Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
																			
								Kinia							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 11
 		- Rejestracja: ndz maja 06, 2007 11:48
 		
		
											- Lokalizacja: Grudziądz
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Kinia » ndz maja 06, 2007 12:14
			
			
			
			
			Witam
jak w temacie dziś wracałem moja IV-czką TDi z trasy nagle coś szarpnęło i silnik stracił moc jakby palił tylko na dwa gary, przejechałem jeszcze ok 2 km żeby znaleźć miejsce  do zaparkowanie przy jakim oświetleniu zgasiłem silnik po czym na nowo go uruchomiłem lecz jego praca była bardzo głośna i nierówna i zamulona aż do chwili kiedy zgasł. W chwili obecnej silnik sie nie uruchamia ?? Proszę napiszcie co może być powodem ?? dodam że żadnych wycieków na silniku nie ma - jest suchy ... czy może być uszkodzenie rozrządu a może turbiny ?? proszę o informację 

pozdrawiam
 
			
													
					Ostatnio zmieniony ndz maja 13, 2007 12:12 przez 
Kinia, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								Adamm							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 4753
 		- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
 		
		
																- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
 
												- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamm » ndz maja 06, 2007 12:54
			
			
			
			
			proponuje sprawdzic ustawienie rozrzadu, moze polo scielo klin i rozrzad sie przestawil
			
									
									
		
		
				Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??  --> napisz do mnie 
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Adamtd							
 
						- VW Baron

 			
		- Posty: 3346
 		- Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
 		
		
											- Lokalizacja: okolice Krakowa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamtd » ndz maja 06, 2007 13:01
			
			
			
			
			poszedł pasek rozrządu albo inny kataklizm i to już dużo większy
			
									
									
		
		
				jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Kinia							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 11
 		- Rejestracja: ndz maja 06, 2007 11:48
 		
		
											- Lokalizacja: Grudziądz
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Kinia » ndz maja 06, 2007 13:34
			
			
			
			
			dziękuję, za odpowiedzi 
...sprawdzałem pasek jest cały tzn napiety chyba bardziej wchodzi  ta pierwsza opcja "o ściętym klinie i przestawionym rozrządzie" bo mimo to jeszcze, jak pisałem przejechałem na zamulonym silniku ok 1-2km zeby sparkować się pod jakąś latarnią, pasek sprawdzałem jest napięty i cały ... proszę odp. czy przy tej opcji mogąś być jeszcze jakieś uszkodzenia w silniku zakładając że przestawił się rozrząd... i 3 razy próbowałem go uruchomić 

dziękuję jeszcze raz za szybkie odpowiedzi 
pozdrawiam
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								ziutek							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 29
 		- Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 11:59
 		
		
																- Lokalizacja: Wrocław
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ziutek » ndz maja 06, 2007 15:13
			
			
			
			
			witam, mogą ale niemuszą zalerzy jakie miałeś szczescie, ale tłoki mogły się spotkać z zaworkami a to juz problem !
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								GSOWIEC							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 296
 		- Rejestracja: wt sty 17, 2006 23:30
 		
		
											- Lokalizacja: Słupsk
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: GSOWIEC » ndz maja 06, 2007 15:26
			
			
			
			
			Oświećcie mnie, jeśli macie lepsze informacje, ale jak dla mnie to pierwszy przypadek, dyskusji na temat koła zębatego wału korbowego w MK4...
No ale sądząc po objawach bardzo prawdopodobny to przypadek... 
Chociaż przyznam, że nie mam wiedzy nt. rozwiązania technicznego klina w nowszych TDIkach, tzn. czy jest tam "półksiężyc", czy jakoś inaczej zamocowane jest to koło na wale.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								twardy							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1736
 		- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
 		
		
																- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: twardy » ndz maja 06, 2007 15:48
			
			
			
			
			pasek sprawdzałem jest napięty i cały ... proszę odp. czy przy tej opcji mogąś być jeszcze jakieś uszkodzenia w silniku zakładając że przestawił się rozrząd... i 3 razy próbowałem go uruchomić 

dziękuję jeszcze raz za szybkie odpowiedzi 
najlepiej juz nie prubuj bo jak ścina klin to możesz narobić sobie biedy , auto na linke i do mechanika.
 
			
									
									
		
		
				10mm+1,3bara=1VSTD :-)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Kinia							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 11
 		- Rejestracja: ndz maja 06, 2007 11:48
 		
		
											- Lokalizacja: Grudziądz
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Kinia » ndz maja 06, 2007 18:32
			
			
			
			
			Tak też uczyniłem, mam nadzieję że wszystko skonczy się pomyślnie bez większego nakładu 

 jak i co poinfomuję do tego czasu 3majcie kciuki pozdrawiam i dziękuję za odp.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								rob555							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 693
 		- Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
 		
		
											- Lokalizacja: Gdańsk
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: rob555 » ndz maja 06, 2007 19:43
			
			
			
			
			Mrugaja swiece zarowe?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Kinia							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 11
 		- Rejestracja: ndz maja 06, 2007 11:48
 		
		
											- Lokalizacja: Grudziądz
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Kinia » ndz maja 06, 2007 22:45
			
			
			
			
			rob555 pisze:Mrugaja swiece zarowe?
...świece zachowują się normalnie...
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								rob555							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 693
 		- Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
 		
		
											- Lokalizacja: Gdańsk
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: rob555 » ndz maja 06, 2007 23:33
			
			
			
			
			Kinia pisze:
...świece zachowują się normalnie...
Czyli raczej cos mechanicznego...fuck....
Usterke elektroniczna by sygnalizowal mruganiem swiec zarowych po kilkunastu sek od przekrecenia kluczyka
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Kinia							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 11
 		- Rejestracja: ndz maja 06, 2007 11:48
 		
		
											- Lokalizacja: Grudziądz
 
							
						
		
		
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								zygimar							 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 317
 		- Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
 		
		
																- Lokalizacja: Świdnica
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zygimar » pn maja 07, 2007 14:36
			
			
			
			
			Napisz jaka jest diagnoza jak juz bedziesz wiedzial.
			
									
									
		
		
				GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Kinia							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 11
 		- Rejestracja: ndz maja 06, 2007 11:48
 		
		
											- Lokalizacja: Grudziądz
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Kinia » pn maja 07, 2007 14:54
			
			
			
			
			jak napisałem wyzej ... "wyszczerbił sie zawór" mechanicy oceneil swoja pracę na ok. 2000 zł. w tym wymiana zaworów - tłoka z oporządzeniem - szlif tulei - robocizna 
 
2 opcja - to bez szlifu tulei wymiana tłoka - zaworów- robocizna - ok 1500 zł. z tym że tu może silnik brać olej 
 
... i co tu wybrać ??
tłok w/g nich używka z pierścieniami to kosz ok. 180 zł. co i jak dalej nie wiem jakoś im nie ufff ufff 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości