Dziwny odglos spod maski

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » sob maja 05, 2007 16:45

kuba82wroc pisze:wywalone lozysko wyloby caly czas....a nie impulsowo..
U mnie wyje naprzemiennie, nie wiem jak Ci to opisać, niejednostajnie, ciszej-głośniej-ciszej z częstotliwością ok 2-3 razy na sekundę. Włącz ogrzewanie ylnej szyby, światłą mijania i hamowania, a następnie pociągnij długimi (flash). Jeśli dźwięk choćby minimalnie się nasili to będzie altek. Najlepszy sposób, żeby sprawdzić. Zabieram się za to prawie rok, ale ciągle nie chce mi się auta odstawiać, a i altek jest pod alu-wężem klimy, trochę żal, żeby ktoś ją rozszczelnił odginając... Łożyska grosze kosztują (ponoć pasują od poldolota, ale lepiej oryginalne). Tak na wszelki wypadek informuję ;)

[ Dodano: 05 Maj 2007 16:48 ]
damcio151 pisze:to fakt , czyli może nastawnik....
oby nie, bo to nietania przyjemność... :( Adamm kazał odpiąć wtyczkę od czujnika prędkości przy skrzyni. Jeśi po odpięciu silnik będzie hulał równiutko, to niestety, nastawnik.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob maja 05, 2007 16:52

Grzesiekk1982 pisze:Łożyska grosze kosztują
10 zł za sztukę :bajer:
Grzesiekk1982 pisze:oby nie, bo to nietania przyjemność... :(
można samemu przeczyścić .... ja tak zrobiłem :grin:



Awatar użytkownika
Maciuś01
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 575
Rejestracja: czw paź 26, 2006 17:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Maciuś01 » sob maja 05, 2007 18:36

U mnie jest to samo najprawdopodobniej sa to faktycznie łożyska alternatora.

Rada jest praktycznie tylko jedna - elektryk i wymiana łożysk.



Awatar użytkownika
kuba82wroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 21:41
Lokalizacja: Wrocław / Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: kuba82wroc » sob maja 05, 2007 19:18

A ja jeszcze raz przyjzalem sie mojemu silnikowi i nasuwaja mi sie nowe wnioski...a raczej sugestie. Faktem jest to, ze przewodach doprowadzajacych paliwo do silnika nie ma powietrza, a obroty ani nie drgna -> wniosek taki, ze silniczek pracuje rowno. mimo to co jakis czas przy 950obr/min minimalnie zaczyna nim "trzepac", wtedy tez wyraznie szarpie napinaczem pasa klinowego i stad te wszystkie odglosy. Wydaje mi sie, ze to moze byc kwestia poduszki pod silnikiem. co o tym myslicie? a jesli tak...ile ich jest i czy latwo to zdiagnozowac i wymienic?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob maja 05, 2007 19:25

Wydaje mi sie, ze to moze byc kwestia poduszki pod silnikiem. co o tym myslicie? a jesli tak...ile ich jest i czy latwo to zdiagnozowac i wymienic?
przez poduszkę nie szarpało by silnikiem na jałowym , jedynie duże drgania przenosiły by się nie karoserię
kuba82wroc pisze:wtedy tez wyraznie szarpie napinaczem pasa klinowego i stad te wszystkie odglosy.
więc może napinacz do wymiany...u mnie strasznie on dzwoni


kuba82wroc stukaj (kluczem , śrubokrętem lub innym narzędziem ) we wtrysk sterujący przy 2500-3000 obr .... jak silnik szarpnie to wina wtrysku



Awatar użytkownika
kuba82wroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 21:41
Lokalizacja: Wrocław / Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: kuba82wroc » sob maja 05, 2007 19:30

damcio151 pisze:
więc może napinacz do wymiany...u mnie strasznie on dzwoni
u mnie napinacz poza tym, ze dostaje wibracji przy trzepaniu silnikiem wydaje sie ok. hmm...nie wydaje mi sie, by jego uszkodzenie moglo tak wplywac na ruchy silnika...
"trzepanie" silnikiem w sumie dotyczy obrotow biegu jalowego...



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob maja 05, 2007 19:31

kuba82wroc pisze:u mnie napinacz poza tym, ze dostaje wibracji przy trzepaniu silnikiem wydaje sie ok. hmm...nie wydaje mi sie, by jego uszkodzenie moglo tak wplywac na ruchy silnika...
napinacz nie powinien drgać...
Zrób test z tym wtryskiem



Awatar użytkownika
kuba82wroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 21:41
Lokalizacja: Wrocław / Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: kuba82wroc » sob maja 05, 2007 19:32

damcio151 pisze:napinacz nie powinien drgać...
Zrób test z tym wtryskiem
jaki test?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob maja 05, 2007 19:34

kuba82wroc pisze:jaki test?
ten co napisałem post wyżej :wink:

[ Dodano: Sob Maj 05, 2007 19:35 ]
damcio151 pisze:stukaj (kluczem , śrubokrętem lub innym narzędziem ) we wtrysk sterujący przy 2500-3000 obr .... jak silnik szarpnie to wina wtrysku



Awatar użytkownika
kuba82wroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 21:41
Lokalizacja: Wrocław / Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: kuba82wroc » sob maja 05, 2007 19:36

damcio151, aa, nie widzialem, ze cos dodales :/ jak znajde ten wtrysk sterujacy?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob maja 05, 2007 19:37

kuba82wroc pisze:jak znajde ten wtrysk sterujacy?
wtrysk sterujący znajduje się na 3 cylindrze ( jedyny z wystającym kablem i trochę dłuższy niż inne)

[ Dodano: Sob Maj 05, 2007 19:38 ]
tylko musisz znaleźć kogoś kto bedzie trzymał na tych obrotach :wink:



Awatar użytkownika
kuba82wroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 21:41
Lokalizacja: Wrocław / Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: kuba82wroc » sob maja 05, 2007 19:42

damcio151, zrobie test i tam znac niebawem jaki efekt. taki wtrysk to juz chyba drozsza impreza? ;/

a swoja droga czy to moze byc wina wtrysku, jesli silnik caly czas trzyma rowne obroty?
Ostatnio zmieniony sob maja 05, 2007 19:45 przez kuba82wroc, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob maja 05, 2007 19:44

kuba82wroc pisze:taki wtrysk to juz chyba drozsza impreza? ;/
na allegro można kupić nowy za 300 zł
Ja szukam używki ( koszt 50-100 zł)
w serwisie zawołali 800 zł

[ Dodano: Sob Maj 05, 2007 19:45 ]
ale miejmy nadzieję , że to nie wtrysk :wink:
a jak zachowuje Ci się autko na 4-5 biegu przy 3000 obr :?:



Awatar użytkownika
kuba82wroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 21:41
Lokalizacja: Wrocław / Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: kuba82wroc » sob maja 05, 2007 19:54

damcio151 pisze:le miejmy nadzieję , że to nie wtrysk :wink:
a jak zachowuje Ci się autko na 4-5 biegu przy 3000 obr :?:
generalnie podczas jazdy zachowuje juz sie dobrze. czasem tylko jadac na ustalonych obrotach ale tez niskich...okolo 1100-1300 obr/min czuje delikatne pulsacje na pedale, kierownicy...jakby silnik sie dlawil na tych obrotach. wszystko zanika gdy nawet delikatnie dodam gazu.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 218 gości