Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
rafek81
Post
autor: rafek81 » śr maja 02, 2007 20:45
witam, dokladnie cieknie z uszczelki łaczącej blok z plastikową rurką(bardzo proste i opisowe).. i teraz czy wymienic na nowa.. czy moze zasypac takim proszkiem do reperacji malych wyciekow w ukladzie chlodzenia.. osoby majace doswiadczenie prosze o wpisy...
-
twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
-
Kontakt:
Post
autor: twardy » śr maja 02, 2007 20:55
nie syp żadnego świństwa do układu , kolega dosypał i zatkał nagrzewnice , sprubuj uszczelnic wyciek ewentualnie wymienić
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
-
Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Post
autor: Paweł NPI » śr maja 02, 2007 20:56
Najlepiej wymień dla świętego spokoju.
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
-
rafek81
Post
autor: rafek81 » śr maja 02, 2007 21:22
no wlasnie slyszalem ze moze byc probolem z nagrzewnica.. po wsypanu proszku.. wiec lepiej wymienic.. wiec musialbym spuścić płyn.. /pytanie laickie../ gdzie co odkrecic..??
-
Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Post
autor: Paweł NPI » śr maja 02, 2007 21:29
Najprościej to chyba odkręcić termostat.
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
-
daro31ie
- Ma gadane
- Posty: 196
- Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:23
- Lokalizacja: Carlow
-
Kontakt:
Post
autor: daro31ie » śr maja 02, 2007 21:39
O proszku kolego zapomnij to nic dobrego dla silnika. Ja pamietam jeszcze czasy komuny kiedy nowa chlodnice nie mozna bylo dostac wiec bardzo popularne byly fusy z kawy, nie polecam ale takie to byly czasy
nie ma glupich ludzi sa tylko trosze inni
-
pawliszyn
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:09
- Lokalizacja: Pasłęk
-
Kontakt:
Post
autor: pawliszyn » śr maja 02, 2007 21:47
palen pisze:Najprościej to chyba odkręcić termostat.
Po co wystarczy sciagnac waz z obudowy termostatu i plyn zleci a po drugie odkrecajac krociec od bloku duzo plynu nie poleci i proponowal bym wymienic na nowy koszt niewielki a ile spokoju.
-
souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
-
Kontakt:
Post
autor: souler » śr maja 02, 2007 23:29
se nowy krociec kup. na szrotach po 3zl nawet mozna wyrwac. ostatnio wymienialem u siostry. w dieslu troche wiecej roboty niz w benie. nie warto bawic sie w proszki, bo szkoda pompy. nie warto kleic bo i tak pusci.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
rafek81
Post
autor: rafek81 » czw maja 03, 2007 08:21
a co z ewentualnym odpowietrzeniem?
-
souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
-
Kontakt:
Post
autor: souler » czw maja 03, 2007 08:35
uklad sam sie odpowietrza. zalewasz plyn i nagrzewasz silnik z zamknietym zbiorniczkiem. jak wentyl sie zalaczy to juz prawie koniec roboty. dolac na stan i przejechac sie. potem znowu dolac jesli trzeba.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Post
autor: Paweł NPI » czw maja 03, 2007 08:36
rafek81 pisze:co z ewentualnym odpowietrzeniem?
Zalewasz płyn, odpalasz auto z odkręconym korkiem zbiorniczka z płynem i czekasz aż się wiatrak włączy. Gasisz silnik i czekasz aż przestygnie i uzupełniasz ewentualny ubytek.
[ Dodano: 2007-05-03, 08:37 ]
SouleR pisze:nagrzewasz silnik z zamknietym zbiorniczkiem
A nie z otwartym??
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
-
rafek81
Post
autor: rafek81 » czw maja 03, 2007 08:45
no wiec zamkniety czy otwarty korek....
-
Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Post
autor: Paweł NPI » czw maja 03, 2007 08:51
Przeczytaj 5 post w tym temacie i bedziesz widział że mam rację...
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... wietrzenie
[ Dodano: 2007-05-03, 08:56 ]
Na logikę... Przecież jak się odpowietrza to powietrze musi gdzieś uciekać...
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
-
rafek81
Post
autor: rafek81 » czw maja 03, 2007 08:59
ok.. wiec otwarty... dziekuje za pomoc... oczywiscie punkty dla zasłuzonych..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości