Sposob jazdy dieselkiem :))

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
75max
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr gru 20, 2006 08:25
Lokalizacja: Wloszczowa
Kontakt:

Post autor: 75max » pn lut 05, 2007 14:33

czyli w AJM to norma 6,5l/100 a tak rozsądnie to przy jakich obrotach zmieniać biegi największy moment obrotowy ma przy 1900 czyli wyżej to chyba nie jest już męczenie silnika tak mi się wydaje :chytry:



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pn lut 05, 2007 14:47

75max pisze:moment obrotowy ma przy 1900 czyli wyżej to chyba nie jest już męczenie silnika tak mi się wydaje
Chyba nie pomyslales, ze po zmianie biegu na wyzszy wtedy bedzie wlasnie meczenie.
2500obr/min jest ok, bo po zmianie biegu masz wlasnie te ok 1900obr/min :bajer:
Spalanie jest na pewno mniejsze, bo tym sposobem nie obciazasz niepotrzebnie silnika.



Awatar użytkownika
75max
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr gru 20, 2006 08:25
Lokalizacja: Wloszczowa
Kontakt:

Post autor: 75max » pn lut 05, 2007 15:41

Masz rację będę próbował zmieniać tak biegi żeby po zmianie obroty nie spadały poniżej 2 tyś :bigok:



Awatar użytkownika
matek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: wt sty 30, 2007 11:09
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: matek » pn lut 05, 2007 16:03

a może ktoś mi powie jak to jest z tą turbinką w mk4 TDI ?
przy jakich obrotach się załącza?
kiedyś przejechałem się VOLVO S40 2.0 T (180PS) , elegancko chodziła ta benzynka, a turbina pracowała już od 1800 obrotów :)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lut 05, 2007 16:12

matek pisze:przy jakich obrotach się załącza
na zmiennej geometri zaczyna pompowac już od 1400 rpm, max doładownie spokojnie jest od 1800-2000 rpm



Awatar użytkownika
Tzighan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 09:19
Lokalizacja: Piła
Kontakt:

Post autor: Tzighan » pn lut 05, 2007 16:57

U mnie nie ma obrotomierza zatem biegi zmieniam jak robi:
eeeeeeeeeennnnnn!
a jak mu wcisnę to nawet:
EEEEEEEEEEENNNNNNN!!!!! :grin:

Apropos obrotomierza, dużo jest zachodu by go założyć?? :pub:


Tzighan

Mój goferek:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130434[/url]
[img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img]

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pn lut 05, 2007 17:00

Tzighan pisze:U mnie nie ma obrotomierza
To chyba ktos jakis szacher-macher zrobil, bo TDI powinien miec chyba obrotomierz :-k



Awatar użytkownika
Tzighan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 09:19
Lokalizacja: Piła
Kontakt:

Post autor: Tzighan » pn lut 05, 2007 17:03

... nie wiem ale biegi musze zmieniać na ucho :grin:


Tzighan

Mój goferek:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130434[/url]
[img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img]

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pn lut 05, 2007 17:09

Mozesz sobie kupic szafe z obrotkiem i przelozyc bez problemu. Niektorzy podobno wyjmuja jakos zegar i wkladaja sam obrotek. Uzyj szukajki, bylo o tym kiedys...



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lut 05, 2007 17:20

inek01 pisze:Mozesz sobie kupic szafe z obrotkiem
ja za miesiąc bede wkałdał zegary z mk4 to bede mógł swoje sprzedac :)

mam białe tarcze ala mk4 sportline i ringi z polerowanego alu :)



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pn lut 05, 2007 20:35

ja tam jezdze w zakresie 2-3tys obr mozna przyjac ze to jest "zielone pole" na obrotku


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

stahu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 16:49
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: stahu » śr kwie 11, 2007 20:55

To ile pali zależy chyba od sposobu jazdy...ja mam 1Y pręd.max.napewno wieksza niż podaje fabryka, a i na 3 zdażyło sie 120km/h istny ogień!!!

:bajer: :bajer: :bajer:



Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » pn maja 14, 2007 20:13

jak czasami jezdze ojca jetta 1,6d 750 tys przejechane bez remontu i dalej smiga nawet nie kopci,przeciagne ja na biegu,za mlodych czasow potrafilem ja przeciagnac na 2 biegu do 90 ale strasznie sie to na niej odbijalo:(, teraz przy spokojnej jezdzie zmienial biegi 2,5 tys i wystarczy


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pn maja 14, 2007 21:53

stahu pisze:a i na 3 zdażyło sie 120km/h istny ogień

co??? jakie 120, 1Y łapie 100km/h na 3 i to z bólem w czerwonym polu na obrotku.
Może i masz zdorwy motor, ale ograniczaja Cie obroty no chyba ze masz jakas inna skrzynie biegow, bo na normalnej od 1Y to niemozliwe.
przeciagnac na 2 biegu do 90
no chyba Ci sie z jakas benzyna pomyliło, bo tam takie osiagi sa.

Ludzie silniki tdi wyciagaja na 2 po 80 wiec nie dodawajcie sobie niewiadomo po co....
Bo zwykłe diesle niestety, ale az takie kozaki nie sa ;D
No chyba ze macie liczniki popsute.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 137 gości