Zabezpieczenie w TDI '96 i w MK4 '99

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Zabezpieczenie w TDI '96 i w MK4 '99

Post autor: marek29 » pt maja 11, 2007 22:07

Witam
Temat prosty (dla Was),który kabel przeciąć w MK3 kombi Tdi 96R (90ps) w celu założenia "tzw. odcięcia zapłonu".Ja mam starego grzechota i tam sprawa jest prosta..........Znajomy kupił w/w auto i prosił o jakieś proste zabezpieczenie.Nie chcę experymentować z prostego powodu: Po nieudanej próbie odpalenia auto nie może wejść w tryb awaryjny-reset kompa (ale ma normalnie kręcić).
Możecie mi podać jakąś "stałą" receptę?
Pzdrawiam
Marek
Ostatnio zmieniony czw maja 24, 2007 23:37 przez marek29, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt maja 11, 2007 22:19

marek29 pisze:Witam
Temat prosty (dla Was),który kabel przeciąć w MK3 kombi Tdi 96R (90ps) w celu założenia "tzw. odcięcia zapłonu".Ja mam starego grzechota i tam sprawa jest prosta..........Znajomy kupił w/w auto i prosił o jakieś proste zabezpieczenie.Nie chcę experymentować z prostego powodu: Po nieudanej próbie odpalenia auto nie może wejść w tryb awaryjny-reset kompa (ale ma normalnie kręcić).
Możecie mi podać jakąś "stałą" receptę?
Pzdrawiam
Marek
kabelek od zaworku n108 na pompie wtryskowej ........ z pompy wystaje jeden kabelek , przyczepiony jest na konektorek chyba i tam się wepnij w niego

pozdrawiam



Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » sob maja 12, 2007 09:55

damcio151 pisze:z pompy wystaje jeden kabelek , przyczepiony jest na konektorek chyba i tam się wepnij w niego
Czyli zasada jak w mechanicznej pompie (elektrozawór).
Ok. myślałem że to idzie w całej wiązce,ale jak mówisz że jest osobny kabel to sobie poradzę.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » sob maja 12, 2007 10:38

odcinanie tego kabelka moim zdaniem jest bez sensu, chyba że ma to służyć dobremu samopoczuciu własciciela.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob maja 12, 2007 13:53

Corvax pisze:odcinanie tego kabelka moim zdaniem jest bez sensu, chyba że ma to służyć dobremu samopoczuciu własciciela.
dlaczego bez sensu :?: nikomu nie będzie się chciało otwierać maski i podłączać na krótko zaworek.....Bez tego autko nie odpali :) ( ale to wiesz :) )



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » sob maja 12, 2007 14:42

damcio151 pisze:nikomu nie będzie się chciało otwierać maski
Jednak moze ktoremus zlodziejowi bedzie sie chcialo:) Juz znacznie bezpieczniej jest wyciagac tlok;)



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob maja 12, 2007 14:51

Jednak moze ktoremus zlodziejowi bedzie sie chcialo:)
im więcej zabezpieczeń tym lepiej :) , niby taki kabelek , ale jakiś laik będzie chciał auto ukraść i nie będzie wiedział dlaczego auto nie odpala :)
dziechu, Corvax, wiecie może jak odłączyć ECU ( tak jak N108 ) ?? który kabelek przeciąć i czy jest sens ??



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » sob maja 12, 2007 23:03

nie powiem Ci który kabelek, chyba że po poniedzialku, bo wtedy zakladam nowy alarm, a co do odciecia N108, to pierwszą rzecza jaką zrobi złodziej to podepnie go na krótko - tymbardziej że golfo po 96 ma immo i tak czy inaczej bedzie musiał podnieśc maskę


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » ndz maja 13, 2007 00:10

damcio151 pisze:który kabelek przeciąć
Mozesz po prostu wyciagac przekaznik ECU.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz maja 13, 2007 08:42

dziechu pisze:Mozesz po prostu wyciagac przekaznik ECU.
przekaźnika wyciągać nie będę :wink: , ale dzięki dziechu :pub:



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » ndz maja 13, 2007 10:42

damcio151 pisze:przekaźnika wyciągać nie będę
To pociagnij sobie wylacznik od ceki przekaznika, po wylaczeniu przekaznik nie bedzie wlaczal ECU i silnik nie da sie uruchomic. Takie polaczenie bedzie trudne do zlokalizowania przez zlodzieja, nawet 'specjaliste':)

[ Dodano: 13 Maj 2007 10:42 ]
od CEWKI oczywiscie:)



Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » ndz maja 13, 2007 22:19

Który przekaźnik odłacza napięcie od ECU?
Czy po próbie odpalenia komp nie zarejestruje błędów?



Tajny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt lut 16, 2007 00:57
Lokalizacja: POLAND

Post autor: Tajny » ndz maja 13, 2007 23:02

Witam, i ja przyłącze sie do pytania kolegi marek29,



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pn maja 14, 2007 14:58

marek29 pisze:Czy po próbie odpalenia komp nie zarejestruje błędów
Nie, bo ECU nie bedzie zasilane. Nie pamietam oznaczenia przekaznika, poszukaj, ale to przekaznik w gornym rzedzie, drugi albo trzeci od lewej.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 152 gości