Jak najekonomiczniej?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bordos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: sob lip 29, 2006 13:44
Lokalizacja: Gda

Jak najekonomiczniej?

Post autor: Bordos » wt maja 29, 2007 23:16

Wybieram sie w piątek w dosyc długą trasę ( ponad 1000 km ) i tak się zastanawiam, przy jakiej prędkości utrzymam optymalny stosunek: spalanie/prędkości?

Ostatnio w dłuższej trasie jadąc ciagle ok. 90 km/h, przy 2200 obr na 5 auto spalilo mniej niz 5 l.

Ile wam pali jadac tak np. 120 ok ciagle - to by bylo ze 3100 obr na 5 ??



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Re: Jak najekonomiczniej?

Post autor: souler » wt maja 29, 2007 23:52

Bordos pisze:Wybieram sie w piątek w dosyc długą trasę ( ponad 1000 km ) i tak się zastanawiam, przy jakiej prędkości utrzymam optymalny stosunek: spalanie/prędkości?

Ostatnio w dłuższej trasie jadąc ciagle ok. 90 km/h, przy 2200 obr na 5 auto spalilo mniej niz 5 l.

Ile wam pali jadac tak np. 120 ok ciagle - to by bylo ze 3100 obr na 5 ??

sam sobie odpowiedziales jaka trzeba miec predkosc


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
meverick
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: wt mar 06, 2007 23:36
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: meverick » śr maja 30, 2007 00:00

ja jadąc 100km/h mam spalanie 5l, jadąc 90 spadam do 4,5 :bajer: tylko że ja mam skrzynie 4 biegowa i silnik JP. Jak masz 1V i skrzynie 5 to prędkość 110 jeszcze powinna być ekonomiczna :bigok: jeżeli będziesz jechał ze stałą prędkością 110 to spalanie powinno wyjść 5-5,5 na 100 :bajer:


www.jettaclub.pl

Awatar użytkownika
McMann
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: czw cze 15, 2006 12:44
Lokalizacja: Sulejów / Łódź

Post autor: McMann » śr maja 30, 2007 00:58

Ja mialem kiedyś 1V i jeżeli nie kombinowałeś za bardzo z dawka to spalanie przy 110 powinno byc w granicach 5L (u mnie tak było na skrzyni 4T). Jest to rozsądny stosunek spalania do predkosci. 120 już będzie łykał więcej to niby tylko 10 km/h ale jednak 1V nie ma za dużo mocy i jest mu ciężej. Pozdro 4All


There's a plan to make all of this rigth...
Velocity & Acceleration - It's my addiction....

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » śr maja 30, 2007 01:23

jedz 120 bedziesz mial cos kolo 3k obrotow,jechalem na slask ostatnio,na baku zrobilem ponad 1000km 3 osoby+skrzynia biegow w bagazniku ;)
zrobilem taki maly fuel test i zdziwilem sie bardzo ze wskazowka niechciala spadac



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » śr maja 30, 2007 08:36

Mi przy jeździe jakieś 110-120 pali 4,5l na 100 km w trasie, ale skrzynia piątka.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości