Co to za czesc pod maska?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » czw maja 03, 2007 12:20

Nie wiem pozniej to sprawdze i odpisze a na pewno nie mam bo nawet dluzej mi temp. lapie musze jakies 5-8 km przejechac zeby 90 bylo.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw maja 03, 2007 12:26

damcio napisalem niekoniecznie. 90 koni nie wszystkie mialy te podgrzewacze. moze to zalezy jakos od wersji na kraje zimniejsze albo wyborze klienta.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw maja 03, 2007 12:27

SouleR pisze:damcio napisalem niekoniecznie.
fakt nie zauważyłem :blush:
SouleR :pub:



obobo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt lut 20, 2007 18:12
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: obobo » czw maja 03, 2007 12:29

mular pisze:Na bank ich nie mam wiem dokladnie gdzie sa bo u brata silnik AHF sa ladnie widoczne.I tez mam auto z 94r silnik 1z.
identycznie u mnie. damcio151 to o czym piszesz to jedyna rola tego bezpiecznika? moze w 1z odpowiada za cos zgola innego?



Awatar użytkownika
Kapitan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt kwie 03, 2007 21:28
Lokalizacja: Hajnóvwka

Post autor: Kapitan » czw maja 03, 2007 14:28

Z tym bezpiecznikiem tak czy siak wymieni się na nowy i będzie good.
Bardziej mnie nurtuje to szarpanie, kolega pisał popukać, postukać, 3000 obr. :rolleyes: , są jakieś bardziej konwencjonalne metody by sprawdzić dlaczego tak się dzieje?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw maja 03, 2007 14:37

Bardziej mnie nurtuje to szarpanie, kolega pisał popukać, postukać, 3000 obr. :rolleyes: , są jakieś bardziej konwencjonalne metody by sprawdzić dlaczego tak się dzieje?
Jeżeli chcesz wyeliminować nastawnik to odłącz wtyczkę od impulsatora na skrzyni biegów ( jak nie będzie szarpać to nastawnik do czyszczenia )
Jeżeli chcesz wyeliminować wtrysk sterujący to jedyna najlepsza metoda to pukać we wtrysk kluczem , śrubokrętem , lub innym narzędziem przy 3000 obr ( jak szarpnie to wtrysk do wymiany )



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » czw maja 03, 2007 15:53

damcio151 pisze:- temp. plynu chlodzacego >70°
- temp. powietrza >5°
- obr. silnika < 800
Chyba jednak odwrotnie

temp.plynu <70'
temp. powietrza <5'
obr.siln. >800

Strona mniejsza jest przy szpicu, wieksza jest ptzy rozwartym :)



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw maja 03, 2007 16:03

dziechu pisze:Strona mniejsza jest przy szpicu, wieksza jest ptzy rozwartym :)
a no tak :wink: , dzięki za poprawienie :pub: :pub:



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » czw maja 03, 2007 21:02

damcio151 gdzie konkretnie znajduje sie ten impulsator na skrzyni biegów? czy odłączenie na chwilę tej wtyczki nie spowoduje pojawienia sie jakiegos błędu?
Druga sprawa jak po puknieciu we wtrysk sterujący nic sie nie stanie( nie bedzie szarpnięcia) to oznacza uszkodzony wtrysk ??



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw maja 03, 2007 21:23

szatanek pisze:damcio151 gdzie konkretnie znajduje sie ten impulsator na skrzyni biegów? czy odłączenie na chwilę tej wtyczki nie spowoduje pojawienia sie jakiegos błędu?
spójrz na skrzynie biegów i tam będzie wtyczka , tu masz link , foto wkleił Adamm, http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... a++skrzyni
szatanek pisze:Druga sprawa jak po puknieciu we wtrysk sterujący nic sie nie stanie( nie bedzie szarpnięcia) to oznacza uszkodzony wtrysk ??
jak nie będzie szarpać to ok , ale jak szarpnie to znaczy , że czujnik wzniosu iglicy jest uwalony , a tym samym cały wtrysk...

szatanek pisze:czy odłączenie na chwilę tej wtyczki nie spowoduje pojawienia sie jakiegos błędu?
nie ma takiej możliwości .. Jedynie nie będziesz wiedział ile na godzinę jedziesz , gdy będziesz miał odpiętą wtyczkę :P



mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » czw maja 03, 2007 21:33

Caly wtrysk to nie koncowka jak nie jeje to dobra.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw maja 03, 2007 21:34

mular pisze:Caly wtrysk to nie koncowka jak nie jeje to dobra.
tyle , że sterującego nie rozbierzesz :P , więc trzeba cały wtrysk wymieniać , poza tym w sterującym nie chodzi o iglice , a o czujnik położenia/wzniosu iglicy



mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » czw maja 03, 2007 21:37

Jak nie rozbierzesz koncowka jest wymienna jakies 3 tyg temu wymienialem czujnik na 3 cyl.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw maja 03, 2007 21:42

mular pisze:jakies 3 tyg temu wymienialem czujnik na 3 cyl.
czujnik położenia iglicy :bajer: ?? ciekawe jak zrobiłeś to .... opisz i powiedz gdzie kupiłeś takowy czujnik .... właśnie mam z tym wtryskiem problem

[ Dodano: Czw Maj 03, 2007 21:44 ]
mular pisze:koncowka jest wymienna
końcówka ... możliwe , ale z czujnikiem to wątpię .. czytałem mnóstwo postów na temat czujnika i wszedzie jest napisane , że jest on niewymienialny osobno



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 150 gości