Pytanie o silnik 90 / 110 KM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » czw lut 08, 2007 00:43

najchetniej wolałbym AFN-a i delikatny program tak ze 130-140 kucy i w zupełności no ale jak sie uda wyrwać 90-tke w dobrej kondycji to i sie człowiek pocieszy jak bedzie ze 110 koni



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lut 08, 2007 09:17

golfir pisze:najchetniej wolałbym AFN-a i delikatny program tak ze 130-140 kucy i w zupełności no ale jak sie uda wyrwać 90-tke w dobrej kondycji to i sie człowiek pocieszy jak bedzie ze 110 koni
dokładnie jeśli będzie 90 to też bierz ale tylko w wersji GT TDI - żeby miała tarcze z tyłu, i w bardzo dobrym stanie !

patrz na ogólny stan auta - a jak trafisz dobrego AFN-a to bedziesz miał chłope wielki FUN :)



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » czw lut 08, 2007 11:21

Po zchipowaniu 90KM też będziesz miał dużo frajdy,ale jak dorwiesz dobrego AFN to będzie miodzio a AFN+chip to już nie jednego z pod świateł weźmiesz :bigok: Ważne,że TDI bo przyjemność z jazdy jest duża nawet i z 1Z,choć czasem przydało by się więcej mocy :bigok:



bizak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: bizak » czw lut 08, 2007 15:23

bizak, Jaki zakladasz ? Powinien byc 50A.
jak kupilem go to nie wiem jaki byl bo byl w tym miejscu spalony co byl jego symbol, pierwszy raz wymienilem na 50A, drugi raz zalozylem 80A, obydwa sie przepalily, czyli ewidentnie gdzies robi sie zwarcie, ale nie jest to od razu tylko po jakims czasie, tylko w ktorym miejscu i kiedy...?


Pozdrawiam Bizak

ppablopp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr maja 09, 2007 15:23
Lokalizacja: krakow
Kontakt:

Post autor: ppablopp » śr maja 09, 2007 22:24

piszecie ze GT TDI maja tarcze z tyłu, to mi sie cosik nie tak trafiło bo mam bebny, rok produkcji 95



Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » śr maja 09, 2007 22:44

ppablopp pisze:piszecie ze GT TDI maja tarcze z tyłu, to mi sie cosik nie tak trafiło bo mam bebny, rok produkcji 95
racja, u mnie tez nie ma, prod 1994


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw maja 10, 2007 08:54

piszecie ze GT TDI maja tarcze z tyłu, to mi sie cosik nie tak trafiło bo mam bebny, rok produkcji 95
poprawka: GT TDI z silnikiem AFN ! 110KM



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » czw maja 10, 2007 09:27

tak dokładnie tarcze z tyłu są w każdym TDI AFN, niezaleznie czy to GT czy nie.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw maja 10, 2007 09:30

tak dokładnie tarcze z tyłu są w każdym TDI AFN, niezaleznie czy to GT czy nie.
a były AFN nie GT ? tylko np CL ?



Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » czw maja 10, 2007 10:13

cowboy pisze:a były AFN nie GT ? tylko np CL ?
byly AFN ale chyba nie CL ale GL..ale reki nie dam uciac


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » czw maja 10, 2007 13:54

covacsxxx pisze:byly AFN ale chyba nie CL ale GL..ale reki nie dam uciac
Ale, ale, ale ;)

U mnie, choc z przodu sa wentyle Lucas 256mm (1LY), to z tylu niestety bebny :(


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw maja 10, 2007 14:08

inek01 pisze:choc z przodu sa wentyle Lucas 256mm (1LY), to z tylu niestety bebny :(
a ja mam przód 256/20 i tył 220/10

czyli musi widać AFNy tak miały...

a co dziwne AFNy mają krótszy V bieg (skrzynia CYP) niż 1Z (skrzynia ASD), więc teoretycznie mniej się rozpędzą :P



Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » czw maja 10, 2007 14:14

cowboy pisze:co dziwne AFNy mają krótszy V bieg (skrzynia CYP) niż 1Z (skrzynia ASD), więc teoretycznie mniej się rozpędzą :P
Dziwny myk producent zrobił. Ciekawe co miał na myśli?

Jechałem Sharanem z AFNem tam to dopiero, krótka skrzynia jest :grin: .



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » czw maja 10, 2007 15:36

To trzeba do AFN-a zapodać skrzynie z 1Z i wtedy na 5 przy 2 tys obr. bedziemy pomykać jakieś 100-105 km/h:) czy to realne??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 112 gości