Problem z turbiną

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kucyk80
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn maja 28, 2007 22:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Problem z turbiną

Post autor: kucyk80 » pn maja 28, 2007 22:27

Witam

Kupiłem nie dawno w Niemczech VW Golf IV 12/1999r TDI Kombi.
Polsce dałem mechanikom wymienić pasek rozrządu, rolki, napinacz.

Przed wymianą słyszałem załączenie turbiny przy około 1800obr. Po wymianie niestety już jej nie słysze i wydaje mi sie że autko jest troszke słabsze

Jaka może być tego przyczyna??

Prosze o rady



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt maja 29, 2007 08:10

kat wtrysku byl sprawdzony/ustawiony po wymianie paska?


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Wawro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: wt paź 04, 2005 00:27
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Wawro » wt maja 29, 2007 15:30

mam bardzo podobnie, po remoncie głowicy pojechałem na ustawianie wtrysku, mechanik podłączył się kompem i stwierdził że mieści się w granich normy i jest dobrze, a autko jest mułowate przy większych prędkościach obrotowych
ta granica normy jest bardzo szeroka ?


I did it all for the nookie ... :D

Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » wt maja 29, 2007 15:59

turbina sie nie wlacza:)jest napedzana spalinami i od 1800 zaycznala konkretnei dmuchac ze czules:)cso moze byc z katem tak jak to SouleR pisal


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

Awatar użytkownika
suavomer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob lut 04, 2006 21:22
Lokalizacja: ZG

Post autor: suavomer » wt maja 29, 2007 16:51

Kąt, kąt kąt, podłączcie vaga i sprawdźcie na TDI Timing co się dzieje...

Miałem dokładnie to samo po pierwszym mechaniku-kretynie. Potem ustawiłem kąt ale spalanie wzrosło jak wściekłe... Także uwaga.

A jakie to silniczki? Jakie oznaczenie???


Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763

kucyk80
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn maja 28, 2007 22:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: kucyk80 » wt maja 29, 2007 23:58

SouleR pisze:kat wtrysku byl sprawdzony/ustawiony po wymianie paska?
niestety nie wiem

[ Dodano: 30 Maj 2007 00:02 ]
suavomer pisze:A jakie to silniczki? Jakie oznaczenie???
Mam 1,9 TDI 90KM - ALH



Awatar użytkownika
suavomer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob lut 04, 2006 21:22
Lokalizacja: ZG

Post autor: suavomer » śr maja 30, 2007 14:00

Aha to, że na wykresie TDI Timing jest wszystko ok nie znaczy, że jest ok. Pompa i wał będą zsynchronizowane, ale może być przesunięty wałek rozrządu: wtedy tylko jeszcze raz ustawienie wałka do wału i pompy na blokady...


Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 123 gości