Wymiana sprzeglana mocniejsze - kto zrobi?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
west
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob maja 06, 2006 22:11
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Wymiana sprzeglana mocniejsze - kto zrobi?

Post autor: west » czw maja 17, 2007 13:49

Jak w temacie. Znacie jakis ludzi majacy doswiadczenie w wymianie sprzegla ??
Area: okolice Warszawy.

Moje po modzie na 130KM po roku czasu zaczyna sie juz slizgac na 4 i 5 biegu :(
Ostatnio zmieniony czw maja 17, 2007 18:11 przez west, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw maja 17, 2007 13:57

west pisze:Moje po modzie na 130KM po roku czasu zaczyna sie juz slizgac na 4 i 5 biegu
pokaż wykres - może masz za duzo niutona na dole ?

jesli tylko chiptuning (zakładam że jakaś 110 np ASV zachipowania na 130) nie masz sie co bawić w zestawy racingowe

polecam RADZIKOWSKI - www.sprzegla.com - tam masz telefon

wspolpracuje z Mechanikiem - Mariusz Lorenc 502 050481 - on wymienia dla Radzikowskiego

wycigniez zobaczysz i moze np zregenrujesz docis albo coś takiego

ja wymieniłe nity w docsku LUK (mam 140/320) i juz ponad rok w porządku - nówka docisk miał luźne nity...które kompensowały skok i mi słabo wysprzeglał

cenu dobre, dobra obsługa... aha warsztaty sa obok siebie - boczna Powązkowskiej



Awatar użytkownika
west
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob maja 06, 2006 22:11
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: west » czw maja 17, 2007 14:05

Wykresu niestety nie mam ..ale wiem ze przez rok lub dwa lata wszystko bylo ok ze sprzeglem.
Zmiana byla ze 101 na 130
Dzieki za info .. popytam sie zobacze w jakim stanie jest sprzeglo.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw maja 17, 2007 14:34

west pisze:Zmiana byla ze 101 na 130
czyli ponmpowtrysk... ATD raczej nie powinny klekać przy 130KM

wazny jest ile niutona, kto robił chiptunning ?



Awatar użytkownika
west
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob maja 06, 2006 22:11
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: west » czw maja 17, 2007 14:46

cowboy pisze:
west pisze:Zmiana byla ze 101 na 130
czyli ponmpowtrysk... ATD raczej nie powinny klekać przy 130KM

wazny jest ile niutona, kto robił chiptunning ?

Tak ..silnik ATD

Nie wiem ile jest niutonow i nie wiem kto robil program.
Napewno ktos na Slasku ..ktos znany bo sie oglaszal w TVN Turbo 3 lata temu. Tak mi mowil poprzedni wlasciciel.

Moze zanim lookne na sprzeglo pojade na hamownie do Janek Diagtronik ?
100zl za wykres biora.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt maja 18, 2007 11:41

west pisze:Moze zanim lookne na sprzeglo pojade na hamownie do Janek Diagtronik ?
100zl za wykres biora.
jak chcesz mieć ładny wykres to mozesz podjechać :)

Diagtroniki się chyba też mechaniką zajmują...

ale ja Ci polecam wrzucić koło zamachowe i tarcze do Radzikowskiego... pewnie zwyczajnie się juz sprzęgło skończyło po 3 latach butowania na wirusie...

być może że program jest z dużym Niutonem na dole co mogło przyspieszyć zgon sprzęgła przy katowaniu...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości