Wymiana paska rozrządu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kermit82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 15:10
Lokalizacja: Turek

Wymiana paska rozrządu

Post autor: kermit82 » pn maja 28, 2007 12:45

Witam.
W najbliższym czasie planuje wymianę razrządu (nie ja będę wymieniał tylko mechanik). Ale postanowiłem, że części na wymianę kupie ja i teraz, co będę potrzebował i jakich firm części są najlepsze. Jeśli ma to w czymś pomóc to jest to golf 3 z 94 r td



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pn maja 28, 2007 12:49

Pasek to BOSCH, ewentualnie rolki jeśli będą wyrobione.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn maja 28, 2007 12:52

kermit82, taki o to zestawik CONTITECH CT867K1pasek conti a rolki skf do numeru silnika: 552 765i 2 zestaw jaki możesz mieć tej samej firmy nr CT867K2 od numeru silnika: 552 766



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn maja 28, 2007 12:57

pasek moze byc conti, gates, bosh. podobna jakosc i cena. napinacz dobry - skf maja dobra opinie. i dokladnie patrz co robi ten mechanik, czy czasem nie sciaga ci kola zebatego paska rozrzadu na wale, bo potem trzeba dac OBOWIAZKOWO nowa srube i dokrecic zgodnie z instrukcja [inaczej bedziesz mial zonka w przyszlosci]. nie trzeba sciagac tego kola jesli jest w dobrym stanie i nie cieknie z walu. taka podpowiedz, bo druciarze lubia sciagac wszystko, a potem zle zakladaja. mozna przy okazji wymienic simeringi na wale, walku posrednim pompy oleju. koszt groszowy, a juz bedzie zrobione. poza tym dobrze wymienic reszte paskow i rolke napinacza paska wielorowkowego [jesli jest].


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

Post autor: Macienty » śr maja 30, 2007 22:52

BENITO pisze:Pasek to BOSCH, ewentualnie rolki jeśli będą wyrobione.
Pasek tylko i wyłacznie z nowymi rolkami :bajer:


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw maja 31, 2007 07:24

Tak jak pisze kolega SouleR lepiej nie dawac wymiany paska osobom które nie wymieniały go w VW dieslach i nie znaja bolączki silnika TD ( AAZ ) bo odkrecenie śruby na wale i dokrecenie jej jak w innych autkach spowodowac moze nawet poważny remont silnika. Albo jej nie ruszac albo nowa śruba kółko przy okazji symering na wale i nową śrubę na klej i z odp momentem- ten co wymienia i zna sie na VW powinien wedziec- choc wiele mechaniorów zna bolaczki silnika TD ale nie wie co jest tego przyczyna i póżniej bedzie :grrr: Poza tym ja stawiam na rokli SKF, pasek Contintech lub Gates na rozrzad a na wielorolkowy tylko Contintech bo on nie popiskuje- wtajemniczeni wiedza o co chodzi. No i na koniec sprawdzenie kąta wtrysku. Pozdrawiam



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw maja 31, 2007 08:50

PinkFloyd pisze:albo nowa śruba kółko
sporo kasy te kółko kosztuje... :( a jest ze śrubą w komplecie


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
collo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: sob sty 01, 2005 18:06
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: collo » czw maja 31, 2007 09:28

ja ostatnio wymienialem pasek conti 59 zl napinacz tam sa dwa typy ja mialem akurat mialem ten tanszy ok 90 zl wymiana 100zl



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw maja 31, 2007 20:25

RobertP pisze:
PinkFloyd pisze:albo nowa śruba kółko
sporo kasy te kółko kosztuje... :( a jest ze śrubą w komplecie
Za kółko chyba ok 30-40 zł a śrubę kupiłem w ASO bo to bardziej bezpieczne, dałem za nie chyba ok 8 lub 12 zł nie pamiętam dokładnie. Od kolegi z ASO dostałem klej na tą śrubę i nigdy nie było problemu z wałem. Mój ojciec na Taxi na 1,9D przejechał 660 tys km bez problemu z wałem ale zawsze wszystko było wymieniane jak potrzeba.



Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » czw maja 31, 2007 20:34

jak pasek to i rolke. tansza opcja skf-a moze byc ina,tez dobra i czesto spotykana w wielu furach nowszych nawet,boscha paska rozrzadu nie polecam ,lepiej gates-a,nie szalejscie tylko z bredą i dayco :) co do kleju to locktite czerowny albo versachem tez czerowny daje rade,fakt faktem mi sie klin na wale zerwal:)



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw maja 31, 2007 20:44

PinkFloyd pisze:
RobertP pisze:
PinkFloyd pisze:albo nowa śruba kółko
sporo kasy te kółko kosztuje... :( a jest ze śrubą w komplecie
Za kółko chyba ok 30-40 zł a śrubę kupiłem w ASO bo to bardziej bezpieczne, dałem za nie chyba ok 8 lub 12 zł nie pamiętam dokładnie.
o kurcze PinkFolyd tylko pozazdrościć, ode mnie chcieli skroić i to nie w ASO
za te kółko co jest na wale ponad 400zł i mówili że oryginał :-k
stąd moje stwierdzenie że sporo kasy ...


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw maja 31, 2007 20:49

RobertP pisze:
PinkFloyd pisze:
RobertP pisze: sporo kasy te kółko kosztuje... :( a jest ze śrubą w komplecie
Za kółko chyba ok 30-40 zł a śrubę kupiłem w ASO bo to bardziej bezpieczne, dałem za nie chyba ok 8 lub 12 zł nie pamiętam dokładnie.
o kurcze PinkFolyd tylko pozazdrościć, ode mnie chcieli skroić i to nie w ASO
za te kółko co jest na wale ponad 400zł i mówili że oryginał :-k
stąd moje stwierdzenie że sporo kasy ...
Ale chodzi ci o kółko zębate czy koło z tłumikiem drgań metalowo- gumowe. Bo te drugie tyle kosztuje- ono jest przykręcone do tego małego , ale je sie wymienia jak popiskuje guma na nim. Poza tym niektórzy je wymieniaja myślac ze bicie na wale to jego wina , a to najczesciej wina małego kółka i śruby lub czoła wału.



Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » czw maja 31, 2007 20:50

podrobki HP kosztuja chyba z 32zl do td a 36 do tdi, bo sie kolko rozni,



Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

Post autor: Macienty » czw maja 31, 2007 21:44

PinkFloyd pisze:Za kółko chyba ok 30-40 zł a śrubę kupiłem w ASO bo to bardziej bezpieczne, dałem za nie chyba ok 8 lub 12 zł nie pamiętam dokładnie.
Pytanie tylko, po co ja odkrecałes? :bajer:


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 129 gości