W silniku szarpnęło po czy stracił moc a teraz nie odpala
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
No, tak ..... mówią ze jest najdokładniejszy i najlepszy ale jakoś mnie do siebie nie przekonał tym bardziej ceną zależy mi na dobrej robocie żeby nie robić czegoś 2x mój pech jak - mechanik powiedział że nie mamy wpływu na takie awarie to czysty przypadek rzadki ale jak widać trafia się ... hmmm, szkoda ze mnie
Czyli mieliscie to co my http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=alh Trzeba uwazac i wymieniac przy robocie wszystkie zawory na inne bo te fabryczne w MK IV TDI maja wade i tak sie dzieje. Powiem tak jak tuleja pokaleczona to tulejowanie i ponowne honowanie pomoże ale musisz wziac pod uwage ze to juz nie to co orginał. Ja planowałem jak bedzie tuleja pokaleczona to zrobie tulejowanie i sprzedam autko. Bo jakos na tej nowej tulei nie chce wiecej silniczek niz 150 tys km przejechac w porównaniu do tej fabrycznej- mimo nowych pierscionków. Ale jakos tuleja była ok.
WITAM KOLEGĘ.Przerabiałem,podobny przypadek w swoim pasku,tzn.wymiana tłoków,pierścieni,głowica(tylko sprawdzona i wymianka 2 zaworków,gumki itakie tam)Konkretnie chodzi mi o tłoki,a w szczególności pierścionki.Kupiłem komplet tłok+pierścień(firma x)po 2tyś.okazało się że ma przedmuchy,no iod nowa polska ludowa.Pierścienie tylko Goetze lub machle(byle firmowe)Cylinder też niech Ci sprawdzi fachowiec,jakby co to szlif(ok.150zł na wszystkie dziurki),a nie tulejowanie(ok.650 zł za komplet)
do tego rozrządu i uszkodzenia w górnej części silnika,Kinia pisze:proszę odp. czy przy tej opcji mogąś być jeszcze jakieś uszkodzenia w silniku
to jeszcze może być uszkodzenie na dole przez nagłe niedomagania
smarowania przez pompę olejową, wtedy uszkadza się wał, panewki dolne (główne i korbowodowe)
a tłoki zacierają się lub puchną pierścienie w cylindrze ...
ogólnie kicha na maksa ....
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Ja kupiłęm do ALH tłok firmyMAHLE wraz z pierscieniami. Kupiełem go w firmie FOTA, na drugie dzień mi go ściągneli. Powracając do wcześniejszych pytań, to w przypadku ułamania sie zaworu co ma miejsce czasami w MK IV TDI ( i to nie żadko ) najczesciej kaleczy sie tłok a co najgorsze gładz. Jezeli gładz jest mocno pokaleczona to po tulejowaniu bym go sprzedał bo uwierz mi ze nie bedzie to co orginał. Jak lekko to lepiej szlif i nadwymiarowy tłok z pierscieniami. Jak to robiłęm to każdy mechanior po znajmomosci mi mówił, ze jak pójdzie gładz to zrobi elegancko ale proponuje go sprzedac bo jakosc wycinanych i wprasowywanych tulei co do orginału jest mała i nie ma co liczyc na duża trwałosc tego silnika. Radzili mi, ze jak gładz pójdzie i jak chce nim jeździc to lepiej kupić używany silnik. Takie jest moje zdanie na ten temat.Kinia pisze:JAK PECH TO PECH !!!!!
okazuje się że nigdzie nie można dostać tłoka może ktoś pomoże :
tłok 4-go cylindra silnik ALH , 1.9 TDI , to wszystko do czwóreczki z 1999 roku
Proszę o Pomoc !
Pozdrawiam Kinia!
Tłok - kompletny z pierścieniami kupiony : producent: NURAL GOETZE - niemieckie koszt 265 zł. mam nadzieje że firma OKi, teraz tylko jeszcze zależy od mechaniorów do których nie mogę nabrac zaufania mam wrażenie ze żyrują na takich klientach jak ja którzy nie bardzo "kaman" o mechanice - dobrze ze jest to forum i mogę także liczyć na WA,
poza tym już postanowione autko idzie na sprzedaż chociaż ciężko będzie sie z nim roztać jak sobie pomyślę ze znowu szukać autka w takim stanie itd. to cholera mnie zalewa bo na niego czekałem 2 miesiące a kiedy sie udało to po roku taka paskudna awaria! a auto potrzebne do pracy (( .... jakis pech mnie prześladuje bo nigdy nie żyłowałem golfika i wszystkie wymiany robiłem na czas ...
pozdrawiam gorąco
poza tym już postanowione autko idzie na sprzedaż chociaż ciężko będzie sie z nim roztać jak sobie pomyślę ze znowu szukać autka w takim stanie itd. to cholera mnie zalewa bo na niego czekałem 2 miesiące a kiedy sie udało to po roku taka paskudna awaria! a auto potrzebne do pracy (( .... jakis pech mnie prześladuje bo nigdy nie żyłowałem golfika i wszystkie wymiany robiłem na czas ...
pozdrawiam gorąco
Z tego co sie dowiadywalem to wasnie w TDI z lat 97-00 dotycz ta awarja. Ponoc jest to wada materialowa zaworow, po 2000r na pompo wtryskach tego nie ma. Z tego co sie dowiedzialem na niemieckim forum ze dynamiczna jazd na nierozgrzanym silniku to przyspiesza. U mnie tez po roku w MK IV to sie stalo i na silniku ALHKinia pisze:Tłok - kompletny z pierścieniami kupiony : producent: NURAL GOETZE - niemieckie koszt 265 zł. mam nadzieje że firma OKi, teraz tylko jeszcze zależy od mechaniorów do których nie mogę nabrac zaufania mam wrażenie ze żyrują na takich klientach jak ja którzy nie bardzo "kaman" o mechanice - dobrze ze jest to forum i mogę także liczyć na WA,
poza tym już postanowione autko idzie na sprzedaż chociaż ciężko będzie sie z nim roztać jak sobie pomyślę ze znowu szukać autka w takim stanie itd. to cholera mnie zalewa bo na niego czekałem 2 miesiące a kiedy sie udało to po roku taka paskudna awaria! a auto potrzebne do pracy (( .... jakis pech mnie prześladuje bo nigdy nie żyłowałem golfika i wszystkie wymiany robiłem na czas ...
pozdrawiam gorąco
Tak jak Adamm napisał,
chyba nie ma co sie pchać w tanie części..
tylko zebrać kaskę i sumiennie zrobic.. bo możesz sobie biedy narobić, jak za jakiś czas będziesz musiał to samo robić.. a dwa razy płacić za to samo raczej ci się nie uśmiecha..
chyba nie ma co sie pchać w tanie części..
tylko zebrać kaskę i sumiennie zrobic.. bo możesz sobie biedy narobić, jak za jakiś czas będziesz musiał to samo robić.. a dwa razy płacić za to samo raczej ci się nie uśmiecha..
SERIALIK :) tak sie powinno odnawiać samochodziki http://www.voodoo-people.com/~daz/mull/wmv/
JAK TANKOWAĆ BEZ OGRANICZEŃ http://video.interia.pl/obejrzyj,film,33697,sortuj,sm,st,18303,pozycja,6,Stacja_benzynowa
JAK TANKOWAĆ BEZ OGRANICZEŃ http://video.interia.pl/obejrzyj,film,33697,sortuj,sm,st,18303,pozycja,6,Stacja_benzynowa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 120 gości