Problem z zimnym silnikiem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
Problem z zimnym silnikiem
Witam!
W moim AAZ przy zimnym silniku mam obroty ok 700-800 a jak się rozgrzeje to ok 900-950... Czy wszystko jest dobrze? Dodam, że "ssanie" mam ręczne... Czy to jest ok? Wydaje mi się, że zimny silnik powienien mieć troszkę większe obroty...
W moim AAZ przy zimnym silniku mam obroty ok 700-800 a jak się rozgrzeje to ok 900-950... Czy wszystko jest dobrze? Dodam, że "ssanie" mam ręczne... Czy to jest ok? Wydaje mi się, że zimny silnik powienien mieć troszkę większe obroty...
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
Po prostu za mocno jest wykrecona śrubka wydatku szczatkowego a za mało wkrecona obrotów. Jak wydatek zaczyn działać na dzwignie która ustawia to silnik ma mniejsza siłę na biegu jałowym niz przy wykreconej srubce przyspieszacza- tkzw. obrotów. Trzeba go tak ustawic na zimnym silniku żeby nie oddziaływała- nie podnosiłą obrotów, potem rozgrzac silnik, min temp. oleju 80st i ustawic obroty na 950 wg lektronicznego obrotomoerza- jak włączyc go jest w poradach. To normalne ze jak zimny obroty spadaja bo świece żarowe działają w tym silniku przez 2,5 min lub do temp. silnika 68st, jak sie wyłącza obciazenie alternatora spada i obroty sie podnosza. Ale przy właczonych swiecach moga spasc o 50- wiekrzy spadek oznacza złą korelacje między wydatkiem szczątkowym a srubką przyspieszacza. Ot całą filozofia.
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
OPk fajnie:) Jak włączyć obrotek cyfrowy to wiem... A możesz jakiś schemat albo zdjątko dać które śrubki trzeba przestawić? Trchę boję się w pompie grzebać, ale faktycznie za małe te obroty na zimnym są... Proszę daj jakieś zdjątka, które śrubki od czego są to jutro zajrze do niego i to poustawiam:) Przynajmniej się postaram
[ Dodano: 04 Cze 2007 00:02 ]
Czyli jeśli dobrze Cie rozumiem, to obroty na zimnym silniku powinny wynosić ok 850-900 a na ciepłym 950... No to ja mam trochę za niskie... Na ciepłym mam 900... Tylko prosiłbym o jakieś fotki, które to śrubki i co po kolei z nimi zrobić, bo boję się żeby czegoś w pompie nie spier*****
Z góry dzięki!
[ Dodano: 04 Cze 2007 00:02 ]
Czyli jeśli dobrze Cie rozumiem, to obroty na zimnym silniku powinny wynosić ok 850-900 a na ciepłym 950... No to ja mam trochę za niskie... Na ciepłym mam 900... Tylko prosiłbym o jakieś fotki, które to śrubki i co po kolei z nimi zrobić, bo boję się żeby czegoś w pompie nie spier*****
Z góry dzięki!
po odpaleniu zimnego silnika 500 obr, a po kilku minutach900
witam mam podobny problem od momentu gdy zrobiło się chłodniej mam problem z odpalaniem zimnego silnika, raz pali normalnie, a częściej zdarza się tak , że rozrusznik zrobi pół obrotu tak jak na ciepłym i odpali, a gdy puszczękluczyk gaśnie i gdy już zgaśnie to mam problem go odpalić dopiero po 5,6 minutach znowu udaje się go odpalic za którymś tam razem, a i gdy odpali już czy tez jak odpali za pierwszym razem "zimny silnik np po nocy" to obroty biegu jałowego są na obrotomierzu 500obr i po kilku minutach załącza się jakiś przekaźnik, a chyba jednak wyłącza od świec to wskakuje na 900-950 czy to też może być ta sama przyczyna co powyżej napisaliście z regulacją pompy?
[ Dodano: 27 Lis 2007 16:32 ]
jeszcze jedno pytanko jak włączyć elektroniczny obrotomierz, bo nie mogę znaleźć na forum:(
[ Dodano: 27 Lis 2007 16:32 ]
jeszcze jedno pytanko jak włączyć elektroniczny obrotomierz, bo nie mogę znaleźć na forum:(
ja bym podkrecił srobe od ustawiania obrotow przy wyciagnietym przyspieszczu zeby obroty były na poziomie ok 1000-1100
zółta strzałka poza tym tam jest wszystko wytłumaczone
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... wtryskowej
zółta strzałka poza tym tam jest wszystko wytłumaczone
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... wtryskowej
Garett T3 ready to aplication :D
na ciepłym silniku mam 1100 obrotów przy wyciągniętym przyśpieszaczu wtrysku, tylko nie wiem czemu jest to 500 obr. przez pare minut dopóki się nie nagrzeje troszkę, później przekaźnik jakiś się załącza i po tym wskakuje na 960 obr , moment grzania po zgaśnięciu kontrolki jest jeszcze jakiś czas po czym słychać przekaźnik i widać na światełku jak się zmniejsza poór mocy więc to nie jest od poboru prądu raczej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości