wtryski i pompa z 110

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

a.arek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr sty 11, 2006 00:20
Lokalizacja: Dąbrówka koło Gogolina
Kontakt:

wtryski i pompa z 110

Post autor: a.arek » sob maja 19, 2007 09:27

witam mam tdi 1z 90km mam okazje kupic pompe i wtryski z afn czy to podejdzie pod muj silnik i jaki bedzie efekt,a i czy da sie przerobic kostke z pompy ja mam 8 pin a pompa ze 110 10



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » sob maja 19, 2007 11:37

pompy nie przekladaj maja taka sama wydajnosc.
wtyski podejda, pamientaj o nowych podkladkach. Jak masz rezystor czy box albo mocny program to moze na duzych wtryskach kopcic jak cholera. W serii nie powinno byc dramatu.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
dommarc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 14:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: dommarc » sob maja 19, 2007 12:49

dziś wymienilem wtryski na afn'owskie i auto jest mulowate wogóle się nie zbiera
jak przyśpieszam to trzepie silnikiem
dawka paliwa 8mg/R

trzeba zwiększyć dawkę na pompie ??


pozdrawiam Dominik

KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » sob maja 19, 2007 13:02

dommarc pisze:dziś wymienilem wtryski na afn'owskie i auto jest mulowate wogóle się nie zbiera
jak przyśpieszam to trzepie silnikiem
dawka paliwa 8mg/R
trzeba zwiększyć dawkę na pompie ??
Mozliwe ze dawka sie rozjechala. Ustaw tak na 3-4Mg. skok jak by mial lekkie drgawki to ustaw na 4-5Mg


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
dommarc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 14:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: dommarc » sob maja 19, 2007 13:05

rob555 pisze:
Mozliwe ze dawka sie rozjechala. Ustaw tak na 3-4Mg. skok jak by mial lekkie drgawki to ustaw na 4-5Mg
vagiem mogę zjechać tylko do 8

jak to zrobić pompą ??


pozdrawiam Dominik

KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » sob maja 19, 2007 13:33

dommarc pisze: vagiem mogę zjechać tylko do 8

jak to zrobić pompą ??
Popuszczasz nastawnik i stukasz lekko w obudowe caly czas kontrolujac Vagiem


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
dommarc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 14:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: dommarc » sob maja 19, 2007 13:38

rob555 pisze:
dommarc pisze: vagiem mogę zjechać tylko do 8

jak to zrobić pompą ??
Popuszczasz nastawnik i stukasz lekko w obudowe caly czas kontrolujac Vagiem
nastawik = regulator przepływu ??
mocowany 4 śrubkami do obudowy pompy ??
w którę stronę mam przesunąć (do filtru powietrza czy od filtru powietrza) ??


pozdrawiam Dominik

KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob maja 19, 2007 14:33

w strone wezy do wtryskow ( w przeciwna strone niz rozrzad)

najlepiej poluzuj sruby leko puknij, skrec i odpal auto - sprawdz jak bedzie nie tak to gasisz i znowu, mozolnie ale bezpiecznie,


aha przed ruszaniem nastawnikiem ustaw fabryczne dane w adaptacjach


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
dommarc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 14:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: dommarc » sob maja 19, 2007 14:36

Adamm pisze: aha przed ruszaniem nastawnikiem ustaw fabryczne dane w adaptacjach
trzeba logować się jakimś kodem (np tak jak dal dawki 12233) ??


pozdrawiam Dominik

KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob maja 19, 2007 19:30

tak
loguijesz sie i ustawiasz wartosc fabryczna


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
dommarc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 14:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: dommarc » ndz maja 20, 2007 00:05

właśnie wróciłem znów z garażu i mimo ustawienia dawki 3 mg/R dalej jest źle
sprawdziłęm też kąt wtrysku (jest ok)

- trzepie autem na wolnych obrotach najwięcej przy 1500 obr/min
- auto jest mułowote nawet przy dawce 3mg/R , jest lepiej ale dużo gożej niż na wtryskach seryjnych

w końcu poddałem się i zamontowałem ponownie stare wtryski, aby sprawdzić w czym tkwi problem i silnik pracuje ok

ja się poddaję , ale może Wy macie jakieś pomysły,
czekam niecierpliwie


pozdrawiam Dominik

KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz maja 20, 2007 01:07

sprawdz jeszcze korkecje dawek w kanale 013 (oczywiscie na tych wtryskach nowych) moze sa po prostu rabniete :/


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
dommarc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 14:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: dommarc » ndz maja 20, 2007 21:32

nie chce już ich wsadzać :)

podjadę do jakiegoś speca od wtrysków, aby je sprawdził

to chyba dobry pomysł ??


pozdrawiam Dominik

KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » ndz maja 20, 2007 22:04

No mozliwe ze wtryski walniete. Pytanie jeszcze czy nie wylapal bleda z wtrysku sterujacego??


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 116 gości