Woda w zbiorniczku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Artur_GTD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr maja 16, 2007 19:31
Lokalizacja: Warszawa/Mokotów
Kontakt:

Woda w zbiorniczku

Post autor: Artur_GTD » pn maja 28, 2007 22:01

WItam mam problem moze ktos mi pomoze
a mianowicie gdy zakrece korek (mocno) wskazowka wychodzi duzo poza norme a wiatrak sie nie wlacza odkrece korek robi sie ok tak samo jak jade jade jade zatrzymam sie zgasze silnik i wywala mi wode niewiem dlaczego jak stane i odkrece korek wtedy nie wywala (nawet jak zatrzymam sie odkrece korek i zgasze silnik wtedy tez nie wywala jest ok?? tylko taki problem wystepuje jak korek od zbiornioczka jest zakrecony. co to moze byc??



Awatar użytkownika
meverick
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: wt mar 06, 2007 23:36
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: meverick » pn maja 28, 2007 22:14

Sprawdź czy nagrzewa Ci się chłodnica- w samochodzie masz 2 obiegi cieczy chłodzącej: "mały" czyli tylko w bloku silnika i "duży" czyli ten po otwarciu termostatu - blok silnika + chłodnica. Czujnik od wentylatora który go załacza jest w chłodnicy na dolnym prawym rogu ( patrząc od czoła samochodu), więc jeśli nie chodzi Ci wentylator a auto bardzo się grzeje może padł Ci termostat i nie otwiera dużego obiegu. Płyn chłodniczy może Ci wywalać bo przy zakręconym korku wzrasta ciśnienie w obiegu- ciecz zwiększa swoją objętość... a jak odkręcisz korek ciśnienie spada do "normalnego" :bigok:


www.jettaclub.pl

mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » pn maja 28, 2007 22:21

Wiec sprawdz zaworki w korku zbiorniczka wyrownujacego poziom plynu.



Artur_GTD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr maja 16, 2007 19:31
Lokalizacja: Warszawa/Mokotów
Kontakt:

Post autor: Artur_GTD » pn maja 28, 2007 22:22

wiatrak sie wlacza tylko nieraz wczesniej nieraz pozniej...co to moze byc?? dlaczego tak sie dzieje i jak temu zaradzic??

[ Dodano: 28 Maj 2007 22:23 ]
mular pisze:Wiec sprawdz zaworki w korku zbiorniczka wyrownujacego poziom plynu.
wymienilem dzisiaj korek na nowy i tak samo



Awatar użytkownika
meverick
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: wt mar 06, 2007 23:36
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: meverick » pn maja 28, 2007 22:38

sprawdź jak działa czujnik który włacza wentylator, może zaczyna Ci świrować - sprawdź też wszystkie wtyczki może masz już troche zaśniedziałe... Druga sprawa że czujnik który jest odpowiedzialny za wskazywanie jak jest temp silnka jest w bloku silnika, wiec wcześniej reaguje na zmiane temp.


www.jettaclub.pl

Artur_GTD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr maja 16, 2007 19:31
Lokalizacja: Warszawa/Mokotów
Kontakt:

Post autor: Artur_GTD » pt cze 01, 2007 11:09

wyjelem termostat i wstzrsko jest ok niedlugo wsadze nowy, wielkie dzieki

[ Dodano: 16 Cze 2007 13:52 ]
witam pomocy wsadzilem nowy termostat i znowu sie dzieje to samo co to moze byc i dlaczego tak jest??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 161 gości