Masa silnika - gdzie?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

PIANKA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn lip 31, 2006 00:25
Lokalizacja: Wrocław

Masa silnika - gdzie?

Post autor: PIANKA » pt maja 11, 2007 02:03

Koledzy pomocy

1) gdzie szukać masy na silniku, wiem że to plecionka połączona z karoserią ale szukałem dziś
i nie znalazłem, proszę opiszcie, gdzie ona się znajduje.

2) A przy okazji gdzie znajduje się zawór odcinający paliwo N109,
wiem, że jest na pompie, ale dokładniej. Patrząc na silnik po prawej stronie pompy
mniej więcej po środku jest immo a poniżej idzie jakaś kostka, wydedukowałem, że
to może być ten zawór? Zastanawia mnie jeszcze 1 wtyczka która wchodzi do pompy
jakby lekko z dołu. Która wtyczka do czego?

proszę jeszcze o to jak go można sprawdzić czy jest sprawny?

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz maja 13, 2007 11:53 przez PIANKA, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pavello
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: pavello » pt maja 11, 2007 12:54

PIANKA pisze:1) gdzie szukać masy na silniku, wiem że to plecionka połączona z karoserią ale szukałem dziś
i nie znalazłem, proszę opiszcie, gdzie ona się znajduje.
masa podlaczona do karoserii?? oj chyba nie :blush:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]

PIANKA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn lip 31, 2006 00:25
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: PIANKA » pt maja 11, 2007 13:51

więc gdzie ona jest?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt maja 11, 2007 14:42

masa silnika jest przykrecona grubym przewodem do sruby mocujacej skrzynie biegow

Obrazek


nr 248 - zawor n 109

nr 424 - zawor n 108


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

PIANKA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn lip 31, 2006 00:25
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: PIANKA » pt maja 11, 2007 19:27

Witam

ta masa to chyba gdzieś od spodu prawda? bo z góry nie zauważyłem,

a z tym zaworem to u mnie nie taka prosta sprawa jak sądzę, bo słyszałem że powinien
do niego dochodzić pojedynczy przewód ale u mnie nie ma tego zaworu jest za to
taka czarna skrzyneczka i do niej wchodzą 2 przewody (ponoć to immo),więc gdzie
jest ten zawór 109 może tam

Mój silnik to AAZ (postaram się zrobić fotkę i wstawię ją tutaj),

PS
Pytam o niego ponieważ mam taki problemik
mój golf jak jest zimno (nawet bardzo) pali na dotyk. Jak sie nagrzeje
kreci ale nie zapala, u mnie brak komputera wiec Vag się nie przyda.
Odłączałem czujnik temp. cieczy nie pomaga. Podczas kręcenia z wydechu nic się nie wydobywa, Pojechałem do mechaników mówią, że to może się w pompie zacierać głowiczka
ale jak ochłodzili (wodą) też nie odpalił (zdziwili się).
Ponoć ten zawór czasami może to powodować, tak wyczytałem.

Jak ostygnie - pali bez problemu.

Może ktoś się spotkał z takimi objawami. Co robić?

Oto moja pompa
( i jak się dostać do tego zaworu?) Obrazek



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » sob maja 12, 2007 00:43

PIANKA pisze:ta masa to chyba gdzieś od spodu prawda? bo z góry nie zauważyłem
zobacz na mojej fotce (czerwona strzałka), gdzie jest to przykręcone (silnik oczywiście AAZ),
z góry widać bardzo dobrze :bigok:
Obrazek


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości