Jak ustawic rozrzad?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Artur_GTD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr maja 16, 2007 19:31
Lokalizacja: Warszawa/Mokotów
Kontakt:

Jak ustawic rozrzad?

Post autor: Artur_GTD » śr maja 16, 2007 19:38

WItam wiec tak mam pytanko jak ustawic rozrzad w golfie II 1.6 TD silnik JR?? PILNE!!!
drugie pytanko chodiz mi o kolo zebate poniewaz na walku rozrzadu mam miejsce na klin a w kole tego miejsca niema jak jest orginalnie??
Ostatnio zmieniony czw maja 17, 2007 12:01 przez Artur_GTD, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
slimak20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: śr maja 09, 2007 22:27
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: slimak20 » śr maja 16, 2007 20:09

Z tym klinem to tak jest oryginalnie czyli Go niema!!
Ja mam silnik SB i tez nie miałem klina na wałku ani na kole.koło na wałek rozrządu "wchodzi" tylko w stożek. najlepiej wsaź sobie płaskownik po drugiej stronie wałka rozrządu aby go zablokować i sciągnij kolko z wałka.znaki znajduja sie na bloku silnika (taka blaszka w kształcie strzałki)również na kole od wałka rozrzadu jest znak(dziurka).kółko od rozrzadu ustaw żeby padało na znak na bloku w równej lini!!


VW=bezawaryjność>>szyk>>styl;)

sp3rat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 23:53
Lokalizacja: Śrem

Post autor: sp3rat » czw maja 17, 2007 07:05

Najgorzej
slimak20 pisze:najlepiej wsaź sobie płaskownik po drugiej stronie wałka rozrządu aby go zablokować i sciągnij kolko z wałka
Nie wolno blokować wałka rozrządu w ten sposób, w celu odkręcenia koła zębatego. Wiem coś na ten temat. Przy zbyt mocno dokręconym kole pęka druga końcówka wałka, właśnie tam gdzie proponowałeś włożyć kawał płaskownika. To wycięcie służy tylko do ustawiania wałka.
Do blokowania koła trzeba znaleźć inny, lepszy sposób.
Jurek


Jurek

Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Bolekrsko » ndz maja 20, 2007 09:52

to ustawiasz rorzad czy rozkrecasz glowice? w skrzyni(wał) na kole pompy znak. i na wałku klin i wszytsko gites gra :)


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » ndz maja 20, 2007 19:19

Ja ustawiam zawsze w bardzo prosty sposób
wał ustawiam na znaku (otwór w skrzyni) jak nie ma znaków na wałku to po zdjęciu pokrywy zaworów ustawiam wałek na “poziomo” i blokuję dorobionym płaskownikiem (sprężanie na pierwszym cylindrze)
pompę blokuję za pomocą dorobionego pręta o średnicy ok 15,5 mm zastępującego trzpień nastawczy i to wszystko nigdy nie ściągam koła wałka rozrządu choć tak jest podobno łatwiej


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 156 gości