Jak sprawdzić czy pada pompa wtryskowa w TDI?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

karol05
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob gru 16, 2006 23:30
Lokalizacja: kuj-pom

Jak sprawdzić czy pada pompa wtryskowa w TDI?

Post autor: karol05 » śr maja 16, 2007 20:00

Witam.
Dałem do regeneracji wtryski w moim AFN bo autko kopciło i było trochę słabsze (vmax 170).
Po założeniu zregenerowanych wtrysków autko jeszcze słabsze (vmax 145), różnicę przed i po odczułem już po pierwszym przegazowaniu na luzie - silnik wolniej się wkręca.
Doszedłem do wniosku że może nie wyrabia pompa.

Jak sprawdzić pompę wtryskową? Domyślam się że da się - robiąc pomiar VAGiem ale które grupy mierzyć i na co zwrócić uwagę?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr maja 16, 2007 20:09

a co dokladnie z wtryskami bylo ze dales do regeneracji?
jak i gdzie byly regenerowane?

zrob logi dynamiczne 003, 008, 010 i 011


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

karol05
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob gru 16, 2006 23:30
Lokalizacja: kuj-pom

Post autor: karol05 » śr maja 16, 2007 20:55

Tak jak pisałem autko kopciło a nie brało nic oleju, zresztą silnik po remoncie.
Wtryski jak wyjąłem to miały około milimetra sadzy miejscami grubiej przy otworach.
Regeneracja : www.wtryskiwacze.pl
Logi zrobiłem 3,8,10 tylko nie mam jak wkleić chwilowo bo są w laptopie.



pysior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 21:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pysior » pn maja 21, 2007 09:04

A jak z kopceniem poprawiło się??



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn maja 21, 2007 10:41

jesli te wtryski byly rozbierane, to nie chce byc złym prorokiem, ale pewnie nadają sie juz na smietnik - nie znam firmy i nie bede sie wypowiadał co do ich umiejetnosci, ale wtryskiwacze 2-sprezynowe to nie to samo co zwykłe do diesla i w Polsce mało kto jest w stanie je regenerowac.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

masterman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 19:54
Lokalizacja: Kościerzyna

Podobny problem

Post autor: masterman » pn maja 21, 2007 11:04

Witam
Wydaje mi się, że mam podobny problem co kolega z tematu. Mianowicie jakieś pół roku temu przeprowadziłem remont w samochodzie "Golf 1,9 TDI 90km". Zostało wymienione lub zregenerowane sporo części, w tym elektronika pompy paliwa. Jednak auto dalej nie miało mocy. Pomogło dopiero wstawienie nowych wtryskó, które pochodzą od Skody Octawi. I wszystko grało przez jakiś miesiąc. Po czym auto stawało się coraz słapsze. Aktualnie (vmax 180). Za samochodem nie widać dużej chmury dymu, lecz końcówka tłumika jest cała od sadzy.



Awatar użytkownika
dommarc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 14:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: dommarc » pn maja 21, 2007 11:36

karol05 pisze:... Wtryski jak wyjąłem to miały około milimetra sadzy miejscami grubiej przy otworach.
sadza to chyba nie jest problem, bo ja mam podobnie na moich i działają ok
ciśnienie jest na tyle wysokie że ropa przez otwory wylatuje i robi się mgiełka
karol05 pisze:Regeneracja : www.wtryskiwacze.pl
pytałeś ich czy regenerują wtryski 2 sprężynowe, bo te ponoć są nie regenrowalne
trzeba wymieniać całą końcówkę wtrysku (koszt ok 150 zł /szt )


pozdrawiam Dominik

KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn maja 21, 2007 11:45

sory z OT ale niedługo bede miał swoje wtryski AFN do sprzedania....

pracują ok, korekcje niewielkie, minus to taki że są do 140KM tylko, więc jak ktoś nie chce wiecej mocy to sie przydadzą ...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości