Osiągi silnika 1Z i pozostalych 90KM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn maja 22, 2006 11:35

licznik klamie, panowie - czym szybciej jedziemy tym bardziej - zresztą zgodnie z założeniami fabrycznymi :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pn maja 22, 2006 19:22

To ze licznik kłamie to normalne ale skrzyni nie wymieniajac a zwiekszajac moc tylko to auto faktycznie pójdzie wiecej... np. u aw69 autko na hamowni przy 90KM pokazało 222km/h predkosci maxymalnej i przy 150km/h tez 222km/h wszystko na takich samym obrotach tylko ze szybciej sie wkreca... i wczesniej mu przy 190km/h brakowało mocy auto nie dało rady sie wkrecac dalej... w tej chwili 210 i dalej sie wkreca... bo ma moc...



motonita2002
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt mar 24, 2006 21:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: motonita2002 » pt maja 26, 2006 11:30

Hej:)Czytałem posty i postanowiłem sprawdzić swojego Goferka:) I tak na V biegu przy 2 tys. obrotów mam ok 98km/h - wg licznika. Natomiast przy 3 tys mam ok.150 km/h.
Opony rozmiar 175/65 R14. A co do V-max - to na autostradzie A4 jak narazie najszybciej było ok.180km/h, nie wiem czy pojechałby więcej, czy też nie, ale po prostu nie było możliwości - zbyt duże natężenie ruchu.



maciej77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 19:26
Lokalizacja: poznań

Re: Osiągi 1.9 TDI 90KM ...

Post autor: maciej77 » pn sty 01, 2007 17:34

Luki_GT pisze:Witajcie

Mam do Was takie pytanie. Tak jak widać w opisie jeżdże Golfem III Variant 1.9 TDI 90KM silnik 1Z (1995 r.). Jeśli macie autka z tym samym silnikiem to chciałbym żebyście podzielili się osiągami waszych Golfików. Głównie o to przy jakich obrotach osiągacie jaka prędkość (piąty bieg) i ile wyciągnęliście maksymalnie . Chodzi mi o opinie posiadaczy aut bez żadnych przeróbek poprawiających osiągi. Tylko autka seryjne.

I drugie pytanko. Odnosze dziwne wrażenie ze pierwszy bieg jest jakis krótki chodzi o to że szybko rosną obroty a prędkość tak średnio. Przy szybszym starcie trzeba odrazu zmieniac na drugi bieg. Też tak macie ??

Dzięki :wink:



seat-leon

Post autor: seat-leon » pn sty 01, 2007 22:29

Odnosze dziwne wrażenie ze pierwszy bieg jest jakis krótki chodzi o to że szybko rosną obroty a prędkość tak średnio. Przy szybszym starcie trzeba odrazu zmieniac na drugi bieg. Też tak macie ??
to normalne w kazdym klekocie..



zegarek2006
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw lut 01, 2007 22:17
Lokalizacja: polska

Post autor: zegarek2006 » śr maja 16, 2007 21:28

ale dlaczego Wy wszyscy piszecie ze nie nalezy dieslami szybko jezdzić
kupując mk3 zamiast 1400ccm bądź 1600ccm
wybieram diesla TD bądź TDi ze względu na oszczędność i większą moc i dlaczego jej nie moge wykorzystywać?

mógłby jeszcze napisac ktos przy jakich obrotach jaka predkosc w TD bo aktualnie latam po komisach i testuje



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » śr maja 16, 2007 23:15

zegarek2006 pisze:ale dlaczego Wy wszyscy piszecie ze nie nalezy dieslami szybko jezdzić

Dlaczego nie???? Mozesz jezdzic 160 albo 200 jak wyciagniesz tyle i masz gdzie tak jezdzic:) Raczej nie nalezy cisnac na max kiedy silnik nie rozgrzany, ale to szkodzi takze benzynowym:)



zegarek2006
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw lut 01, 2007 22:17
Lokalizacja: polska

Post autor: zegarek2006 » czw maja 17, 2007 16:23

dziechu pisze:
zegarek2006 pisze:ale dlaczego Wy wszyscy piszecie ze nie nalezy dieslami szybko jezdzić

Dlaczego nie???? Mozesz jezdzic 160 albo 200 jak wyciagniesz tyle i masz gdzie tak jezdzic:) Raczej nie nalezy cisnac na max kiedy silnik nie rozgrzany, ale to szkodzi takze benzynowym:)
nie chodzi mi o rozwijanie max prędkości tylko o wyprzedzanie aut slyszalem ze diesle sie nie wkręca na obroty i nalezy jezdzic łagodniej niz benzyną

a co do D 60KM, TD 75KM, i TDi 90KM
to jakie te silniki rozwijają predkości na 5 biegu i 3tys obrotów (co nowszy tym szybsze?)



