blokada zapłonu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
chowano
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn cze 06, 2005 10:26
Lokalizacja: kępno

blokada zapłonu

Post autor: chowano » pn kwie 30, 2007 09:10

witam
kupilem blokade z antynapadem czyli jesli samochod jest na chodzie i ktos cie z niego wyciagnie i nie nacisnie guzika to obwod jest zamykany i samochod gasnie
i teraz moje pytanie do czego go podlaczyc zeby spelnialo to swoja zadnie najlepiej do jakiego kabla i gdzie go znalesc a i maksymalnie mozna odciac 15A
pozdrawiam



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn kwie 30, 2007 09:25

podłącz do kabelka od elektrozaworu na pompie wtryskowej

[ Dodano: Pon Kwi 30, 2007 09:27 ]
chowano pisze:nie nacisnie guzika to obwod jest zamykany i samochod gasnie
obwód jest przerwany :)



Awatar użytkownika
chowano
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn cze 06, 2005 10:26
Lokalizacja: kępno

Post autor: chowano » pn kwie 30, 2007 09:50

obwód jest przerwany :)
masz racje jak to pisalem to myslalem zamykany czyli nie dzila:) troche terminologia mi sie pomylila
a gdzie szukac tego przewodu i jaki on ma kolor



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn kwie 30, 2007 09:54

masz racje jak to pisalem to myslalem zamykany czyli nie dzila:) troche terminologia mi sie pomylila
a gdzie szukac tego przewodu i jaki on ma kolor
jak spojrzysz na pompe wtryskową to będzie tam 1 przewód połączony konektorem , na pewno go zobaczysz ........ przecinasz go i podpinasz się z jednej i drugiej strony kabelkami :)



Awatar użytkownika
chowano
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn cze 06, 2005 10:26
Lokalizacja: kępno

Post autor: chowano » pn kwie 30, 2007 10:33

Obrazek
czy to chodzi o ktorys z tych kabelkow czy taki grubszy od spodu pompy



CzaRnyTB
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 21:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: CzaRnyTB » pn kwie 30, 2007 16:33

To ten przewód a zaworze "STOP" na dole, przewód jest przykrecony na nakretke 8...P.S. tylko nie podłanczaj sie gdzies na wieżchu tylko w ukrytym miejscu zeby nikt nie wiedział gdzie to przeciełes i sie podłaczyłeś.Pozdro



Awatar użytkownika
chowano
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn cze 06, 2005 10:26
Lokalizacja: kępno

Post autor: chowano » śr maja 02, 2007 14:31

P.S. tylko nie podłanczaj sie gdzies na wieżchu tylko w ukrytym miejscu zeby nikt nie wiedział gdzie to przeciełes i sie podłaczyłeś
no wlasnie o to mi chodzi a nie wieciejaki on ma kolor przy skrzynce z bezpiecznikami



daro31ie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:23
Lokalizacja: Carlow
Kontakt:

Post autor: daro31ie » śr maja 02, 2007 21:43

zobacz na schemacie


nie ma glupich ludzi sa tylko trosze inni

Awatar użytkownika
chowano
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn cze 06, 2005 10:26
Lokalizacja: kępno

Post autor: chowano » czw maja 03, 2007 10:42

ale na jakim schemacie? mozesz podac do niego link



Awatar użytkownika
Darass
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: sob sty 21, 2006 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Darass » czw maja 03, 2007 11:07

diesla starszej generacji najgorzej jest zabezpieczyć przed kradzieżą. W innym można sie bawić w blokowanie komputerów itd... Ja mam blokade na rozrusznik, na pompe wtryskową, i oprócz tego elektrozawór na przewodzie paliwowym. Pozniej można jeszcze kombinować w srodku, np Bear-Lock albo blokada na fajere. Wiecej raczej nie pokombinujesz ;)



CzaRnyTB
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 21:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: CzaRnyTB » czw maja 03, 2007 13:54

No kolor ma taki jak a foto, wiec idz po przewodzie az dojdziesz do miejsca w którey on wchodzi w puszke z bezpiecznikami i tam sie podepnij, Ja na twoim miejscu bym jeszcze zrobil na rozruszniku ukryty wyłacznik bo jak bedizesz miał tylko na pompie to dobry złodziej może zapodać + na zawór (STOP) i bez zadnych problemów uruchomi silnik.POZDRO



Awatar użytkownika
Darass
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: sob sty 21, 2006 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Darass » czw maja 03, 2007 14:42

Ja na twoim miejscu bym jeszcze zrobil na rozruszniku ukryty wyłacznik bo jak bedizesz miał tylko na pompie to dobry złodziej może zapodać + na zawór (STOP) i bez zadnych problemów uruchomi silnik.POZDRO
jak rozrusznik odłączony to wystarczy ze wezmie na pych i juz jedzie ;)

ale wiadomo, im wiecej zabezpieczeń tym lepiej.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw maja 03, 2007 14:46

Darass pisze:ale wiadomo, im wiecej zabezpieczeń tym lepiej.
to prawda , ale jak złodziej będzie chciał ukraść auto to nawet posunie się do zaholowania go :P



Awatar użytkownika
chowano
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn cze 06, 2005 10:26
Lokalizacja: kępno

Post autor: chowano » czw maja 03, 2007 14:59

Darass pisze:jak rozrusznik odłączony to wystarczy ze wezmie na pych i juz jedzie ;)
a to klekota na pych da sie odpalic? bo z tego co czytalem to chyba nie za bardzo



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 226 gości