Brak mocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Brak mocy
Witam,
posiadam Golf IV z 2000 roku 1.9 TDI 110KM. Samochód jest za słaby jak na swoją moc kupiłem go niedawno i nie wiem co jest. Mam takze Golfa IV z 1998 roku 1.9 TDI 110KM i jest dużo mocniejszy niż ten nowo zakupiony. Silnik przy niskich obrotach przyspiesza a kiedy dodoa się więcej gazu to nie reaguje, tylko powolnie przyspiesz tak jakby był zwykłym Dieslem. Może dzieje się coś z turbiną ale nie mam pewności co to może być.
Prosze o jakies porady
posiadam Golf IV z 2000 roku 1.9 TDI 110KM. Samochód jest za słaby jak na swoją moc kupiłem go niedawno i nie wiem co jest. Mam takze Golfa IV z 1998 roku 1.9 TDI 110KM i jest dużo mocniejszy niż ten nowo zakupiony. Silnik przy niskich obrotach przyspiesza a kiedy dodoa się więcej gazu to nie reaguje, tylko powolnie przyspiesz tak jakby był zwykłym Dieslem. Może dzieje się coś z turbiną ale nie mam pewności co to może być.
Prosze o jakies porady
Ostatnio zmieniony czw maja 24, 2007 11:24 przez Gooralsim, łącznie zmieniany 1 raz.
po pierwsze diagnoza VAGiemGooralsim pisze:Witam,
posiadam Golf IV z 2000 roku 1.9 TDI 110KM. Samochód jest za słaby jak na swoją moc kupiłem go niedawno i nie wiem co jest. Mam takze Golfa IV z 1998 roku 1.9 TDI 110KM i jest dużo mocniejszy niż ten nowo zakupiony. Silnik przy niskich obrotach przyspiesza a kiedy dodoa się więcej gazu to nie reaguje, tylko powolnie przyspiesz tak jakby był zwykłym Dieslem. Może dzieje się coś z turbiną ale nie mam pewności co to może być.
Prosze o jakies porady
po drugie odłącz przepływomierz i zobacz czy będzie podobnie ( najlepiej podmień , jeżeli masz możliwość )
Powodów może być sporo raczej bez vaga ciężko będzie dojść z czym jest problem. Ja miałem podobne objawy okazało się że miałem zapieczony zawór sterujący ciśnieniem doładowania powietrza (tzw. sztanga która wchodzi do guszki:) rozruszałem i przesmarowałem smarem miedziowym i jest ok), ale może być sporo innych powodów. Jeżeli posiadasz 2 golfy to ja bym radził ci kupić na allegro interfejs obd i sam sobie możesz zdiagnozować auto (jeżeli masz oczywiście laptopa) a interfejs napewno ci się jeszcze kiedyś przyda.
1. Powód to taki że przeopływka już padła albo odłączona jest, przewód przetarty itd.
2. Za[pieczona sztanga turbo
3. Uszkodzony czujnik ciśneinia doładowania lub uszkodzony przewód tego czujnika.
Jak podłączysz pod VAGa to napewno dojdziesz w moment.
Ale jak nie masz Vaga sprawdz te elementy.
Jaki masz silnik bo w ASV czujnik doładowania jest przy intercoolerze pod zbiornikiem spryskiwaczy.
2. Za[pieczona sztanga turbo
3. Uszkodzony czujnik ciśneinia doładowania lub uszkodzony przewód tego czujnika.
Jak podłączysz pod VAGa to napewno dojdziesz w moment.
Ale jak nie masz Vaga sprawdz te elementy.
Jaki masz silnik bo w ASV czujnik doładowania jest przy intercoolerze pod zbiornikiem spryskiwaczy.
GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 172 gości