MBC - czy zakładać?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

MADMAXOG
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 10:38
Lokalizacja: chojna- zachodniopom.

Post autor: MADMAXOG » pn maja 21, 2007 00:11

Ja również kręciłem i doświadczalnie wszystko ustawiałem. Ostatnio wychlał mi 7.0/100 i obróciłem pin w stronę mniejszego wychylenia (troche kopcił przy 2000-2400obr/min). Zwiększyłem nieznacznie dawkę na śrubie, ale to już nie to. Nie jest taki teraz zrywny i słabiej reaguje na gaz. Turbina (westgate)zblokowana tylko zawór na kolektorze jest ustawiony no ok. 1.2bar. Przy pełnym obciążeniu przy 3000 mam 1.0bar na turbinie- może ktoś podać swoje wartości bo nie mam żadnego odniesienia czy to dużo czy mało, a może normalnie.
Pozdro madmaxog!


1.6TD JR+IC+k24 1.2bar/3.500obr/min

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn maja 21, 2007 00:58

SouleR, coz to za turbina na fotce?? mam T2 i ostatnio patrzalem jak jest zamocowany wezyk i u mnie jest bardzo krotki na wpiecie mbc raczej niema mowy chyba ze trzeba dorobic wezyk,wiem ze taz masz T2 i MBC zalozony jesli posiadasz jakies fotki montazu lub ogolnikowe jak mozesz to podeslij mi na
barylas@o2.pl
mbc kupilem 2miesiace temu i tak ejzdzi ze mna w aucie w koncu trzeba zamontowac ;)



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn maja 21, 2007 08:28

Krzylu, twoje autko zapina elegancko, rozejrzyj się za turbiną T3 i wtedy modz bo twój silnik ma potencjał ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

McFafik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:19
Lokalizacja: Kraków / Starchowice
Kontakt:

Post autor: McFafik » pn maja 21, 2007 10:06

To_mas :)
tak jak w opisie ja mam tylko SB .... tylko


PEUGEOTA206 NIESTETY NIE DA SIę ZROBIC NA GERMAN STYLE :( wiec go sprzedam !!

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn maja 21, 2007 10:17

McFafik pisze:tak jak w opisie ja mam tylko SB .... tylko
to najwyzszy czas bo coś przy niem pogrzebać :)))

[ Dodano: Pon Maj 21, 2007 10:19 ]
Krzylu, jak chcesz zobaczyć jak ja mam załozony MBC to zobacz sobie do mojego tematu :))) str 29 z tym ze ja mam T3 :))

[ Dodano: Pon Maj 21, 2007 10:20 ]
MADMAXOG, nie rozumiem :PP jak to mogłems podkręcić a on stracił zrywność itd :/// to chyba coś namieszałeś !! Moze zbyt duzo powietrza mu dajesz a zbyt mało paliwa ???
Jakie masz turbo ??



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn maja 21, 2007 11:18

Krzylu moze potem fotki zrobie, bo narazie nie mam aparatu. chyba ze narysuje i podesle. ogolnie banalna sprawa.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

McFafik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:19
Lokalizacja: Kraków / Starchowice
Kontakt:

Post autor: McFafik » pn maja 21, 2007 11:46

kurcze .... a kto mi pomoze ustawic dawke paliwa ... bo jakos sam sie za to nie chce brac ..... jakos tak ............... zanjac moje tempo prac przy aucie i zalozona dokładnosc bedzie to trwalo zamiast 3 dni - jakies 30 :) bede sie bawil i bawil


PEUGEOTA206 NIESTETY NIE DA SIę ZROBIC NA GERMAN STYLE :( wiec go sprzedam !!

wynalazek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr mar 15, 2006 14:55
Lokalizacja: mikstat

Post autor: wynalazek » pn maja 21, 2007 12:19

Ja zolozylem MBC u siebie i jest super .pompuje szubko do ok 1 bar (bo tyle mam ustawione) i tak trzyma caly czas . Wedlug mnie warto zalozyc ja kupilem ten za 35 zl



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn maja 21, 2007 16:38

McFafik, sam dasz rade !!! :))) sprawa jest prosta !!! Jak masz full cisnienie to ma nie dymić :))) no i jak jedziesz ze stałym gazem to tez nie !!:)))



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pn maja 21, 2007 22:44

McFafik, tu masz link do tematu ktora srubka do czego sluzy i krec :) ja tez robilem wedlug tego i tez sie balem ale to nie jest takie trudne jak sie wydaje na pierwszy rzut oka :) :bigok:



McFafik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:19
Lokalizacja: Kraków / Starchowice
Kontakt:

Post autor: McFafik » pn maja 21, 2007 22:54

jak sobie przypomne regulacje gaznika w komarze potem w MZ 251 i kiedys tam skoda 105
to mnie chce trafic :)
wiec tu wole komus zaplacic
chyba ze sie przemoge



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pn maja 21, 2007 22:57

McFafik, tu jest o niebo lepiej, ja tez myslalem ze bedzie tak samo jak w komarze to myslalem ze sie potne tyle ze ja motoryne mialem pozniej jawe 350TS :P ale tu jest luz praktycznie krecisz 2 srubkami tylko jak podniesiesz dawke to wzrosna Ci oborty wiec zmniejszasz je srubka od obrotow i patrzuysz co chwile na obrotomierz jak zejda tak jakbylo to zostawiasz i latasz :) naprawde 0 problemu ;]



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pn maja 21, 2007 23:28

Kupować, kupować i jeszcze raz kupować :)

Ja po zamontowaniu MBC nie poznałem swojego autka, bestia się zrobiła z autka :) :bigok:



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt maja 22, 2007 00:54

to ja chyba cos zle podlaczylem,fakt duzo roboty niema tylko czy dobrze to podlaczylem bo krece tym badziewiem i caly czas trzyma tyle ile ustawilem na srubie 0,8 i niechce isc dalej mam mbc properfekt czy jakos tak.Jak to ma byc podlaczone gdzie pcha cisnienie z dolu od tego zaworu w gore czy odwrotnie bo moze cos popieprzylem a za duzo czasu niemialem zeby korygowac bledy



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 94 gości