Dziwny odglos spod maski

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob maja 05, 2007 20:04

generalnie podczas jazdy zachowuje juz sie dobrze. czasem tylko jadac na ustalonych obrotach ale tez niskich...okolo 1100-1300 obr/min czuje delikatne pulsacje na pedale, kierownicy...jakby silnik sie dlawil na tych obrotach. wszystko zanika gdy nawet delikatnie dodam gazu.
czyli na większych obrotach nie występuje szarpnięcie ??

[ Dodano: Sob Maj 05, 2007 20:06 ]
kuba82wroc pisze:pulsacje na pedale
:| , tam linki nie ma ....



Awatar użytkownika
kuba82wroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 21:41
Lokalizacja: Wrocław / Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: kuba82wroc » sob maja 05, 2007 20:06

damcio151 pisze:czyli na większych obrotach nie występuje szarpnięcie ??

nie wystepuje



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob maja 05, 2007 20:11

kuba82wroc pisze:nie wystepuje
więc to raczej ani nie wtrysk , ani nie nastawnik :bigok:



Awatar użytkownika
kuba82wroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 21:41
Lokalizacja: Wrocław / Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: kuba82wroc » sob maja 05, 2007 20:17

damcio151 pisze:więc to raczej ani nie wtrysk , ani nie nastawnik
nie wtrysk, nie nastawnik, nie poduszki, nie lewe powietrze...wiec co? nie mam juz pomyslu ;/



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob maja 05, 2007 20:19

kuba82wroc pisze:nie lewe powietrze
a jesteś pewien na 100% czy to nie lewe powietrze ?? dodałeś trochę gazu przy sprawdzaniu ??



Awatar użytkownika
kuba82wroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 21:41
Lokalizacja: Wrocław / Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: kuba82wroc » sob maja 05, 2007 20:25

w wezyku doprowadzajacym paliwo do silnika (wychodzacym z filtru paliwa) pecherzykow powietrza nie zauwazam...chyba ze bierze gdzies w innym miejscu to powietrze...jutro dokladniej sie temu przyjze. sprawdze tez przy okazji moze ten wtrysk. no ale gdyby bral powioetrze lewe zapewne pracowalby nierowno...a u nie obrotomierz przy tym trzepnieciu delikatnynm ani drgnie.....



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob maja 05, 2007 20:28

no ale gdyby bral powioetrze lewe zapewne pracowalby nierowno.
z tego co wiem ( pamiętam ) to czasami szarpie i wydaje taki dźwięk ... coś jak syczenie /buczenie itp



Awatar użytkownika
kuba82wroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 21:41
Lokalizacja: Wrocław / Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: kuba82wroc » sob maja 05, 2007 20:30

moj czasem wpada w wieksze wibracje...ale i przy tym trzyma obroty...



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob maja 05, 2007 20:32

nastawnik jakby Ci się chciało sprawdzić to odłącz wtyczkę od impulsatora na skrzyni biegów
posprawdzaj wszystko o czym było dzisiaj pisane , jak nie będzie to żadna z tych przyczyn to będziemy myśleć dalej :)



Awatar użytkownika
kuba82wroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 21:41
Lokalizacja: Wrocław / Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: kuba82wroc » sob maja 05, 2007 20:33

odlaczyc na wylaczonym silniku, czy podczas jego pracy?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob maja 05, 2007 20:35

odlaczyc na wylaczonym silniku, czy podczas jego pracy?
nie ma róźnicy , po prostu nie będziesz widział ile km/h jedziesz



Awatar użytkownika
kuba82wroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 21:41
Lokalizacja: Wrocław / Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: kuba82wroc » sob maja 05, 2007 20:38

czytajac to: http://moto.allegro.pl/item188319346_na ... w_tdi.html
zaczynam sie martwic o moj nastawnik ;/



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob maja 05, 2007 20:40

więc sprawdź odpinając tą wtyczkę .... jak ustanie to będzie wina nastawnika ( sam wyczyścisz jak masz dostęp do VAG-a )



Awatar użytkownika
kuba82wroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 21:41
Lokalizacja: Wrocław / Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: kuba82wroc » sob maja 05, 2007 20:42

sprawdze jutro i dam znac...dostep do vaga mam. tak sie sklada ze znajomy ma interfejs. mam tylko nadzieje, ze bez problemu go znajde....(nastawnik).



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 176 gości