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » czw maja 17, 2007 17:14

zegarek2006 pisze:nie chodzi mi o rozwijanie max prędkości tylko o wyprzedzanie aut slyszalem ze diesle sie nie wkręca na obroty i nalezy jezdzic łagodniej niz benzyną
Jezdzisz jak chcesz, jezeli lubisz to mozesz z noga w podlodze caly czas. Zuzywa to silnik bardziej, ale tak samo i benzynowy. Natomiast 'wkrecanie' sie na obroty nie jest gorsze niz benzynowych - TD albo TDI to nie to samo co D ('zwykly' diesel). TD czy TDI maja znacznie wiekszy moment obrotowy niz podobnej pojemnosci benzynowe, wiec maja wiekszego 'kopa', dobry TD czy TDI wciska w fotel jak wcisniesz gaz:)
Przy 3tys. okolo 145-150 km/h



Awatar użytkownika
Wujek Sibula
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: czw lut 15, 2007 01:36
Lokalizacja: Kartuzy
Kontakt:

Post autor: Wujek Sibula » czw maja 17, 2007 17:33

dziechu pisze:
zegarek2006 pisze:nie chodzi mi o rozwijanie max prędkości tylko o wyprzedzanie aut slyszalem ze diesle sie nie wkręca na obroty i nalezy jezdzic łagodniej niz benzyną
dobry TD czy TDI wciska w fotel jak wcisniesz gaz:)
a i przy zmianie z 2 na 3 potrafią zapiszczeć pięknie :P :) Benzyna SUX :) :green_fuck:



Awatar użytkownika
spajrek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 20:45
Lokalizacja: DTR

Post autor: spajrek » czw maja 17, 2007 18:53

Moj TDI przy 3000obr/min na V biegu osiąga coś ok 135-140km/h nie mam MFA to dokładnie nie potrafię zmierzyć. Golfik leciał max 195km/h jak kumpel wiózł mi go do Polski. Ja osobiści 180km/h bez żadnego problemu, więcej bałem się trochę (bo jeździłem od niedawna) a później to nie było takiej okazji (jak jest naładowany to już tak nie idzie ;) ). Ogólnie jestem zadowolony z niego i nie zamieniłbym go. Chyba, że na passata kombi oczywiście TDI ale z mocniejszym silniczkiem :P


[b]GOLF GTi W12 650PS[/b]
[img]http://img.interia.pl/motoryzacja/nimg/golfie_gti_concept_side_1638564.JPG[/img]

Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » czw maja 17, 2007 19:00

dziechu jaką masz skrzynię? przełożenie główne 3,667 i V-tka 0,745? Jeśli tak to powinienieś mieć ok 120 przy 3000obr/min i 140 przy 3500 obr/min (obliczałem dla opon 195/50/15). Pytam z ciekawości, bo drąże ten temat od paru dni.


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

Awatar użytkownika
jsxx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn sie 07, 2006 22:41
Lokalizacja: Cz-wa
Kontakt:

Post autor: jsxx » czw maja 17, 2007 19:32

:blush: ja mam na 5 przy 3tys obr 100km/h :goof: :goof: kopa ma niesamowitego ale....

skrzynia kombinowana ? tdi 90km



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » czw maja 17, 2007 19:59

Tomallus pisze:dziechu jaką masz skrzynię? przełożenie główne 3,667 i V-tka 0,745? Jeśli tak to powinienieś mieć ok 120 przy 3000obr/min i 140 przy 3500 obr/min (obliczałem dla opon 195/50/15). Pytam z ciekawości, bo drąże ten temat od paru dni.
No nie wiem jaka skrzynia, ale przy np. 2000rpm mam ok. 90km/h, z tego wynika ze przy 4000 - 180km/h i 200km/h przy 4400. To by pasowalo bo tyle jechalem. Jezeli przelozenie byloby jak piszesz, to 200/h mialbym przy 5000 - to troche wysoko, ale nie bede sie spieral w tej kwestii, pisze 'jak mi sie wydaje' ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 152 gości