[mk2 1,6TD JR] Problemy po wymianie głowicy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jestem prawie pewny że masz rozrząd przestawiony. wałek rozrządu ma stożek i kółko sie nakłada bez żadnego klina. pewnie ciołki zdjęli do wymiany kółko, nie poznaczyli co trzeba, zdjęli a potem nie złożyli jak trzeba. na pompie ( kreska na obudowie od środka )jest znak jak ma być ustawiona, na male znak w skrzyni natomiast wałek jest do sutawienia przyrządem. pewnie nie mieli i ustawili na oko.
marnie chodzi a jak dasz w tyte to silnik dostaje obciążenia a że zapłon jest dupiaty to efekty masz. zrób to czym prędzej bo remoncik cie bedzie czekał jak nic
marnie chodzi a jak dasz w tyte to silnik dostaje obciążenia a że zapłon jest dupiaty to efekty masz. zrób to czym prędzej bo remoncik cie bedzie czekał jak nic
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Ja ich bede straszyl na poczatku sam...
W koncu dojechalem do swojego samochodu i weszla we mnie iskierka nadziei...okazuje sie ze to jednak nie olej cieknie (ja tego wczesniej nie widzialem wiec nie bylem pewien) tylko paliwo- idioci nie dokrecili wtrysku i widac ze tamtedy leci...mam nadzieje ze zrobienie z tym porzadku wystarczy...
Wkurza mnie z kolei inna sprawa- pojechalem do nich z problemem pt. "olej w plynie" ...niby wymienili wszystko, wyplukali uklad a olej jak byl tak jest w zbiorniku...moze slabo plukali...
Wie ktos moze jak najlepiej pozbyc sie oleju z ukladu?
W koncu dojechalem do swojego samochodu i weszla we mnie iskierka nadziei...okazuje sie ze to jednak nie olej cieknie (ja tego wczesniej nie widzialem wiec nie bylem pewien) tylko paliwo- idioci nie dokrecili wtrysku i widac ze tamtedy leci...mam nadzieje ze zrobienie z tym porzadku wystarczy...
Wkurza mnie z kolei inna sprawa- pojechalem do nich z problemem pt. "olej w plynie" ...niby wymienili wszystko, wyplukali uklad a olej jak byl tak jest w zbiorniku...moze slabo plukali...
Wie ktos moze jak najlepiej pozbyc sie oleju z ukladu?
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
moze to tylko osad w zbiorniczku. zbiorniczek mozesz odkrecic i zalac goraco woda z plynem do naczyn i zostawic na jakis czas, potem plukac az bedzie czysty. tak samo caly uklad zalej woda+plyn i odpal silnik. niech sie nagrzeje i moze zejdzie ten osad. tylko nie spuszczaj plynu na goracym silniku potem zalej juz normalnym [nowym] plynem chlodniczym i powinno byc dobrze.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
To juz bylo...caly uklad byl plukany woda z plynem do naczyn...wydaje mi sie po prostu ze jak spuszczali plyn za pierwszym razem to sie olej osadzil na sciankach zbiorniczka i w rurach a potem jak przelewali wode to bylo caly czas to samo i dlatego troche tego oleju zostalo...teraz mam plan zeby na ukladzie tak jak jest odkrecic weza ponizej zbiornika (zeby olej nie mial prawa poleciec nizej tylko wylal sie dolem razem z plynem) a potem tak jak mowisz- mycie zdjetego zbiornika...
Ale jednak caly cas mam nadzieje ze to tylko osad
Ale jednak caly cas mam nadzieje ze to tylko osad
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
no jak bedziesz spuszczal to oczywiscie odepnij waz na dole chlodnicy, bo to swinstwo inaczej nie splynie. zbiorniczek wykrec, zalej i niech sobie stoi troche. potem wielokrotne plukanie. tak robilem u siebie bo mialem doslownie olej zamiast plynu. teraz zbiorniczek moze nie jest idealnie czysty,ale kolor chociaz plynu jest normalny.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
No i z glowy...okazalo sie ze zle dokrecili jeden z wtryskow i stad bylo slabe odpalanie, stukanie i glosna praca...
Zbiorniczek wyplukany...i jutro jade w trase- zobaczymy czy sie olej pojawi ale juz nie powinien...a przed zima mam zaplanowana jeszcze jedna zmiane plynu i zalozenie termostatu...
To tluczenie ktore sie pojawialo czasami to sie okazalo ze oberwala sie przeciwwaga na polosi i sobie latala, ale juz jest wszystko w porzadku i Golf zyje...
Dzieki koledzy za pomoc
Zbiorniczek wyplukany...i jutro jade w trase- zobaczymy czy sie olej pojawi ale juz nie powinien...a przed zima mam zaplanowana jeszcze jedna zmiane plynu i zalozenie termostatu...
To tluczenie ktore sie pojawialo czasami to sie okazalo ze oberwala sie przeciwwaga na polosi i sobie latala, ale juz jest wszystko w porzadku i Golf zyje...
Dzieki koledzy za pomoc
mam prośbę, aby ktoś mi napisał jaki przyrząd do tego służy? na jakiej zasadzie działa? a najlepiej: jak to zrobić bez tego przyrządu i czy się da w miarę OK tak "na oko" lub jakimś sposobem? bardzo proszę o szybką odpowiedź, ponieważ muszę założyć kółko do nowej głowicy, a nie mam klina tylko stożek - tzn. na wałku jest miejsce na klin, ale na kółku go nie ma... pozdrawiam...Cinek pisze:natomiast wałek jest do ustawienia przyrządem. pewnie nie mieli i ustawili na oko.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości