wyczyszczona turbina ale jeszcze nie to przyspieszenie....??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

AndrzejOsz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr sty 31, 2007 10:05
Lokalizacja: Sierpc

wyczyszczona turbina ale jeszcze nie to przyspieszenie....??

Post autor: AndrzejOsz » pn maja 28, 2007 23:00

witam
jakiś czas temu zawracałem wam głowe moimi problemami z golfem i sugestie okazaly sie słuszne, zapieczone kierownice. czyszczenie turbo kosztowało mnie 150zł i auto juz nie wpada w tryb awaryjny, smiga dobrze................ale po przekroczeniu 3tys juz nie idzie za specjalnie, dzis na długiej prostej dusiłem go to ledwie przekroczył 160 i to w tępie kiepskim, do 140 idzie niezle. Dla porównania jezdziłem dzis astrą dti 101KM i odjechałaby mnie jak nic. Co to może być jeszcze bo dać sie obiechać astrze to wstyd ;) jak zwykle czekam na sugestie i pozdrawiam



Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » wt maja 29, 2007 06:44

dobra cene dales za czyszczenie
ściągnij wtyczkę przepływomierza i przejedź się, jeśli zobaczysz różnice to nie przepływka. A ile on ma jeździć książkowo 170km/h?? jeśli ma dużo kilosów na zegarze to nie osiagnie wartosci ksiazkowych ale nie wiadonmo w jakiej kondycji jest twoj silnik.


Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

jajko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: pt lis 11, 2005 14:49
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn

Post autor: jajko » wt maja 29, 2007 18:57

Wymień jeszcze filtr powietrza i paliwa, to strasznie osłabia dynamikę. Książkowo powinien polecieć jakieś 190 km/h, więc te 160 to stanowczo za mało.



Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » śr maja 30, 2007 08:58

a sprawdzales na vag-u jak turbo laduje??


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

AndrzejOsz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr sty 31, 2007 10:05
Lokalizacja: Sierpc

Post autor: AndrzejOsz » śr maja 30, 2007 14:55

witam
filtry mają jakies 4 m-ce wiec z wymiana poczekam do wymiany oleju, turbo pompuje podobno ok i jest w dobrym stanie. A może kąt wtrysku, niby po wymianie sie mieści w tzw normie ale juz jest to granica (tak na spr. powiedzieli), dzięki za dotychczasowe odp.



strazak333
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt maja 29, 2007 23:24
Lokalizacja: Gostynin

Post autor: strazak333 » pt cze 01, 2007 18:38

a sprawdzałes czujnik przyspieszenia moze on jest walniety i nie ma takiej mocy jak powinien miec



AndrzejOsz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr sty 31, 2007 10:05
Lokalizacja: Sierpc

Post autor: AndrzejOsz » pn cze 04, 2007 08:15

a gdzie jest i jak sprawdzic ten czujnik, gdzie w ASV jest przepływomierz i N75, chciałbym jeszcze to przeczyścic, pozdrawiam



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn cze 04, 2007 11:01

AndrzejOsz pisze:a gdzie jest i jak sprawdzic ten czujnik, gdzie w ASV jest przepływomierz i N75, chciałbym jeszcze to przeczyścic, pozdrawiam
proponuję wpierw auto zdiagnozować VAGiem pod obciążeniem a dopiero potem brać się za czyszczenie wszystkich czujników, zaworków itd :P



Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » pn cze 04, 2007 11:42

cowboy pisze:proponuję wpierw auto zdiagnozować VAGiem pod obciążeniem a dopiero potem brać się za czyszczenie wszystkich czujników, zaworków itd
otoz to..bo mozna polowe zaworkow czyjnikow itd wymienic a przyczyna lezy nie tam :P


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » pn cze 04, 2007 12:02

Z drugiej strony przeczyszczenie czujnikow i kolektora i przypolerowanie kanalow w glowicy nie zaszkodzi ;)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn cze 04, 2007 12:21

Goofi pisze:Z drugiej strony przeczyszczenie czujnikow i kolektora i przypolerowanie kanalow w glowicy nie zaszkodzi ;)
czyszczenie przepływki jakims syfem może tylko przyspieszyc jej agonię...

rozbieranie n-75 (który w zasadzie jest nierozbieralny) bez potrzeby również nie ma sensu...

AndrzejOsz, ma problem chyba jednak z doładowaniem :)

nie wiemy czy łapie tryb awaryjny, czy może sztanga za mocno rozkręcona po czyszczeniu...



AndrzejOsz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr sty 31, 2007 10:05
Lokalizacja: Sierpc

Post autor: AndrzejOsz » pn cze 04, 2007 13:48

trybu awaryjnego nie łapie wcale teraz i jest ok tylko nie ciągnie pow. 3tys za specjalnie, od 1800 ładnie przyspiesza nawet na 4 biegu natomiast potem jak cisnę 120-130 km to przyspiesza powoli
do kogo mogę się udac na dobrą diagnozę dynamiczną, mieszkam w połowie drogi między warszawą a bydgoszczą
dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn cze 04, 2007 15:03

AndrzejOsz pisze:trybu awaryjnego nie łapie wcale teraz i jest ok tylko nie ciągnie pow. 3tys za specjalnie, od 1800 ładnie przyspiesza nawet na 4 biegu natomiast potem jak cisnę 120-130 km to przyspiesza powoli
jeśli stało się to po czyszczeniu turbiny to byc moze tam trzeba szukac przyczyn...

ogólnie jeśli muli się auto powyzej 3000 rpm to piewrsze co bym diagnozował to przepływka



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » wt cze 05, 2007 15:36

Kat napewno tez juz jest nieźle zabity, to tez ma wpływ na dymamikę autka.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 58 gości