Szarpie i mocno kopci przy 4tys obr
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Szarpie i mocno kopci przy 4tys obr
Porblem polega na tym ze po przygazowaniu tych silnikow powyzej 4000 rpm nagle zaczyna nim szarpac i mocno kopci na siwo, tka jakby niechodzil na dwoch cylindrach, gdy go sie wylonczy i po chwili odpali to wszystko wraca do normy, z tym ze w 1Z potrafi to sie stac na chwile na biegu jalowym
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz maja 13, 2007 12:29 przez dev13, łącznie zmieniany 1 raz.
to ja też tak miałem to jest nieszczelny układ paliwowy pewnie ten biały zaworek na pompie lub pompa nie szczelna miałem to samo wariował po prze gazówce tak jakby sie rozrząd przestawił zacznij od wymiany zaworka białego w filtrze paliwa mi to pomogło i sprawdź czy pompa nie ma wycieku to jest nic związane z olejem !!!
a propos jak sprawdzacie ciśnienie oleju i gdzie jest ten zawór bezpieczeństwa ???
[ Dodano: Czw Maj 03, 2007 23:23 ]
soory biały zaworek na filtrze paliwa !!! mi tez niby nic nie leciało a jak na luzie dałem ponad 4 tys to miałem identyko objawy zgasiłem na moment i było zaraz ok podczas jazdy nic mi się nie działo !!!
a propos jak sprawdzacie ciśnienie oleju i gdzie jest ten zawór bezpieczeństwa ???
[ Dodano: Czw Maj 03, 2007 23:23 ]
soory biały zaworek na filtrze paliwa !!! mi tez niby nic nie leciało a jak na luzie dałem ponad 4 tys to miałem identyko objawy zgasiłem na moment i było zaraz ok podczas jazdy nic mi się nie działo !!!
a moge wiedzieć po co gazujecie na wolnych obr do ponad 4 tyś ? Tyle razy było pisane że dizli nie kręci się na postoju! Jesli ktos chce coś sprawdzić to podpina się kompa i wiooo w drogę.... W ten sposób sprawdza się silnik dynamicznie i wszystko jasne co nie tak.
Przy takim gazowaniu a szczególnie na zimnym silniku obciążenia są tak duże że korbowody mogą wyjść bokiem.. i wtedy będzie zgrzyt zębami i płacz..
Przy takim gazowaniu a szczególnie na zimnym silniku obciążenia są tak duże że korbowody mogą wyjść bokiem.. i wtedy będzie zgrzyt zębami i płacz..
auta byly testowane podczas jazdy,
zawor bezpieczenstwa jets w pompie olejowej, chodzi o ten glowny co reguluje cisnienie w ukladzie smarowania,
chodzi ci o ten zaworek co sie wklada do filtra paliwa o tak zwany podgrzewacz?
ogolnie zauwazylem ze jak zaleje filtr paliwa i pozniej zdejme ten podgrzewacz to nie jets on zalany do konca
jakiesp owietrze tam jest, z pompy tez nic nie cieknie,
sprawdze ten zaworek i dam wam cynka
zawor bezpieczenstwa jets w pompie olejowej, chodzi o ten glowny co reguluje cisnienie w ukladzie smarowania,
chodzi ci o ten zaworek co sie wklada do filtra paliwa o tak zwany podgrzewacz?
ogolnie zauwazylem ze jak zaleje filtr paliwa i pozniej zdejme ten podgrzewacz to nie jets on zalany do konca
jakiesp owietrze tam jest, z pompy tez nic nie cieknie,
sprawdze ten zaworek i dam wam cynka
ja miałem to właśnie ze nieszczelny układ objaw identyko jak u ciebie podczas prze gazówki tak jakby pracował na 2 gary dymi telepie silnikiem bo zaciąga lewe powietrze z ropa wymień ten biały zaworek albo szukaj gdzie jest nieszczelność zimom to ładnie widać jak paliwo cofa sie do baku i trudno ma odpalić i puszcza czarny dym !!!
aha czyli co miskę trza zdjąć żeby zobaczyć czy działa jak mierzycie ciśnienie oleju gdzie się wkręca zegar ???
aha czyli co miskę trza zdjąć żeby zobaczyć czy działa jak mierzycie ciśnienie oleju gdzie się wkręca zegar ???
jak masz obudowe filtra oleju to tam masz czujnik cisnieneia oleju, wygrecasz jego i wgrecasz manometr, czasami w glowicahc jest zaslepiona aorta olejowa srubka na imbus, lub czujnikiem tez.
wymienilem ten zaworek i nic, szuaklem nieszczelnosci w ukladzie paliwowym aleni c nie znalazlem, ogolnie jesli chodzi o zimy rozruch to z autem nie ma problemu pali z polobrotu, ale teraz problem pojawia sie czesciej na biegu jalowym i nieda sie nim jechac,
[ Dodano: 22 Maj 2007 19:41 ]
wymienilem zaworki w obu samochodach i problem niestety nie znika
wymienilem ten zaworek i nic, szuaklem nieszczelnosci w ukladzie paliwowym aleni c nie znalazlem, ogolnie jesli chodzi o zimy rozruch to z autem nie ma problemu pali z polobrotu, ale teraz problem pojawia sie czesciej na biegu jalowym i nieda sie nim jechac,
[ Dodano: 22 Maj 2007 19:41 ]
wymienilem zaworki w obu samochodach i problem niestety nie znika
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 173 gości