Szarpie i mocno kopci przy 4tys obr

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

dev13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr lut 14, 2007 21:52
Lokalizacja: syberia

Szarpie i mocno kopci przy 4tys obr

Post autor: dev13 » czw maja 03, 2007 13:40

Porblem polega na tym ze po przygazowaniu tych silnikow powyzej 4000 rpm nagle zaczyna nim szarpac i mocno kopci na siwo, tka jakby niechodzil na dwoch cylindrach, gdy go sie wylonczy i po chwili odpali to wszystko wraca do normy, z tym ze w 1Z potrafi to sie stac na chwile na biegu jalowym

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz maja 13, 2007 12:29 przez dev13, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw maja 03, 2007 14:01

Kiedyś Corvax powiedział , że może to być wina zbyt wysokiego ciśnienia oleju ... sprawdź ciśnienie na zimnym i ciepłym silniku



dev13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr lut 14, 2007 21:52
Lokalizacja: syberia

Post autor: dev13 » czw maja 03, 2007 18:21

sprawdzalem cisnieni oleju, z tego co pamietam nie przekracza 7 Bar, zawor bezpieczenstwa tez dziala, zmienialem regulatory zaqworow tez, nic nie dalo, sprawdzalem nawet ile wystaje trzonek zaworowy, szlifowalem go i tez nie ma zmiany :(



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw maja 03, 2007 19:15

dev13, ciśnienie powinno być 2.0 bar/2000 obr



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw maja 03, 2007 19:33

damcio151 te 2 bar przy 2 tys to minimum :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

dev13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr lut 14, 2007 21:52
Lokalizacja: syberia

Post autor: dev13 » czw maja 03, 2007 22:28

wlasnie, wiem tylko ze nie moze ono przekraczac 7 bar



grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » czw maja 03, 2007 23:21

to ja też tak miałem to jest nieszczelny układ paliwowy pewnie ten biały zaworek na pompie lub pompa nie szczelna miałem to samo wariował po prze gazówce tak jakby sie rozrząd przestawił zacznij od wymiany zaworka białego w filtrze paliwa mi to pomogło i sprawdź czy pompa nie ma wycieku to jest nic związane z olejem !!!
a propos jak sprawdzacie ciśnienie oleju i gdzie jest ten zawór bezpieczeństwa ???

[ Dodano: Czw Maj 03, 2007 23:23 ]
soory biały zaworek na filtrze paliwa !!! mi tez niby nic nie leciało a jak na luzie dałem ponad 4 tys to miałem identyko objawy zgasiłem na moment i było zaraz ok podczas jazdy nic mi się nie działo !!!



KrisT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 22:44
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: KrisT » pt maja 04, 2007 12:17

a moge wiedzieć po co gazujecie na wolnych obr do ponad 4 tyś ? Tyle razy było pisane że dizli nie kręci się na postoju! Jesli ktos chce coś sprawdzić to podpina się kompa i wiooo w drogę.... W ten sposób sprawdza się silnik dynamicznie i wszystko jasne co nie tak.
Przy takim gazowaniu a szczególnie na zimnym silniku obciążenia są tak duże że korbowody mogą wyjść bokiem.. i wtedy będzie zgrzyt zębami i płacz..



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt maja 04, 2007 12:27

KrisT pisze:na postoju!
w jeździe też tak się dzieje :bajer:



dev13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr lut 14, 2007 21:52
Lokalizacja: syberia

Post autor: dev13 » pt maja 04, 2007 21:44

auta byly testowane podczas jazdy,
zawor bezpieczenstwa jets w pompie olejowej, chodzi o ten glowny co reguluje cisnienie w ukladzie smarowania,
chodzi ci o ten zaworek co sie wklada do filtra paliwa o tak zwany podgrzewacz?

ogolnie zauwazylem ze jak zaleje filtr paliwa i pozniej zdejme ten podgrzewacz to nie jets on zalany do konca
jakiesp owietrze tam jest, z pompy tez nic nie cieknie,
sprawdze ten zaworek i dam wam cynka



grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » pt maja 04, 2007 22:58

ja miałem to właśnie ze nieszczelny układ objaw identyko jak u ciebie podczas prze gazówki tak jakby pracował na 2 gary dymi telepie silnikiem bo zaciąga lewe powietrze z ropa wymień ten biały zaworek albo szukaj gdzie jest nieszczelność zimom to ładnie widać jak paliwo cofa sie do baku i trudno ma odpalić i puszcza czarny dym !!!

aha czyli co miskę trza zdjąć żeby zobaczyć czy działa jak mierzycie ciśnienie oleju gdzie się wkręca zegar ???



dev13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr lut 14, 2007 21:52
Lokalizacja: syberia

Post autor: dev13 » pt maja 04, 2007 23:27

jak masz obudowe filtra oleju to tam masz czujnik cisnieneia oleju, wygrecasz jego i wgrecasz manometr, czasami w glowicahc jest zaslepiona aorta olejowa srubka na imbus, lub czujnikiem tez.


wymienilem ten zaworek i nic, szuaklem nieszczelnosci w ukladzie paliwowym aleni c nie znalazlem, ogolnie jesli chodzi o zimy rozruch to z autem nie ma problemu pali z polobrotu, ale teraz problem pojawia sie czesciej na biegu jalowym i nieda sie nim jechac,

[ Dodano: 22 Maj 2007 19:41 ]
wymienilem zaworki w obu samochodach i problem niestety nie znika :(



grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » śr maja 23, 2007 08:13

to jest na bank nie szczelność w układzie paliwowym gdzieś ci zasysa powietrze miałem identyko objawy co ty mi teraz tez ale jak przegazuje powyżej 4 tys nieraz sie włączy ale mam nie szczelna pompe wtryskowa przez moment jak z niej nie leciało było wszystko ok !!!!



TomTDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw sty 19, 2006 12:48
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: TomTDI » śr maja 23, 2007 08:58

sugeruje sprawdzic kanał 004 pod obciażeniem



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 173 gości