Problem z chlodzeniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z chlodzeniem
Witam mam problem ze swoim golfem a mianowicie problem jest z wyrzucaniem płynu chłodzącego przez zbiorniczek wyrównawczy. nie ma płynu w oleju ani na odwrót. wymieniałem korek to tez nic nie daje. problem wskazuje na uszczelkę pod głowicą ale co jest najdziwniejsze dwa lata temu problem był taki sam i uszczelkę wymieniłem i było ok. czy jest możliwe aby drugi raz uszczelka nie siadła oczywiście głowica była planowana, czy to jakaś wada bloku.Czy blok również można planować? proszę o jakieś porady. z góry dziękuje.
Ostatnio zmieniony pn maja 21, 2007 20:08 przez common, łącznie zmieniany 1 raz.
korek był oryginał, ale schodzę teraz do garażu w zbiorniczku nie ma nic płynu a pod autem kałuża w samochodzie ogrzewanie działa ok jeśli chodzi o wskaźnik temp to był w położeniu jak zwykle na 90st i nigdy nie podskoczył wyżej tyle ze słyszałem ze jest to elektronicznie tak ustawione i nie jest zbyt dokładny. spalanie rowniez na tym samym poziomie wiec chyba termostat ok
Witam, Panowie skoro temat jest o chłodzeniu w AFN-ie, to podepne sie i spytam czy u Was w TDI tak samo jak u mnie wskaźnik tem. zawsze stoi równiutko na 90 st. niezależnie czy jest chłodno na dworze czy gorąco, czy wogóle u kogoś wskaźnik wysunął sie troche w prawo jak np. staliscie w korku w lecie? U mnie zawsze jest tak samo, nie wiem czy tak ma byc czy coś jest nie tak z tym wskaźnikiem. A spytam jeszcze jak sie u was włącza wentylator do wskazówka jest w jakim połozeniu, jeżdze autem juz przwie rok i u mnie jeszcze nigdy sie nie włączył wiatrak, zawsze wskazuje 90 st. nie wiemczy to normalne??
Brat ma audi B4 u niego tez wskazówka wychodzi podad 90 st. poprostu widac ze sie czasem rusza, a u mnie w AFN stoi na bacznośc na 90 st i nic, powiedzcie czy w waszych afn-ach tez tak jest? Ile stopni powinien miec płyn w zbiorniczku wyrównawczym w nagrzanym silniku, napewno bedzie miał mniej niz w bloku silnika, ale czy ktoś mierzył u siebie i ile ma ?
[ Dodano: 21 Maj 2007 16:55 ]
A to audi tez 1Z .
[ Dodano: 21 Maj 2007 16:55 ]
A to audi tez 1Z .
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: pn lut 26, 2007 12:38
- Lokalizacja: Terespol Pomorski
- Kontakt:
Witam. Skoro o chłodzeniu była mowa to ja się podziele też moim problemem. A mianowicie chodzi o to iż w moim Golfiku 1,9 TD nie włącza się wentylator chłodzenia cieczy i mi z pod maski aż para się wydobywa. Światła i te sprawy w Bydgoszczy i miasto przejechałem z postojami w 3 godziny. Na trasie poza miastem temperatura jest normalna. Nawet przy wskazaniu termometru 100 stopni wentylator milczy. Po podłączeniu do akumulatora wentylator działa. Pomóżcie bo nie wiem od czego zacząć.
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
do wymiany termiczny zalacznik wentylatora. masz go wkreconego w chlodnice z tej strony co akumulator. dwubiegowy z charakterystyczna wtyczka na 3 piny. klucz 19 albo 22, moze nawet 24. nie pamietam juz dokladnie. koszt ok. 30-40zl. wymien jak najszybciej.maszynistapawel pisze:Witam. Skoro o chłodzeniu była mowa to ja się podziele też moim problemem. A mianowicie chodzi o to iż w moim Golfiku 1,9 TD nie włącza się wentylator chłodzenia cieczy i mi z pod maski aż para się wydobywa. Światła i te sprawy w Bydgoszczy i miasto przejechałem z postojami w 3 godziny. Na trasie poza miastem temperatura jest normalna. Nawet przy wskazaniu termometru 100 stopni wentylator milczy. Po podłączeniu do akumulatora wentylator działa. Pomóżcie bo nie wiem od czego zacząć.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: pn lut 26, 2007 12:38
- Lokalizacja: Terespol Pomorski
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: pn lut 26, 2007 12:38
- Lokalizacja: Terespol Pomorski
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 191 gości