Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
marek29
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 284
- Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
- Lokalizacja: Krzeszowice
-
Kontakt:
Post
autor: marek29 » pt maja 11, 2007 22:07
Witam
Temat prosty (dla Was),który kabel przeciąć w MK3 kombi Tdi 96R (90ps) w celu założenia "tzw. odcięcia zapłonu".Ja mam starego grzechota i tam sprawa jest prosta..........Znajomy kupił w/w auto i prosił o jakieś proste zabezpieczenie.Nie chcę experymentować z prostego powodu: Po nieudanej próbie odpalenia auto nie może wejść w tryb awaryjny-reset kompa (ale ma normalnie kręcić).
Możecie mi podać jakąś "stałą" receptę?
Pzdrawiam
Marek
Ostatnio zmieniony czw maja 24, 2007 23:37 przez
marek29, łącznie zmieniany 2 razy.
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
![Mistrz KieroVWnicy Mistrz KieroVWnicy](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » pt maja 11, 2007 22:19
marek29 pisze:Witam
Temat prosty (dla Was),który kabel przeciąć w MK3 kombi Tdi 96R (90ps) w celu założenia "tzw. odcięcia zapłonu".Ja mam starego grzechota i tam sprawa jest prosta..........Znajomy kupił w/w auto i prosił o jakieś proste zabezpieczenie.Nie chcę experymentować z prostego powodu: Po nieudanej próbie odpalenia auto nie może wejść w tryb awaryjny-reset kompa (ale ma normalnie kręcić).
Możecie mi podać jakąś "stałą" receptę?
Pzdrawiam
Marek
kabelek od zaworku n108 na pompie wtryskowej ........ z pompy wystaje jeden kabelek , przyczepiony jest na konektorek chyba i tam się wepnij w niego
pozdrawiam
-
marek29
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 284
- Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
- Lokalizacja: Krzeszowice
-
Kontakt:
Post
autor: marek29 » sob maja 12, 2007 09:55
damcio151 pisze:z pompy wystaje jeden kabelek , przyczepiony jest na konektorek chyba i tam się wepnij w niego
Czyli zasada jak w mechanicznej pompie (elektrozawór).
Ok. myślałem że to idzie w całej wiązce,ale jak mówisz że jest osobny kabel to sobie poradzę.
-
Corvax
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 2577
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
- Lokalizacja: Skierniewice
-
Kontakt:
Post
autor: Corvax » sob maja 12, 2007 10:38
odcinanie tego kabelka moim zdaniem jest bez sensu, chyba że ma to służyć dobremu samopoczuciu własciciela.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
![Mistrz KieroVWnicy Mistrz KieroVWnicy](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » sob maja 12, 2007 13:53
Corvax pisze:odcinanie tego kabelka moim zdaniem jest bez sensu, chyba że ma to służyć dobremu samopoczuciu własciciela.
dlaczego bez sensu
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
nikomu nie będzie się chciało otwierać maski i podłączać na krótko zaworek.....Bez tego autko nie odpali
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
( ale to wiesz
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
)
-
dziechu
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Post
autor: dziechu » sob maja 12, 2007 14:42
damcio151 pisze:nikomu nie będzie się chciało otwierać maski
Jednak moze ktoremus zlodziejowi bedzie sie chcialo:) Juz znacznie bezpieczniej jest wyciagac tlok;)
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
![Mistrz KieroVWnicy Mistrz KieroVWnicy](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » sob maja 12, 2007 14:51
Jednak moze ktoremus zlodziejowi bedzie sie chcialo:)
im więcej zabezpieczeń tym lepiej
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
, niby taki kabelek , ale jakiś laik będzie chciał auto ukraść i nie będzie wiedział dlaczego auto nie odpala
dziechu,
Corvax, wiecie może jak odłączyć ECU ( tak jak N108 ) ?? który kabelek przeciąć i czy jest sens ??
-
Corvax
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 2577
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
- Lokalizacja: Skierniewice
-
Kontakt:
Post
autor: Corvax » sob maja 12, 2007 23:03
nie powiem Ci który kabelek, chyba że po poniedzialku, bo wtedy zakladam nowy alarm, a co do odciecia N108, to pierwszą rzecza jaką zrobi złodziej to podepnie go na krótko - tymbardziej że golfo po 96 ma immo i tak czy inaczej bedzie musiał podnieśc maskę
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
-
dziechu
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Post
autor: dziechu » ndz maja 13, 2007 00:10
damcio151 pisze:który kabelek przeciąć
Mozesz po prostu wyciagac przekaznik ECU.
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
![Mistrz KieroVWnicy Mistrz KieroVWnicy](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » ndz maja 13, 2007 08:42
dziechu pisze:Mozesz po prostu wyciagac przekaznik ECU.
przekaźnika wyciągać nie będę
![wink :wink:](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
, ale dzięki
dziechu ![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
-
dziechu
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Post
autor: dziechu » ndz maja 13, 2007 10:42
damcio151 pisze:przekaźnika wyciągać nie będę
To pociagnij sobie wylacznik od ceki przekaznika, po wylaczeniu przekaznik nie bedzie wlaczal ECU i silnik nie da sie uruchomic. Takie polaczenie bedzie trudne do zlokalizowania przez zlodzieja, nawet 'specjaliste':)
[ Dodano: 13 Maj 2007 10:42 ]
od CEWKI oczywiscie:)
-
marek29
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 284
- Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
- Lokalizacja: Krzeszowice
-
Kontakt:
Post
autor: marek29 » ndz maja 13, 2007 22:19
Który przekaźnik odłacza napięcie od ECU?
Czy po próbie odpalenia komp nie zarejestruje błędów?
-
Tajny
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 90
- Rejestracja: pt lut 16, 2007 00:57
- Lokalizacja: POLAND
Post
autor: Tajny » ndz maja 13, 2007 23:02
Witam, i ja przyłącze sie do pytania kolegi marek29,
-
dziechu
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Post
autor: dziechu » pn maja 14, 2007 14:58
marek29 pisze:Czy po próbie odpalenia komp nie zarejestruje błędów
Nie, bo ECU nie bedzie zasilane. Nie pamietam oznaczenia przekaznika, poszukaj, ale to przekaznik w gornym rzedzie, drugi albo trzeci od lewej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 121 gości