W silniku szarpnęło po czy stracił moc a teraz nie odpala
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
W silniku szarpnęło po czy stracił moc a teraz nie odpala
Witam
jak w temacie dziś wracałem moja IV-czką TDi z trasy nagle coś szarpnęło i silnik stracił moc jakby palił tylko na dwa gary, przejechałem jeszcze ok 2 km żeby znaleźć miejsce do zaparkowanie przy jakim oświetleniu zgasiłem silnik po czym na nowo go uruchomiłem lecz jego praca była bardzo głośna i nierówna i zamulona aż do chwili kiedy zgasł. W chwili obecnej silnik sie nie uruchamia ?? Proszę napiszcie co może być powodem ?? dodam że żadnych wycieków na silniku nie ma - jest suchy ... czy może być uszkodzenie rozrządu a może turbiny ?? proszę o informację
pozdrawiam
jak w temacie dziś wracałem moja IV-czką TDi z trasy nagle coś szarpnęło i silnik stracił moc jakby palił tylko na dwa gary, przejechałem jeszcze ok 2 km żeby znaleźć miejsce do zaparkowanie przy jakim oświetleniu zgasiłem silnik po czym na nowo go uruchomiłem lecz jego praca była bardzo głośna i nierówna i zamulona aż do chwili kiedy zgasł. W chwili obecnej silnik sie nie uruchamia ?? Proszę napiszcie co może być powodem ?? dodam że żadnych wycieków na silniku nie ma - jest suchy ... czy może być uszkodzenie rozrządu a może turbiny ?? proszę o informację
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz maja 13, 2007 12:12 przez Kinia, łącznie zmieniany 1 raz.
dziękuję, za odpowiedzi
...sprawdzałem pasek jest cały tzn napiety chyba bardziej wchodzi ta pierwsza opcja "o ściętym klinie i przestawionym rozrządzie" bo mimo to jeszcze, jak pisałem przejechałem na zamulonym silniku ok 1-2km zeby sparkować się pod jakąś latarnią, pasek sprawdzałem jest napięty i cały ... proszę odp. czy przy tej opcji mogąś być jeszcze jakieś uszkodzenia w silniku zakładając że przestawił się rozrząd... i 3 razy próbowałem go uruchomić
dziękuję jeszcze raz za szybkie odpowiedzi
pozdrawiam
...sprawdzałem pasek jest cały tzn napiety chyba bardziej wchodzi ta pierwsza opcja "o ściętym klinie i przestawionym rozrządzie" bo mimo to jeszcze, jak pisałem przejechałem na zamulonym silniku ok 1-2km zeby sparkować się pod jakąś latarnią, pasek sprawdzałem jest napięty i cały ... proszę odp. czy przy tej opcji mogąś być jeszcze jakieś uszkodzenia w silniku zakładając że przestawił się rozrząd... i 3 razy próbowałem go uruchomić
dziękuję jeszcze raz za szybkie odpowiedzi
pozdrawiam
Oświećcie mnie, jeśli macie lepsze informacje, ale jak dla mnie to pierwszy przypadek, dyskusji na temat koła zębatego wału korbowego w MK4...
No ale sądząc po objawach bardzo prawdopodobny to przypadek...
Chociaż przyznam, że nie mam wiedzy nt. rozwiązania technicznego klina w nowszych TDIkach, tzn. czy jest tam "półksiężyc", czy jakoś inaczej zamocowane jest to koło na wale.
No ale sądząc po objawach bardzo prawdopodobny to przypadek...
Chociaż przyznam, że nie mam wiedzy nt. rozwiązania technicznego klina w nowszych TDIkach, tzn. czy jest tam "półksiężyc", czy jakoś inaczej zamocowane jest to koło na wale.
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
najlepiej juz nie prubuj bo jak ścina klin to możesz narobić sobie biedy , auto na linke i do mechanika.pasek sprawdzałem jest napięty i cały ... proszę odp. czy przy tej opcji mogąś być jeszcze jakieś uszkodzenia w silniku zakładając że przestawił się rozrząd... i 3 razy próbowałem go uruchomić
dziękuję jeszcze raz za szybkie odpowiedzi
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
Mrugaja swiece zarowe?
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Czyli raczej cos mechanicznego...fuck....Kinia pisze: ...świece zachowują się normalnie...
Usterke elektroniczna by sygnalizowal mruganiem swiec zarowych po kilkunastu sek od przekrecenia kluczyka
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
JUŻ ZNANA PRZYCZYNA AWARII WYSZCZERBIł SIE ZAWóR ((((( ROZWALIł GłOWICę TłOK i pewnie uszkodził USZKODZIł CYLINDER ...CO DALEJ NIE WIEM ? moze ktoś pomoze w zakupie tańszych częsci hmmmm! sam juz nie wiem co robić ?? ZAŁAMKA mam nadzieje że mechanicy są sumienni i uczciwi na dzień dobry koszty oszacowali na około 2000 PLN
jak napisałem wyzej ... "wyszczerbił sie zawór" mechanicy oceneil swoja pracę na ok. 2000 zł. w tym wymiana zaworów - tłoka z oporządzeniem - szlif tulei - robocizna
2 opcja - to bez szlifu tulei wymiana tłoka - zaworów- robocizna - ok 1500 zł. z tym że tu może silnik brać olej
... i co tu wybrać ??
tłok w/g nich używka z pierścieniami to kosz ok. 180 zł. co i jak dalej nie wiem jakoś im nie ufff ufff
2 opcja - to bez szlifu tulei wymiana tłoka - zaworów- robocizna - ok 1500 zł. z tym że tu może silnik brać olej
... i co tu wybrać ??
tłok w/g nich używka z pierścieniami to kosz ok. 180 zł. co i jak dalej nie wiem jakoś im nie ufff ufff
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 57 gości