1Z wali czarnymi bąkami

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

1Z wali czarnymi bąkami

Post autor: PinkFloyd » wt maja 29, 2007 19:37

Kolega kupił sobie z Niemiec Mk III 1Z z 96r, wszystko ok fajnie chodził i się zbierał przez 2 miesiace. Teraz tak o tygodnia o 1/4 spadła dynamika, autko bez problemów się wkreca na wszysokie obroty tylko jakby o 1/4 spadła moc. Poza tym przy mocnym ruszeniu i wciśnieciu gazu z tyłu puszcza takie bąki zę nigdy takich nie widziałem :blush:- normalnie zasłona dymna , spalanie w normie, poza tym żadnych innych objawów, nie mryga kontrolka świec ząrowych, na oko wszystkie przewody sa na miejscu. Na co obstawiacie i co najpierw sprawdzić?



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt maja 29, 2007 19:42

Na poczatek stawiam dziurawy dolot. Kopcenie polaczone ze spadkiem dynamiki, ginie powietrze, kopci niespalona ropa.. Wiecej info w wyszukiwarce. Ktoregos razu pekla mi rura gumowa, zaczelo walic z tlumika przy kazdym wcisnieciu gazu.. Zagladam pod maske i nic nie widze. Dopiero po rozebraniu calego dolotu znalazlem pekniecie.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt maja 29, 2007 19:57

Gitner pisze:Na poczatek stawiam dziurawy dolot. Kopcenie polaczone ze spadkiem dynamiki, ginie powietrze, kopci niespalona ropa.. Wiecej info w wyszukiwarce. Ktoregos razu pekla mi rura gumowa, zaczelo walic z tlumika przy kazdym wcisnieciu gazu.. Zagladam pod maske i nic nie widze. Dopiero po rozebraniu calego dolotu znalazlem pekniecie.

Pozdro
Gitner
Tez tak myślałem ze to nieszczelnośc w dolocie. Ale jak możesz mi odpowiedzieć czy sa jakieś newralgiczne miejsca w przewodach czy trzeba cały zdemontować i weryfikować kawałek po kawałku????



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt maja 29, 2007 20:05

Nie pamietam jak sie to technicznie nazywa, jak otworzysz maske zobaczysz gumowa rure ok 30cm zaraz za pokrywa silnika, u mnie w niej bylo pekniecie. Jak przesledzisz moje posty z zeszlego roku ok czerwca, to zobaczysz dokladnie, zalaczylem fotki. Ja demontowalem calosc, przy okazji wymylem kazda rurke, przeczyscilem przeplywomierz i IC..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt maja 29, 2007 20:10

Gitner pisze:Nie pamietam jak sie to technicznie nazywa, jak otworzysz maske zobaczysz gumowa rure ok 30cm zaraz za pokrywa silnika, u mnie w niej bylo pekniecie. Jak przesledzisz moje posty z zeszlego roku ok czerwca, to zobaczysz dokladnie, zalaczylem fotki. Ja demontowalem calosc, przy okazji wymylem kazda rurke, przeczyscilem przeplywomierz i IC..

Pozdro
Gitner
Dzięki bardzo na pewno skorzystam :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości