WItam wiec tak mam pytanko jak ustawic rozrzad w golfie II 1.6 TD silnik JR?? PILNE!!!
drugie pytanko chodiz mi o kolo zebate poniewaz na walku rozrzadu mam miejsce na klin a w kole tego miejsca niema jak jest orginalnie??
Jak ustawic rozrzad?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: śr maja 16, 2007 19:31
- Lokalizacja: Warszawa/Mokotów
- Kontakt:
Jak ustawic rozrzad?
Ostatnio zmieniony czw maja 17, 2007 12:01 przez Artur_GTD, łącznie zmieniany 1 raz.
Z tym klinem to tak jest oryginalnie czyli Go niema!!
Ja mam silnik SB i tez nie miałem klina na wałku ani na kole.koło na wałek rozrządu "wchodzi" tylko w stożek. najlepiej wsaź sobie płaskownik po drugiej stronie wałka rozrządu aby go zablokować i sciągnij kolko z wałka.znaki znajduja sie na bloku silnika (taka blaszka w kształcie strzałki)również na kole od wałka rozrzadu jest znak(dziurka).kółko od rozrzadu ustaw żeby padało na znak na bloku w równej lini!!
Ja mam silnik SB i tez nie miałem klina na wałku ani na kole.koło na wałek rozrządu "wchodzi" tylko w stożek. najlepiej wsaź sobie płaskownik po drugiej stronie wałka rozrządu aby go zablokować i sciągnij kolko z wałka.znaki znajduja sie na bloku silnika (taka blaszka w kształcie strzałki)również na kole od wałka rozrzadu jest znak(dziurka).kółko od rozrzadu ustaw żeby padało na znak na bloku w równej lini!!
VW=bezawaryjność>>szyk>>styl;)
Najgorzej
Do blokowania koła trzeba znaleźć inny, lepszy sposób.
Jurek
Nie wolno blokować wałka rozrządu w ten sposób, w celu odkręcenia koła zębatego. Wiem coś na ten temat. Przy zbyt mocno dokręconym kole pęka druga końcówka wałka, właśnie tam gdzie proponowałeś włożyć kawał płaskownika. To wycięcie służy tylko do ustawiania wałka.slimak20 pisze:najlepiej wsaź sobie płaskownik po drugiej stronie wałka rozrządu aby go zablokować i sciągnij kolko z wałka
Do blokowania koła trzeba znaleźć inny, lepszy sposób.
Jurek
Jurek
- Bolekrsko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 674
- Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
to ustawiasz rorzad czy rozkrecasz glowice? w skrzyni(wał) na kole pompy znak. i na wałku klin i wszytsko gites gra
http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja ustawiam zawsze w bardzo prosty sposób
wał ustawiam na znaku (otwór w skrzyni) jak nie ma znaków na wałku to po zdjęciu pokrywy zaworów ustawiam wałek na “poziomo” i blokuję dorobionym płaskownikiem (sprężanie na pierwszym cylindrze)
pompę blokuję za pomocą dorobionego pręta o średnicy ok 15,5 mm zastępującego trzpień nastawczy i to wszystko nigdy nie ściągam koła wałka rozrządu choć tak jest podobno łatwiej
wał ustawiam na znaku (otwór w skrzyni) jak nie ma znaków na wałku to po zdjęciu pokrywy zaworów ustawiam wałek na “poziomo” i blokuję dorobionym płaskownikiem (sprężanie na pierwszym cylindrze)
pompę blokuję za pomocą dorobionego pręta o średnicy ok 15,5 mm zastępującego trzpień nastawczy i to wszystko nigdy nie ściągam koła wałka rozrządu choć tak jest podobno łatwiej
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 191 gości