wrazenia po modach oraz pytania odnosnie ich

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

wrazenia po modach oraz pytania odnosnie ich

Post autor: tuha » pt cze 01, 2007 14:56

witam troszke pogrzebalem przy golfie 3td tj zwiekszenie dawki (prawie na maska wkrecona sruba lecz ni kopci)zmieniony pin od 1,6td doladowanie 1bar(turbina kkk k03) i teraz kilka pytan:
po zmainie pina zauwayzlem ze samochod sie szybciej grzeje(ale ciagler 90*C) i meritum dawnij jak przykladalem reke do wydechu to spaliny nie byly gorace(albo mi sie zdawalo bo to zima byla:P) a teraz przykladam reke i dmucha goracem czy to normlane?
i 2 sprawa niema ic mody takie jak wyzej i zastanwaim sie czy silnik to wytrzyma i jest to jeszcze w granicach "normalnosci" do jazdy na co dzien bede wdzieczny za odp pozdrawiam
PS nie jedze z ciaglym butem ale czasem lubie poczuc ze mam kregoslup:)ale to na krotkich odcinkach


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt cze 01, 2007 15:00

silnik wytrzyma brak ic. na trasie jak bedziesz trzymal ciagle 1 bar to temp skoczy i kunie pouciekaja. najlepiej to czuc gdy jedziesz dlugo ze stala predkoscia, potem swiatla i chcesz szybko ruszyc, a tu mul. zaloz cokolwiek, nawet od astry.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt cze 01, 2007 16:04

przy tym turbo uwazalbym na mody... troszke jest male i moze sie robic za goraco, rowniez IC by sie przydal


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » pt cze 01, 2007 16:15

0.9 to za duzo dla tej turbawki?


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt cze 01, 2007 16:22

raczej nie


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » pt cze 01, 2007 19:21

No niestety musze potwierdzić, że i u mnie silnik po tych modach się bardziej grzeje....ale tylko od 170KM/h ;)
Turbo kkk K03 i ciśnienie niecałe 1 Bar(0.95około). Przyspieszenie 11s do setki. Intercooler założony od TDI 90KM. Dawka podkręcona. Nie wkładałem jeszcze pina od 1.6TD i nie wiem czy by to coś jeszcze dało...
No i boje się równiez o sprzęgło(choć nowe) bo turbina się strasznie szybko wkręca...



Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » pt cze 01, 2007 19:28

a moze mi ktos powiedziec jakie siano za montaz ic, ogolnie koszt, *#cenzura#* do podlaczenia i montaz, wielka filozofia ? zwykly mechanior da rade?



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » pt cze 01, 2007 19:31

mikan pisze:a moze mi ktos powiedziec jakie siano za montaz ic, ogolnie koszt, ************ do podlaczenia i montaz, wielka filozofia ? zwykly mechanior da rade?
Dla mechanika to powinna być prosta sprawa. Koszt intercoolera i rur około 200-400PLN plus mechanik(też koło 200-300 pewnie).



Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » pt cze 01, 2007 19:31

200zl sie wyrobisz za ic i rurki montaz zadna filozofia i tyle w zasadzie...ja jezdze bez ic i staram sei nie debtac:)na trasie jak patrzylem przy stalej predkosci okolo 0.5 dmucha nie grzeje sie a jak depne to az serce sciska ze niema ic:(i staram sei nei przekraczac tego 0.5 0.6 w jezdzie:)oj pin duzo daje :satan: poczytaj i popatrz po silniku samemu da sie zalozcy bez rpoblemu i niepotrzeba mechnika a zaoszczedzisz


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » pt cze 01, 2007 19:33

tuha pisze:...oj pin duzo daje :satan:
No tak tylko czy pin dużo da w moim przypadku jeszcze?



Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » pt cze 01, 2007 19:33

wladnie nie kumam jaki pin i gdzie on ? pytalem o IC bo nie wiem pod co to podpiac i gdzie kupic orurowanie itd jaka dlugosc



Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » pt cze 01, 2007 19:35

orurowanie szuka lerla marlin czy jakos tak praktikery itp w wpinasz przy turbo jak masz kolanko takie gumowe 90*.Pin da bo zwieksza dawke i ja na takich samych ustaweieniach jak wczenij jezdze a jak dalem pina to czuc maskrycznie roznice wczesniej ciagnal do 3tys teraz do konca ciagnie


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » pt cze 01, 2007 19:37

ale skad wziasc takiego pina ? moze glupie pytanie , moze jak ktos zna temat to jasne dla niego, dla mnie srednio.to jeszcze raz gdzie tegi pina wpinam ?



Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » pt cze 01, 2007 19:40

zapraszam na gg to ci moge wytlumaczyc co i jak i dac linki do poczytania

[ Dodano: 01 Cze 2007 21:17 ]
odnosnie jak seria ma niby 0.87 i hula bez ic to 0.9 niby tez powinno dawac rade....bo tak sie gubie troche


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 92 gości