doladowanie turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw kwie 26, 2007 11:48

wynalazek pisze:poza tym kupilem intercoolera ale nie wiem za bardzo gdzie go zamocowac myslalem zeby zamocowac go przed chlodnica co wy na to . pozdro
z czego masz ten inter ????
Załozenie go przed chłodnicą to najlepsze miejsce na niego bo bedzie ci bezpośrednion na nego wiło :))) Tylko musisz pamietać zeby nie stykła sie czasem z chłodnicą !!! i musi tam być miedzy interem a chłodnicą prześwit !!

Ja mam załozone w taki sposób a intercoler ma z Mondeo 1.8 Td :)) i wymiata:D
(zapraszam do mojego postu o samochodzie tam jest jak robiłem orurowanie)



wynalazek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr mar 15, 2006 14:55
Lokalizacja: mikstat

Post autor: wynalazek » czw kwie 26, 2007 11:53

kupilem od astry



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » czw kwie 26, 2007 11:54

wynalazek, mialeś jeszcze za małą dziurke.może i wkreca sie wolniej ale jest bezpieczniej dla silnika


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

wynalazek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr mar 15, 2006 14:55
Lokalizacja: mikstat

Post autor: wynalazek » czw maja 10, 2007 10:08

czesc .mam taką sprawe wczoraj zaslepilem wezyk po zimnej stronie turbo (mam garett t3) i zmniejszylem troche dawke paliwa efekt mam taki ze bardzo szybko sie wkreca i cisnienie mam przy ok.3000 ok 1 bar przy wyższych obrotach mam 1.3 bar mam pytanie czy jak zmniejsze dawke odrobine i obroce membrame do wartosci zblizonej do fabrycznej bedzie mi pompowac tak duzo czy nie.co wy o tym myslicie?



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » czw maja 10, 2007 12:11

wynalazek, kup MBC.to rozwiąże wszystkie twoje problemy.teraz ktoś sprzedaje na allegro po 35zeta


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

wynalazek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr mar 15, 2006 14:55
Lokalizacja: mikstat

Post autor: wynalazek » czw maja 10, 2007 12:32

Dawid018 mozesz mi wrzucic ten link na allegro bo nie moge tego znalesc



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » czw maja 10, 2007 12:57

http://allegro.pl/item191644788_mbc_man ... turbo.html
widze że aukcja sie skończyla ale kontakt jest więc można sie dowiedzieć czy będa


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

wynalazek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr mar 15, 2006 14:55
Lokalizacja: mikstat

Post autor: wynalazek » pt maja 11, 2007 13:06

panowie mam pytanie na jakim cisnieniu doladowania pracują wasze silniki?
pozdro....



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » pt maja 11, 2007 13:15

1,1bara


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

McFafik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:19
Lokalizacja: Kraków / Starchowice
Kontakt:

Post autor: McFafik » pt maja 11, 2007 14:44

moje autko narazie na fabryce czyli ok 0.6-0.7 bar na pełnym gazie :)


PEUGEOTA206 NIESTETY NIE DA SIę ZROBIC NA GERMAN STYLE :( wiec go sprzedam !!

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » pt maja 11, 2007 22:31

No to widzę że tak zachwalany garet wcale nie jest taki super....
Ja mam "biednego"3K14 w silniku 1V króry notabene "wybrał" mi trochę ja...j ze względu na zacięty zawór (bił do 1,5-1,6bar).
Po zrobieniu silnika (uszczelka) i naprawie zaworu ,założyłem goórę pompy z SB (audi 9mm).
Z dawką na pewno lekko przesadziłem ,bo troszkę dymi ale....IKARUSA nie ma.
Kat był wcześniej wymieniony na tłumik przelotowy ,ale po czasie konieczna była wymiana całego wydechu (nowy).Przelotówki niema ,jest tylko środek + tył.
Odczyt z nanomeru (sprawdzone na dwóch ,limit 1,1bar!)
Pełne obciążenie (górka i sandał):
ok. 1200-1300 01-02bar słyszalny świst (jak w tdi)
1500-1700 0,6bar (cisza)
2000 0,9bar (dziwne wycie)
2500-2600 1,1 bar (tak ustawione-limit)
Dla niedowiarków mogę nakręcić filmik.



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pt maja 11, 2007 23:55

marek29 pisze:No to widzę że tak zachwalany garet wcale nie jest taki super....
Nikt tu nie pisze ze to max cisnienie jakie mozna uzyskac, tylko ze tak maja ustawione. Mysle ze jezeli jest w dobrym stanie to powinien napompowac bez problemu 1.4-1.5.



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » sob maja 12, 2007 00:08

dziechu pisze:bez problemu 1.4-1.5.
przy odpowiedniej dawce paliwa powinien napompowac nawet 1,8 labo i wiecej ale to juz nie na nasze portfele.1,4 bara to mi dmuchało jak mialem zaślepiony wężyk ale też był strach o motor wiec teraz jest 1,1bara.

garret T3 to fajna suszarka tylko żeby cos z nią zrobić konkretnego trzeba miec MBC


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » sob maja 12, 2007 13:38

dawid018 pisze:przy odpowiedniej dawce paliwa powinien napompowac nawet 1,8 labo
Chodzi mi o stale doladowanie (ja mam 1.4 ciaglego doladowanie). Jasne ze napompuje 1.8, ale dlugo tak nie pojezdzi.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 104 gości