Spadek mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn cze 04, 2007 19:51

stiko sprawdz wezyki (czerwony i niebieski) od N-75 czy nie sa przetarte, wzgeldnie wymien, po wymianie / sprawdzeniu -jesli nadal nie bedzie ok - zmostkuj je (pomijajac zaworek) i sprawdz czy jest ok


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

stiko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 14:44
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: stiko » pn cze 04, 2007 20:01

wężyki jak i N75 są nowe,wymieniane 5 dni temu,turbina nie ma kierowniczek,ale i tak ją przeczyściłem,nie mam pojęcia co jest grane,a i jeszcze jedno,oprócz błędu 575 pojawia się też błąd 65535-Internal Control Module Memory Error ; 37.00-Faulty na zimnym silniku da sie go wykasować i nie pojawia sie do momentu nagrzania silnika potem sie go nie da wykasować az silnik ostygnie



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn cze 04, 2007 22:43

masz wirusa wgranego?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

stiko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 14:44
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: stiko » pn cze 04, 2007 23:01

jakiego wirusa ?? o czym ty mówisz



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt cze 05, 2007 00:57

mowie o chip tuningu, albo innym cudzie ktore podnosi moc - moze ktos zle to zrobil i turbo Ci wariuje


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

stiko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 14:44
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: stiko » wt cze 05, 2007 07:51

jest podpiete takie coś: GST power by HOPA ale jak to odłączałem nic nie pomagało efekt jest taki sam.Od tego cuda idzie tylko jeden przewód do wiązki która jest wpięta w przepływomierz



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt cze 05, 2007 08:20

a mostkowales wezyki od n-75? polacz niebieski z czerwonym i sprawdz czy nadal wywala blad

mowisz ze wymieniales - na pewno sa prawidlowo podpiete?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

stiko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 14:44
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: stiko » wt cze 05, 2007 08:29

Obrazek
podłączone mam dokładnie tak
zaworek N75 też wymieniałem,co do zmostkowania to który jest niebieski a który czerwony bo u mnie przed i teraz po wymianie wszystkie są czarne:]



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt cze 05, 2007 08:43

polacz nr 5 i 7 ze soba i sie przejedz robiac logi jak masz taka mozliwosc, sprawdz czy Ci wywali blad


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

piotr-m
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 17:21
Lokalizacja: xxx

Post autor: piotr-m » wt cze 05, 2007 21:55

hej ja mam golfa 3 TDI 90 KM i mam podobny problem NA 3 I 4 biegu jak sciagam noge z gazu i znuf lekko dodaje to czuc lekkie szarpniecia jak dam opur gazu tego niema czy to moze byc cos zwiazane z przeplywem paliwa prosze o rade z gory dzieki



Awatar użytkownika
7021511
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn gru 11, 2006 22:44
Lokalizacja: malbork
Kontakt:

POMOCY

Post autor: 7021511 » wt cze 05, 2007 22:37

Witam serdecznie.Jestem tutaj nowy i nie wiem czy dobrze trafilem.Mam taki problem z moim GOLFIKIEM od jakiegos czasu i elektro mechanik nie moze nic znalesc :(. Problem polega na tym ze przy ruszaniu golfik ma słaba moc wrecza bardzo słaba i musze dodac duzo gazu zeby m ozna było ruszyc,wyglada to tak jakby trzymało go 5 chłopa za zderzak :):).Moze ktos sie spotkał z takim przypadkiem i podpowie mi co to moze byc.Elektrro mechanik sprzwdzał PRZEPŁYWOMIERZ,CISNIENIE PALIWA i wszystko OK z tego co wiem a dalej nie wiem bo dalej takie same objawy.POMOCY!!!!!!!! GOLF 4 1.6 BENZYNA -WTRYSK WIELOPUNKTOWY POMOCYYYYYYYYYY

jak zle trafiłem to jak mozecie to pokierujcie mnie :)



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt cze 05, 2007 23:26

hej ja mam golfa 3 TDI 90 KM i mam podobny problem NA 3 I 4 biegu jak sciagam noge z gazu i znuf lekko dodaje to czuc lekkie szarpniecia jak dam opur gazu tego niema czy to moze byc cos zwiazane z przeplywem paliwa prosze o rade z gory dzieki
moze byc nastawnik, ale tez pare innych rzeczy, wyponij kostke predkosciomierze ze skrzyni biegow i sprawdz czy nadal tak sie dzieje
7021511 pisze:GOLF 4 1.6 BENZYNA -WTRYSK WIELOPUNKTOWY POMOCYYYYYYYYYY
no troche zle bo to dzial diesla :)

zajrzyj do dzialu z benzynkami to Ci chlopakicos doradza


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » śr cze 06, 2007 21:38

piotr-m pisze:znuf
W tym słowie więcej błędów nie da się popełnić :)



stiko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 14:44
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: stiko » czw cze 07, 2007 14:05

Adamm połączyłem wężyki tak jak napisałeś i dalej wpada w awaryjny i wywala ten sam błąd,logów nie robiłem bo nie miałem kompa,powiedz mi tylko dlaczego jest wszystko ok dopóki nie zgaszę auta ,w sekunde póżniej jak go zapale i jade już po 3000obr. wpada w awaryjny ??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 127 gości