatorsko, ale spełnia to swoje zadanie :bigok:



Awatar użytkownika
gitfunfel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 17:13
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: gitfunfel » wt cze 05, 2007 10:13

Zatyczka ostatniego wtryskiwacza- 2 zł (niedawno kupowałem)


Jeśli nad wszystkim panujesz to znaczy, że nie jedziesz wystarczająco szybko.

eso-es
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn cze 04, 2007 21:24
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: eso-es » wt cze 05, 2007 11:16

Hm.. wielkie dzięki. Czyli co - wystarczy te stare gumisko wyszarpać i potem wetknąć nowy ?? I po sprawie? Nie trzeba tam niczego odkręcać czy jakoś w inny sposób ingerować w to cudo ??
PS: co do 2.0 benzyna - bez obrazy - ale 87r , 1,6 D nie nadaje się specjalnie na jeżdzenie w trasy - 110km/h to maks - a to i tak na chwile bo sie (jak go w rodzinie nazywamy) dziadzio męczy. Na liczniku ma 315 000 km - a od poprzedniego wlasciciela wiem ze ma cofniety o 150 000 : ). Dziadzio już tylko na dojazdy do pracy.
A spala - 4,8 - 5.0 l / 100km : )



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » wt cze 05, 2007 14:42

eso-es pisze:Czyli co - wystarczy te stare gumisko wyszarpać i potem wetknąć nowy ?? I po sprawie?
dokładnie tak, ściągaj i zakładaj nową, albo jak pisałem
skróć troszkę i zobacz po jakimś czasie czy nie podcieka,
a powiem Ci że takie niemieckie gumowe rurki w oplocie
można kupić na metry ceny od 6zł do 15 za mb :bigok:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

eso-es
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn cze 04, 2007 21:24
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: eso-es » śr cze 06, 2007 08:10

Podziękował - dziś zmieniam gumkę :rotfl: . W razie wpadki :rotfl: się jeszcze odezwę.
Pozdrawiam!!



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr cze 06, 2007 09:51

tu nie ma prawa być wpadki :) zdejmujesz, zakłądasz nową. do końca nie wchodzi bo oryginalne zaślepki są dłuższe niż króciec.


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 194 gości