Chłodzenie INTERCOOLERA

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

MADMAXOG
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 10:38
Lokalizacja: chojna- zachodniopom.

Post autor: MADMAXOG » pn maja 21, 2007 00:17

Taki natrysk byłby dobry i ponoć dużo daje (kiedyś czytałem na forum TDI jak gościu w Octavii takie coś zrobił). Tylko, że dobrze byłoby by IC był cały czas chłodny, a takie psik psik to ino do killowania się nada. Tak więc stały opływ (przepływ) powietrza prz IC jest najpraktyczniejszym wyjściem.


1.6TD JR+IC+k24 1.2bar/3.500obr/min

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pn maja 21, 2007 07:17




McFafik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:19
Lokalizacja: Kraków / Starchowice
Kontakt:

Post autor: McFafik » pn maja 21, 2007 09:59

no wlasnie taki natrysk jednach chyab raczej jest dobry tylko chwilowo np: na sprint 1/4


PEUGEOTA206 NIESTETY NIE DA SIę ZROBIC NA GERMAN STYLE :( wiec go sprzedam !!

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » pn maja 21, 2007 13:42

najlepiej jest założyć FMIC przed chłodnicą w jakimś dobrym miejscu,coby powietrze ładnie waliło na iniego :bigok:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pn maja 21, 2007 22:55

ogniwo plentiera czy jak to tam sie pisze zalozyc :P :P



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » wt maja 22, 2007 11:04

Sam nie wiesz co mówisz Gniochu, najpierw zorientuj sięile to pradu żre i licz sięz tym, że 2x tyle ciepła musisz gdzieś odprowadzić z tego Pelta. Już lepiej pokombinować z kierowanym nadmuchem od dołu spod zderzaka, można tam jakąś rurę założyć, a schrouda da się zrobić z plastiku.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

McFafik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:19
Lokalizacja: Kraków / Starchowice
Kontakt:

Post autor: McFafik » wt maja 22, 2007 11:06

a moze wkomonowac podobny wlot powietrza w lewy błotnik jak czasem wkładaja od sprintera w prawy przy filtrze
moze nadmuch bylby lepszy niz spod zdezaka i jakis wyglad


PEUGEOTA206 NIESTETY NIE DA SIę ZROBIC NA GERMAN STYLE :( wiec go sprzedam !!

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » wt maja 22, 2007 14:58

BENITO pisze:uż lepiej pokombinować z kierowanym nadmuchem od dołu spod zderzaka, można tam jakąś rurę założyć,
w sumie to nie glupi pomysl ja myslalem o takim czyms ale zby zalozyc na filtr powietrza.... tylko pytanie czy to cos daje??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 215 gości