Czasami szarpie podczas ruszania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bart30
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt sty 09, 2007 22:34
Lokalizacja: małopolska

Czasami szarpie podczas ruszania

Post autor: bart30 » pn maja 07, 2007 21:08

witam wszystkich.
Mam takie pytanie - podczas ruszania nie zawsze, szarpie ale wygląda to tak że podczas zwalniania sprzęgła już tak pod koniec jest tak jakby coś przeskakiwało i auto skokiem do przodu. Ale nie zawsze to występuje. Silnik 130KM ma przejechane 110 000. Czy miał ktoś z Was take objawy ??
Ostatnio zmieniony ndz maja 13, 2007 12:20 przez bart30, łącznie zmieniany 1 raz.



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » pn maja 07, 2007 21:21

Wygląda na to ze na powierzchniach ciernych tarczy sprzęgłowej , docisku i koła zamachowego są jakieś nierówności, raz jest tam wieksze tarcie raz mniejsze i stąd sprzęgło raz bierze mocniej raz słabiej ,stąd to szarpanie.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn maja 07, 2007 21:28

silnik padnie za 5 tys km. musisz go szybko sprzedac :satan: daje 10tys i pol litra wodki. okazja roku :hehe:

umowe spisujemy? :grin:



dwumasowka lub nastawnik


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn maja 07, 2007 22:55

SouleR pisze:nastawnik
hehe chyba nie w PDku :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt maja 08, 2007 07:35

Adamm pisze:hehe chyba nie w PDku :P
a to przepraszam. tdi to tak po glowkach. moj blad


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
mg-maciek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: wt lis 15, 2005 08:21
Lokalizacja: Zdzieszowice
Kontakt:

Post autor: mg-maciek » wt maja 08, 2007 08:24

ja obstawiam raczej sprzęgło bo dwómasówka inaczej się zachowuje gdy nawala
w obu mk4 miałem z tym feralnym kołem problemy - objawem jego uszkodzenia są drgania tuż przed zatrzymaniem auta np. przed światłami ale nie przy ruszaniu - TO Z DOŚWIADCZENIA
ale w obu przypadkach osrałem sprawę bo problem się nie pogarszał natomiast jeśli to sprzęgło to zbliża się nieuchronne czyli jego wymiana
poczekaj jeszcze na parę opinii i jeśli będzie potwierdzać się opcja sprzęgła czy nawet koła to i tak trzeba rozkęcać w tym samym miejscu a wtedy wszystko się wyjaśni
chyba że to może coś z paliwem ale na tym znają się lepiej inni na tym forum (choć szczerze wątpie że to coś z układem paliwowym)


Obrazek

Wykres delikatnego grzebnięcia softu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 168 gości