Zapowietrzony uklad wtryskowy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

onio1232
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 21:56
Lokalizacja: Łódź

Zapowietrzony uklad wtryskowy

Post autor: onio1232 » ndz cze 03, 2007 22:07

Witam mam problem z moim Golfikiem III Tdi, otóż do tej pory odpalal bez problemu, lecz zauwazylem wydobywanie się paliwa z pompy wtryskowej. Nie myśląc dlugo postanowilem odkrecic górę i wymienic uszczelkę(która prawdopodobnie jest przyczyną wszystkich klopotów) po odkręceniu 3 śróbek zauważylem ze ostatnia różni sie od innych i nie mialem takiego klucza wiec przykreculem wszystko spowrotem. Kiedy probowalem wjechac autem do garazu ten nie chcial odpalic. Mam teraz dylemat, kolega powiedzial ze nie popsulem nic(w sumie nic nie zmienialem ani nie ruszalem oprocz srobek pokrywy pompy wtrsk.) tylko zapowietrzylem uklad i wystarczy go przeczyścić u mechanika, jak myslicie to moze byc to czy cos moglem zepsuc? Ile kosztuje takie coś? Dzieki z góry za odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony pn cze 04, 2007 15:04 przez onio1232, łącznie zmieniany 1 raz.



mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » ndz cze 03, 2007 22:13

Jak wycieklo ci duzo paliwa to mogl sie zapowietrzyc ale ja bardziej bym sie obawial czy nie przesunal Ci sie nastawnik bo moglo zbic dawke do zera i dlatego nie chce ci odpalic a kostka podlaczona.



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » ndz cze 03, 2007 22:16

Teoretycznie rzeczywiście nie powinieneś nic popsuć jeśli nie zdążyłeś rozebrać pompy
faktycznie układ mógł się zapowietrzyć jeśli wszystko skręciłeś tak jak było to powinien po dłuższym kręceniu rozrusznikiem sam “załapać “ możesz też spróbować poluźnić przewody wysokiego ciśnienia (idące do wtrysków) najlepiej niech kolega kręci rozrusznikiem a ty popuszczaj przewody z odpowietrzeniem nie powinno być większego problemu


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

onio1232
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 21:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: onio1232 » ndz cze 03, 2007 22:35

a nastawnik gdzie sie znajduje? czy jest to taki krotki metalowy przewód wysuniety na prawo od pompy z mala dziurka centralnie? A jak cos z tym zrobilem to duzo klopot? Apropo koledzy ile kosztuje pompa paliwa(uzywana/nowa)?

[ Dodano: 03 Cze 2007 22:37 ]
Kurcze pomylka chodzilo mi w ostatnim poscie o pompe wtryskowa.

[ Dodano: 03 Cze 2007 22:38 ]
Kurcze pomylka chodzilo mi w ostatnim poscie o pompe wtryskowa.

[ Dodano: 03 Cze 2007 22:38 ]
Kurcze pomylka chodzilo mi w ostatnim poscie o pompe wtryskowa.


Golf jest tak jak sport- tylko dla wybranych :-)

mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » ndz cze 03, 2007 22:39

nastawnik to jest to co chciales odkrecic z ta srubka nietypowa trojkat i ma rogi polokragle a pompa do tdi napewno nie jest tania ale niech ktos napisze co zna ceny.



onio1232
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 21:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: onio1232 » ndz cze 03, 2007 22:51

Nie no luz tego nie ruszalem tak jak wspomnialem bo nie moglem odkrecic(wiec chynba nie ruszalem nie? :) a tak w ogole to co cieknie to brak uszczelki jak myslicie?


Golf jest tak jak sport- tylko dla wybranych :-)

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn cze 04, 2007 10:34

onio1232 ktore torxy odkrecales? te na gorze (na poziomie tej innej sruby) czy te nizej?

jesli te na gorze to nie powinno sie nic stac, nawet nie powinien sie zapowietrzyc

jesli odkrecales te na dole to mogles przesunac nastawnik i przez to zmienic dawke paliwa, o zapowietrzeniu zapomnij

nastawnik (czyli gora pompy) moze byc wogole bez paliwa (wazne zeby pompa miala) i auto bez problemu powinno zapalic

daj znac ktore sruby ruszales to sie cos poradzi

PS odkrecales zielone czy czerwone?
Obrazek


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości