Co jest z tym ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
suavomer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob lut 04, 2006 21:22
Lokalizacja: ZG

Post autor: suavomer » sob maja 12, 2007 20:07

jodel, masz wszystko prawidłowo. Tak i ja miałem przed awarią (awarią?).

TO SĄ REFERENCYJNE WYNIKI SPALANIA W ALH, Panowie.


Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763

jodel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn paź 02, 2006 21:57
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: jodel » ndz maja 13, 2007 08:43

czytam sobie właśnie cały ten wątek, wcześniej miałem okazji
i zastanawiam się - co ja za kupa kupiłem
na razie u mnie jest OK.
Ale jak zacznie się sypać to tylko za portfel się trzymać.

>suavomer
to świetnie!
skorygowałbym jeszcze mapę i byłoby nienajgorzej :lol:


pozdrawiam jodel

Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » wt maja 15, 2007 16:04

moje ostatnie pomiary spalania to miasto (przejechane 450km) 6,9, a trasa jazda również w miare dynamiczna 9bez ostrego deptania jednak) prędkości 110-130 - klima włączona choć nie cały czas - spalanie 5,07
dalej jednak uważam że w mieście mógłby mieć lepszy wynik


Obrazek

Awatar użytkownika
suavomer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob lut 04, 2006 21:22
Lokalizacja: ZG

Post autor: suavomer » wt maja 15, 2007 17:15

w porównaniu z jodelem, to jest dobrze, szkoda, że nie zimą...


Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763

Holiii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 20, 2007 12:42
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: Holiii » pt maja 18, 2007 10:56

z ta przepływka to niewiem czy jest sens wymieniac bo ja zamieniłem juz z dwoma kolegami te przepływomierzy i muj chodził u nich dobrze a ich u mnie zadnej ruznicy wiec przpływke raczej bym skreslił z lisyt zepsutych czesci nalałem równiez juz 2 stp niebieskie i czarne i zadnej ruznicy chyba niedłyugo podjade na czipowanie bo kolega po kosztach robi moze spadnie spalanie po tej małej przeróbce i mysle jeszcze o wymianie koncówek wtrysków


Holi MK4

Awatar użytkownika
suavomer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob lut 04, 2006 21:22
Lokalizacja: ZG

Post autor: suavomer » pn maja 21, 2007 18:18

No i jest super Panowie. Pompa miała farfocla w środku i jak ją zamontowaliśmy i pokręciliśmy rozrusznikiem (a wierzcie mi jemu jest obojętne czym kręci) uzyskałem efekt młynka do kawy, który zmielił wszystko w środku na miazgę kakaową. W chwili obecnej posiadam: całą obudowę pompy ze sprawnym nastawnikiem (ocalał ponieważ stanowi osobną część w pompie).

I teraz pytanie: przełożyć flaki ze starej pompy (tej z autka) do obudowy z nastawnikiem, czy przełożyć może cały nastawnik do starej pompy (tej z autka).

Proszę o jakieś sugestie bo ni huhu nie wiem co robić.
Później może się zmobilizuję i zrobię fotostory o denatce...

Pozdrawiam Pogrążony W Żałobie

[ Dodano: Pon Maj 21, 2007 18:26 ]
Z wątku o czyszczeniu nastawnika wynika (tutaj ), że nastawnik można po prostu zdjąć z pompy i założyć na nowej.

Ale proszę o wypowiedzi...


Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763

Awatar użytkownika
Remigiusz78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: Remigiusz78 » pn maja 21, 2007 21:38

Słąwek, przełóż sam nastawnik do starej pompy. Nastawnik ulega zabrudzeniu a nie pompa.


Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!

Awatar użytkownika
suavomer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob lut 04, 2006 21:22
Lokalizacja: ZG

Post autor: suavomer » pn maja 21, 2007 22:40

Jeszcze czekam na odpowiedź z forum tdi-tuning. Ale też myślę o nastawniku..

Pozdrawiam


Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr maja 23, 2007 09:08

rob555 pisze:A ja mysle ze szukacie problemow...nowe pompy, jakies uszlachetniacze itd...czekac tylko jak bedzie gorzej.
ALH jest silnikiem mniej wydajnym niz np ASV (bliznacza budowa). TDI to takie dziwolagi ze mniej pala jak sa wydajniesze (oczywiscie bez przesady). Z moich doswiadczen wynika ze o wiele lepiej w codziennej eksploatacji spisuja sie mocniejsze wersje jak ASV jesli chodzi o spalanie. Po prostu lepiej wykorzystuja te paliwo co maja w cylindrach.
he he

święte słowa... a po założeniu większych wtrysków, wiecej mocy i mniejsze spalanie :P

jakby któryś z kolegów zakupił sobie wtryski ASV to chętnie przytule wasze stare ALH....

info PW lub cowboy@o2.pl



Holiii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 20, 2007 12:42
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: Holiii » ndz cze 03, 2007 19:24

dobra oddałem autko na podniesienie mocy przez chiptuning po podkreceniu auta jestem bardzo zawowolony autko odpala na dotkniecie kluczyka na zimnym i goracym silniku na naprawde niezlego kopa bardzo polecam wszystkim zrobienie tego to tylko 800 zł a bardzo naprawde bardzo sie opłaca ale niestety co do spalania to zbytnio sie niezmieniło moge powiedziec tyle ze autko pali mniej bo mniej wciskam gaz i tyle ale nadal trasa wychodzi jakies 6.3 a miasto ok 7.5 do 8.5 tak wiec problem niezostał do konca rozwiazany mysle jeszcze nad wymiana koncówek wtrysków ale teraz tak zaczełem myslec ze moze cos jest z karalizatorem moze sie zapchał czy cos takiego stad było by zmiejszenie mocy przy małym wciasnieciu gazu lecz takie cos niestało by sie z dnia na dzien to chyba ostatnia niesprawdzana przez wszystkich tutaj czesc silników czy ktos wymieniał moze katalizator????

[ Dodano: 03 Cze 2007 19:28 ]
aa bo zapomniałem chciałem jeszcze nadmienic ze panowie którzy podnosili moc okreslili wszystkie parametry silnika jako bardzo dobrze oraz jego prace nie wpadli na zadne blad oraz inne usterki jednak spalanie niespadło


Holi MK4

Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » ndz cze 03, 2007 23:11

ja zacząłęm zbierać kaskę na końcówki ASV, jak je wymienie to chyba na tym skończe.

najbardziej mnie wkurza to że na szukanie to chyba wiecej kasy pójdzie niz to wkur.....ce spalanie by pochloneło przez parę lat


Obrazek

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz cze 03, 2007 23:25

niebieski91 pisze:ja zacząłęm zbierać kaskę na końcówki ASV, jak je wymienie to chyba na tym skończe.

najbardziej mnie wkurza to że na szukanie to chyba wiecej kasy pójdzie niz to wkur.....ce spalanie by pochloneło przez parę lat
możemy sie zamienić ? - na moich wtryskach po wirusie na 140KM spalanie 5.4 po trasie (130km/h) , w mixie 50/50 5,8L

ja i tak bede budował hybrydy :) a Tobie od razu mocy przybędzie :)



Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » ndz cze 03, 2007 23:27

cowboy pisze:możemy sie zamienić ?
a jakie masz i ile byś chcial - i czy to do czworki jest


Obrazek

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn cze 04, 2007 08:38

a jakie masz i ile byś chcial - i czy to do czworki jest
tak moje wtryski podejdą do Ciebie plug&play :)

odczuwalne zwiększenie mocy i spadek spalania :P



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 207 gości