Regeneracja turbo w AFN - co i jak?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Regeneracja turbo w AFN - co i jak?
Witam mam pytanko. czy dysponuje ktos fotorelacja lub schematem jak doprowadzic takowa turbinke do swietnosci? bede ogromnie wdzieczny. jezeli trzeba to zaplace. jako ze mam zdolnosci manualne i sporo narzedzi nie chcial bym dawac tego komus do rok, wolal bym to zrobic sam. pozdrawiam i z gory bardzo dziekuje.
P.S jezeli posiadacie metode delikatnej modyfikacji(o ile takowa istnieje)to tez bede wdzieczny.
P.S jezeli posiadacie metode delikatnej modyfikacji(o ile takowa istnieje)to tez bede wdzieczny.
Ostatnio zmieniony ndz maja 13, 2007 12:19 przez SaNoN, łącznie zmieniany 1 raz.
Cowboy dobrze gada...
nie rozbieraj jak nie wiesz jak to sie je.

Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
OK widze ze tak sredno sie zrozumielismy:) oczywiscie dziekuje za odpowiedzi, ale mimo wszystko chcial bym ja rozebrac, jestem bardzo pedantyczny i chcial bym ja sobie wyczyscic i doprowadzic do wygladu fabrycznego. wiec jezeli ktos by posiadal jakas fotorelacje lub cos w tym stylu to bylo by bardzo milo:)
P.S turbinka jest w oleju:( i chcial bym to zrobic.
P.S turbinka jest w oleju:( i chcial bym to zrobic.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=78603&start=0SaNoN pisze:ale mimo wszystko chcial bym ja rozebrac
przecież w podwieszonym temacie masz wszystko opisane
roboty troche jest - cały dzień sobie zarezerwuj i dobre klucze nasadowe 13 i chyba 12, kanał i jazda
ściągasz dolot od filtra powietrza (2 śrubki klucz 10 + jedna mocująca do kolektora ssącego z boku), odkręcasz downpipe (3 śruby klucz 13, cholernie cięzko puszczają)
3 śruby (chyba 12) od kolektora wydechowego, odpływ oleju, doprowadzenie oleju (najlepiej odkręć całą rurke od filtra oleju) i masz turbo na stole

[ Dodano: Wto Maj 08, 2007 10:35 ]
jeśli turbo puszcza olej to tylko wymiana lub regenracjaturbinka jest w oleju:( i chcial bym to zrobic.
czyści się kierownice, gdy łapiesz notlaufy
nie, a mi sie wydaje że masz w opisie silnik 110KM, czyli AFN, czyli VNT15SaNoN pisze:z tego co sie dowiedzialem to ta fotorelacja nie dotyczy mojej turbawki:
http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.html
tu masz dokładnie swoją turbinkę... róznice są kosmetyczne
jeżeli puszcza olej przez łożyska to tylko nowa albo regeneracja
jezeli cieknie olej z doprowdzenia oleju to mozesz wymienić rurke
[ Dodano: Wto Maj 08, 2007 11:15 ]
aha w linku powyżej masz VNT15 z AUDI czyli silnik poprzeczny, więc rózniaca jest tylko taka, że muszla zimna skierowana na dół, a turbinka na pewno taka jak u Ciebie
[ Dodano: Wto Maj 08, 2007 11:16 ]
oczywiście chodziło o wzdłużnycowboy pisze:z AUDI czyli silnik poprzeczny

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości