Witam
wczoraj odebralem auto vw passat 1.9 D 1991r z serwisu gdzie zostal wymieniony rozrzad filtr powietrza oraz ustawienie pompy wtryskowej. Okazalo sie ze samochod zaczol znacznie dymic na czarno, silnik zchodzi z obrotow bardzo powoli, a w dodatku odnosze wrazenie ze wczesniej mozna bylo wyciagnac wyzsze obroty silnika (szybciej konczy sie bieg)
Dodatkowo jesli chodzi o uruchomiania to na zimnym silniku pali na dotyk a na rozgrzanym trzeba znacznie pokrecic.
Moje pytanie jaka moze byc przyczyna tych objawow ??
Prosze o szybka pomoc gdyz jutro chcem jechac do serwisu rozmawiac na temat moich spostrzezen
pozdrawiam llooki
Po wizycie w serwisie dymi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Po wizycie w serwisie dymi
Dymi przy mocnym ododaniu gazu, czy w innych przypadkach??? Pewnie podnieśli dawkę paliwa, schodzi wolno z obrotów dlatego, zę pewnie pokrecili wydatkiem szczatkowym pompy i za mocno go wykrecili, a ze obrotów nie osiaga wyzszych to powód wykrecenie srubkim max obr. W silnikach ze wstepna komora moze byc ze na ciepło bez swiec zarowych trzeba pokrecic ok 1,5s zeby odpalił-można to zmniejszyc podnoszac lekko kąt wtrysku lub dajac akumulator o pradzie rozruchowym min 600A (EN )llooki pisze:Witam
wczoraj odebralem auto vw passat 1.9 D 1991r z serwisu gdzie zostal wymieniony rozrzad filtr powietrza oraz ustawienie pompy wtryskowej. Okazalo sie ze samochod zaczol znacznie dymic na czarno, silnik zchodzi z obrotow bardzo powoli, a w dodatku odnosze wrazenie ze wczesniej mozna bylo wyciagnac wyzsze obroty silnika (szybciej konczy sie bieg)
Dodatkowo jesli chodzi o uruchomiania to na zimnym silniku pali na dotyk a na rozgrzanym trzeba znacznie pokrecic.
Moje pytanie jaka moze byc przyczyna tych objawow ??
Prosze o szybka pomoc gdyz jutro chcem jechac do serwisu rozmawiac na temat moich spostrzezen
pozdrawiam llooki
A pompę CI regulowali na silniku???
Bo jeżeli tak to na silniku można tylko podnieśc obroty i zminić kąt wtrysku. Do wszystkich innych regulacji powinno sie wymontowac pompę i ustawić ją na sole pobierczym do wartości fabrycznych- jeżeli się chce miec wszystko dobrze ustawione.
dymi przy dodaniu gazu
na cieplym trzeba krecic znacznie dluzej niz 1.5s
do tego akumulator mam zdajsie 750A.
tego jak regulowali pompe nie jestem w stanie okreslic bo mnie przy tym nie bylo pewnie poszli na latwizne!!
[ Dodano: 30 Maj 2007 23:13 ]
jeszcze wracajac do dymienia Napisales ze podniesli mi dawke paliwa a powodem regulacji bylo zbyt duze spalanie
na cieplym trzeba krecic znacznie dluzej niz 1.5s
do tego akumulator mam zdajsie 750A.
tego jak regulowali pompe nie jestem w stanie okreslic bo mnie przy tym nie bylo pewnie poszli na latwizne!!
[ Dodano: 30 Maj 2007 23:13 ]
jeszcze wracajac do dymienia Napisales ze podniesli mi dawke paliwa a powodem regulacji bylo zbyt duze spalanie
Ja kiedys tez miałęm rózne problemy z pompa jak niewłasciwa osoba pokreciłą to i tamto. W dobrym serwisie pomp wtryskowych wymontowali mi pompę i ustawili wg wszystkich wartości fabrycznych, najpierw sprawdzili turbo i cisnienie dołądowania i jego szczelnośc- bo ja ma TD i sprawdzili wtryski żeby wyeliminowac inne nieprawidłowosci. Po modyfikacjach autko pali średnio 6-6,5l tylko ja jeżdze w trasie nawet do 150km/h, w mieście 6,5- zimą nawet 7l ale tak jest V max jest 185km/h i super elastycznośc, trzyma teraz obroty i łądnie z nich schodzi. Tak samo jak miałem ze starym MK III D tez dałem im do ustawienia, autko ładnie po tym paliło, nie dymiło i jak na zwykłego D to na prostej mnie zaskoczył było nawet 170 km/h
Niżej zdjecie jak wyglada regulacja na stole pobierczym
Niżej zdjecie jak wyglada regulacja na stole pobierczym
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 111 gości