3250obr/min na 5 biegu i koniec

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

topik22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt lut 27, 2007 11:32
Lokalizacja: Gdańsk-Kolbudy

3250obr/min na 5 biegu i koniec

Post autor: topik22 » pn maja 28, 2007 13:37

witam, oststnio podkreciłem mojego 1V(bez kata) na pompie i turbinie. samochód ladnie sie zbiera od dołu bo ciągnie od ok.1500 obr/min ale na 5 biegu jedzie 120km/h (ok 3200obr/min) but w podłodze i nie chce dalej przyspieszac.nie wiem czy jeszcze podkrecac turbo i pompe czy juz silnik jest za słaby i remoncik sie szykuje (chociaz ladnie pali i bez problemu).pozdor

[ Dodano: 28 Maj 2007 18:13 ]
hmmm...


Golfy się nie psują, golfy się zużywają...mam nadzieję, że passaty też się nie psują...

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pn maja 28, 2007 20:49

KAFEL pisze:a moze turbo za mocno chula i wpada w tryb awaryjny....


:rotfl: umarłem :panna: :panna: :panna: :panna:

A widziałeś w 1V komputer?

Jak będziesz tak jechał na V biegu to sprawdź czy nie kopci, ewentualnie sprawdź turbo. Jeśli z turbo będzie ok to może pompa się kończy.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Bordos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: sob lip 29, 2006 13:44
Lokalizacja: Gda

Re: 3250obr/min na 5 biegu i koniec

Post autor: Bordos » pn maja 28, 2007 21:26

topik22 pisze:witam, oststnio podkreciłem mojego 1V(bez kata) na pompie i turbinie. samochód ladnie sie zbiera od dołu bo ciągnie od ok.1500 obr/min ale na 5 biegu jedzie 120km/h (ok 3200obr/min) but w podłodze i nie chce dalej przyspieszac.nie wiem czy jeszcze podkrecac turbo i pompe czy juz silnik jest za słaby i remoncik sie szykuje (chociaz ladnie pali i bez problemu).pozdor

[ Dodano: 28 Maj 2007 18:13 ]
hmmm...

A co dokladnie kreciles?

Ponad 120 mozna jehac na 4 biegu jak chcesz zobaczyc.

Moze przesadziles z powietrzem/paliwem ?

Bo to malo ze tylko 120:/

Ja mojego po modach (gov, grzybek, turbina lekko, kat out) do ponad 170 rozpedzilem na obwodnicy parę razy.



topik22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt lut 27, 2007 11:32
Lokalizacja: Gdańsk-Kolbudy

Post autor: topik22 » wt maja 29, 2007 09:13

krecilem zawór od turbiny ten na dziwnego imbusa o jakies 2 obroty i dawke paliwa na pompie o jakies 1/7 obrotu.na dwojce czy trojce silnik bardziej sie wkreca na obroty ale na czwórce i piątce nie chce powyzej 3500 (4) i jakies 3200 (5)

[ Dodano: 29 Maj 2007 09:19 ]
BENITO, a jak pompa sie konczy to można jakąś śrubką zrobić tak, żeby się nie kończyła??? [-o<

[ Dodano: 29 Maj 2007 09:24 ]
KAFEL, zareagowałem w pierwszej sekundzie prawie jak nowicjusz...juz chcialem lapa podłączyć przez wlew paliwa pod turbinę i sprawdzić co jest grane... :P


Golfy się nie psują, golfy się zużywają...mam nadzieję, że passaty też się nie psują...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 179 gości