Co jest z tym ALH
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- niebieski91
- SHARIKOWIEC
- Posty: 951
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
- Lokalizacja: Słupsk
- Kontakt:
z ta przepływka to niewiem czy jest sens wymieniac bo ja zamieniłem juz z dwoma kolegami te przepływomierzy i muj chodził u nich dobrze a ich u mnie zadnej ruznicy wiec przpływke raczej bym skreslił z lisyt zepsutych czesci nalałem równiez juz 2 stp niebieskie i czarne i zadnej ruznicy chyba niedłyugo podjade na czipowanie bo kolega po kosztach robi moze spadnie spalanie po tej małej przeróbce i mysle jeszcze o wymianie koncówek wtrysków
Holi MK4
No i jest super Panowie. Pompa miała farfocla w środku i jak ją zamontowaliśmy i pokręciliśmy rozrusznikiem (a wierzcie mi jemu jest obojętne czym kręci) uzyskałem efekt młynka do kawy, który zmielił wszystko w środku na miazgę kakaową. W chwili obecnej posiadam: całą obudowę pompy ze sprawnym nastawnikiem (ocalał ponieważ stanowi osobną część w pompie).
I teraz pytanie: przełożyć flaki ze starej pompy (tej z autka) do obudowy z nastawnikiem, czy przełożyć może cały nastawnik do starej pompy (tej z autka).
Proszę o jakieś sugestie bo ni huhu nie wiem co robić.
Później może się zmobilizuję i zrobię fotostory o denatce...
Pozdrawiam Pogrążony W Żałobie
[ Dodano: Pon Maj 21, 2007 18:26 ]
Z wątku o czyszczeniu nastawnika wynika (tutaj ), że nastawnik można po prostu zdjąć z pompy i założyć na nowej.
Ale proszę o wypowiedzi...
I teraz pytanie: przełożyć flaki ze starej pompy (tej z autka) do obudowy z nastawnikiem, czy przełożyć może cały nastawnik do starej pompy (tej z autka).
Proszę o jakieś sugestie bo ni huhu nie wiem co robić.
Później może się zmobilizuję i zrobię fotostory o denatce...
Pozdrawiam Pogrążony W Żałobie
[ Dodano: Pon Maj 21, 2007 18:26 ]
Z wątku o czyszczeniu nastawnika wynika (tutaj ), że nastawnik można po prostu zdjąć z pompy i założyć na nowej.
Ale proszę o wypowiedzi...
Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763
- Remigiusz78
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
he herob555 pisze:A ja mysle ze szukacie problemow...nowe pompy, jakies uszlachetniacze itd...czekac tylko jak bedzie gorzej.
ALH jest silnikiem mniej wydajnym niz np ASV (bliznacza budowa). TDI to takie dziwolagi ze mniej pala jak sa wydajniesze (oczywiscie bez przesady). Z moich doswiadczen wynika ze o wiele lepiej w codziennej eksploatacji spisuja sie mocniejsze wersje jak ASV jesli chodzi o spalanie. Po prostu lepiej wykorzystuja te paliwo co maja w cylindrach.
święte słowa... a po założeniu większych wtrysków, wiecej mocy i mniejsze spalanie
jakby któryś z kolegów zakupił sobie wtryski ASV to chętnie przytule wasze stare ALH....
info PW lub cowboy@o2.pl
dobra oddałem autko na podniesienie mocy przez chiptuning po podkreceniu auta jestem bardzo zawowolony autko odpala na dotkniecie kluczyka na zimnym i goracym silniku na naprawde niezlego kopa bardzo polecam wszystkim zrobienie tego to tylko 800 zł a bardzo naprawde bardzo sie opłaca ale niestety co do spalania to zbytnio sie niezmieniło moge powiedziec tyle ze autko pali mniej bo mniej wciskam gaz i tyle ale nadal trasa wychodzi jakies 6.3 a miasto ok 7.5 do 8.5 tak wiec problem niezostał do konca rozwiazany mysle jeszcze nad wymiana koncówek wtrysków ale teraz tak zaczełem myslec ze moze cos jest z karalizatorem moze sie zapchał czy cos takiego stad było by zmiejszenie mocy przy małym wciasnieciu gazu lecz takie cos niestało by sie z dnia na dzien to chyba ostatnia niesprawdzana przez wszystkich tutaj czesc silników czy ktos wymieniał moze katalizator????
[ Dodano: 03 Cze 2007 19:28 ]
aa bo zapomniałem chciałem jeszcze nadmienic ze panowie którzy podnosili moc okreslili wszystkie parametry silnika jako bardzo dobrze oraz jego prace nie wpadli na zadne blad oraz inne usterki jednak spalanie niespadło
[ Dodano: 03 Cze 2007 19:28 ]
aa bo zapomniałem chciałem jeszcze nadmienic ze panowie którzy podnosili moc okreslili wszystkie parametry silnika jako bardzo dobrze oraz jego prace nie wpadli na zadne blad oraz inne usterki jednak spalanie niespadło
Holi MK4
- niebieski91
- SHARIKOWIEC
- Posty: 951
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
- Lokalizacja: Słupsk
- Kontakt:
możemy sie zamienić ? - na moich wtryskach po wirusie na 140KM spalanie 5.4 po trasie (130km/h) , w mixie 50/50 5,8Lniebieski91 pisze:ja zacząłęm zbierać kaskę na końcówki ASV, jak je wymienie to chyba na tym skończe.
najbardziej mnie wkurza to że na szukanie to chyba wiecej kasy pójdzie niz to wkur.....ce spalanie by pochloneło przez parę lat
ja i tak bede budował hybrydy a Tobie od razu mocy przybędzie
- niebieski91
- SHARIKOWIEC
- Posty: 951
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
- Lokalizacja: Słupsk
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 207 gości