Obawa przed zwiększeniem dawki paliwa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- powertrain
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
- Lokalizacja: bielsko biała
Obawa przed zwiększeniem dawki paliwa
jeżdżę już od 3 lat 1.9 TD i nie miałem żadnych problemów z odpalaniem rano czy w zime czy w lato.pali mi 6.5 w mieście a latam na 16 215/40/16. z tego co tu czytam to chcąc uzyskać większą moc to bez grzebania w pąpie ani rusz a wtedy mogą się zacząć problemy np z odpalaniem..wiadomo sam nic grzebać nie chcem ale mechanikom też nie bardzo wierze.jest to model z końca 93r a mam dopiero stuknięte 177tys,trochę się poci z pod klawiatury ale olej trzyma od wymiany do wymiany,nic nie dolewam.Chciaałbym mu podnieść osiągi ale boję się że jak zacznę gezebać to zacznie się sypać......ktoś coś doradzi??
Ostatnio zmieniony sob cze 02, 2007 22:12 przez powertrain, łącznie zmieniany 1 raz.
- powertrain
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
- Lokalizacja: bielsko biała
No risc= No fun
Nieda się zwiekszyć Osiągów bez większej dawki paliwa. Powietrzem nowych koni nie napoisz. Pewnie że jak nic nie będziesz robić przy zwiększaniu dawki , czy wymianie pina lda to będzie dobrze jeździł tak jak teraz. Ale nie poto podkręcamy nasze maszyny żeby chodziły jak fabryka dała. Tuning pozwala uzyskac większą przyjemność z jazdy. Jesli dobrze ci się jeździ na takich ustawieniach jakie masz to nic nie zmieniaj i odpuść sobie tuning.
Nieda się zwiekszyć Osiągów bez większej dawki paliwa. Powietrzem nowych koni nie napoisz. Pewnie że jak nic nie będziesz robić przy zwiększaniu dawki , czy wymianie pina lda to będzie dobrze jeździł tak jak teraz. Ale nie poto podkręcamy nasze maszyny żeby chodziły jak fabryka dała. Tuning pozwala uzyskac większą przyjemność z jazdy. Jesli dobrze ci się jeździ na takich ustawieniach jakie masz to nic nie zmieniaj i odpuść sobie tuning.
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Tak wogole to po co zakladasz kilka tematow i w kazdym masz tylko jedno pytanie? Tak ciezko zapytac o wszystko w jednym? Problem masz z wyedytowaniem postu i wpisaniem drugiego pytania?
Gitner
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: Obawa przed zwiększeniem dawki paliwa
to sie spier... i spokoj. kogo interesuje stan twojego motoru, jak tutaj prawie kazdy kreci ile wlezie i martwi sie dopiero jak kleknie. moj nie pali bez przyspieszacza, ma problemy z obrotami i mam to gleboko w du.. bo jezdzi tak jak mi sie podoba!!! jak sie boisz to nie pytaj o rady. chcesz mocy bez ryzyka to zmien auto.powertrain pisze:Chciaałbym mu podnieść osiągi ale boję się że jak zacznę gezebać to zacznie się sypać......ktoś coś doradzi??
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
Nie masz co podkręcać turbiny bez większej dawki. To Tak jakbyś dolał wody do zupy i myślał że sobie więcej pojesz. Najpierw dawka, potem turbo.powertrain pisze:narazie wywale kata i podkręce na turbinie
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 199 gości