TDI do MK2 da rade?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

sztux
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn sty 30, 2006 11:46
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

TDI do MK2 da rade?

Post autor: sztux » pn cze 04, 2007 09:24

Czy jest opcja wstawienia szlachetnego silniczka TDI do Golfika II. Jezeli tak to od jakiego autka i czy duzo trzeba robic przerobek? I chyba jak wrzyci sie taki silniczek to trzeba ze skrzynia razem?



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pn cze 04, 2007 10:51

spojrzyj poniżej to zobaczysz że da rade


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » pn cze 04, 2007 15:25

tomcio pisze:Da radę, było, poszukaj
no wlasnie.wielu już o to pytało ale jakos chyba tylko na pytaniach sie skonczyło.a szkoda


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pn cze 04, 2007 16:48

Da radę !!! z tego co wiem, to idealnie pasuje silnik 1.9TDI od golfa III, kłopot później jest z podłączeniem elektryki, ale sam silnik pasuje idealnie na łapy podtrzymujące w golfie II.

Sam się przymierzam do założenia takiego silniczka do mojej Jettki, ale odstrasza mnie ta elektryka. Co do ceny to silniczek 1.9TDI można wyrwać już od 2400zł., ale ot nie wszystkie koszty :(

Pozdrawiam, sztux.



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » pn cze 04, 2007 17:05

silnik pasuje do mk II. ja mam wstawiony z passata B4. musiałem trochę "puknąć" prawą podłużnice bo koło pasowe się nie mieściło, ja mam ta wersje silnika gdzie pompa od wspomagania jedst napedzana oddzielnym waskim paskiem klinowym możliwe ze bez kola wspomagania weszło i bez tego. łapy silnika pasują idealnie. skrzynie wypadało by tez zmienić ponieważ ma dłuższe przełozenia niż skrzynia w td oraz jest wieksze sprzegło w tdi. dalej do wyniany ida pedały ze względu na sterowanie hydraulicznym sprzęgłem oraz potencjometrem gazu ale i to da sie obejść mozna zostawic stare pedały sprzęgło przerobić na linke i potencjometr tez da się jakoś dostawic do seryjnych pedałów.
Jak wymieniasz skrzynie to i półośki z przegubami beda potrzebne inne jak masz przeguby 100mm a półośki od gti 16V z mkII lub jakiegoś corrado.

a co do elektroniki to też mozna się bez niej obejść :)


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pn cze 04, 2007 20:14

Trochim pisze:musiałem trochę "puknąć" prawą podłużnice bo koło pasowe się nie mieściło, ja mam ta wersje silnika gdzie pompa od wspomagania jedst napedzana oddzielnym waskim paskiem klinowym możliwe ze bez kola wspomagania weszło i bez tego
ja mam na szeroki pasek, i niestety podłużnice też trzeba było potraktować szlifierką, bo koło pasowe mogło uderzyć przy jakiejś nierówności.
a tak OT, trochim, gdzie sie podziewałeś, jakoś cie mało było widać. jak tam syncro, skończone ??


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » pn cze 04, 2007 20:33

nie miałem neta - walczyłem z tp sa ;)

syncro no jeszcze nie :P

próbowałem róznych rózności z przednim zawieszeniem i wahaczami wkońcu powróciłem do wersji oryginału z mk II bo udało mi sie kupić prawą półoś od rallye teraz tylko lewa od jakiegoś 16V i bedzie ok :bajer:


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » pn cze 04, 2007 21:01

tomcio, mi też sie marzy swap ale nie stac mnie i modze mojego JR oczywiście wykorzystując rady z forum. min. twoje


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 200 gości