Bardzo glosna praca pompy wspomagania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lemkat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:08
Lokalizacja: Kedzierzyn

Bardzo glosna praca pompy wspomagania

Post autor: lemkat » pn kwie 30, 2007 22:52

Witam

Mam problem z pompa wspomagania, mechanik ocenil ze nadaje sie do wymiany ale niestety bede z tym musial troche poczekac. Pompa halasuje podczas postoju i w czasie jazdy jak tylko lekko skrece kierownice w sposob taki ze nie da sie tego wytrzymac. Czy moge ja odlaczyc do czasu wymiany ? Jesli tak to jak tego dokonac ?

Moje autko to Golf 3 GDI

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt maja 01, 2007 12:28 przez lemkat, łącznie zmieniany 2 razy.



zloty60
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:13
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zloty60 » pn kwie 30, 2007 22:57

Ale cieknie z niej? Jak ma luz na kole to zeczywiscie wymien bo to lozysko raczej nie wymianialne jest..
Jak ocenil ze nadaje sie do wymiany.Piszczy czy jarmoli?
Jak piszczy to sprawdz naciag paska( i jego stan)


CB :) BEZ TEGO SIE NIE RUSZAM !!!!!!!!!

Awatar użytkownika
mindcrasher
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 13:32
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: mindcrasher » pn kwie 30, 2007 23:20

zloty60 pisze:to lozysko raczej nie wymianialne jest
jak najbardziej wymienialne, tylko nie jest typowe wiec troche pewnie kosztuje, sam mam taką pompę z którego wyjąłem łożysko bo sie rozsypało.
Pompę mozesz oczywiście odłączyć zdejmując pasek, dokonasz tego popuszczając naciąg pompy taką srubą z ząbkami, obejrzyj pompę to napewno ją znajdziesz.
Tylko wiedz, że spotka Cię niemiła niespodzianka, kręcenie bez wspomagania to katorga zwłaszcza na postoju, ale dasz rade, pozdro



lemkat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:08
Lokalizacja: Kedzierzyn

Post autor: lemkat » pn kwie 30, 2007 23:22

nie piszczy, pasek jest ok, bardziej wydaje dzwieki jak gdyby sie zacierala, olej jest, byl uzupeniany, pompa nadaje sie do wymiany pytalem czy zanim to zrobie moge ja jakos odlaczyc zeby nie robila tyle halasu.

[ Dodano: 30 Kwi 2007 23:31 ]
mindcrasher pisze:Pompę mozesz oczywiście odłączyć zdejmując pasek, dokonasz tego popuszczając naciąg pompy taką srubą z ząbkami, obejrzyj pompę to napewno ją znajdziesz.
licze sie z tym ze kierownica bedzie pracowala ciezej ale halas jest nie do zniesienia, czy jak bede jezdzil z tak odlaczona pompa moge cos uszkodzic ?



Awatar użytkownika
mindcrasher
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 13:32
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: mindcrasher » pn kwie 30, 2007 23:44

lemkat pisze:licze sie z tym ze kierownica bedzie pracowala ciezej ale halas jest nie do zniesienia, czy jak bede jezdzil z tak odlaczona pompa moge cos uszkodzic ?
raczej niczego nie uszkodzisz, jak tak zrobiłem przeszło 1000km bez pompy, zanim wymieniłem koło które napędza pompę, bo się gibało i ono było winne posypania się łożyska, sprawdz u siebie, zauważysz to na niskich obrotach.
a co do kręcenia to nie bedzie to tak ciężko jak w aucie bez wspomagania, bedzie dużo ciężej,

a ile kosztuje taka pompa, bo ja kupiłem okazyjnie w Niemczech wiec nie wiem ile tutaj jest warta, może warto by było łożysko kupic i sprzedać pompę, w końcu jest sprawna, pozdro



lemkat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:08
Lokalizacja: Kedzierzyn

Post autor: lemkat » pn kwie 30, 2007 23:49

dzieki, jutro sprobuje zdemontowac ten pasek, mam nadzieje ze sie uda.

pozdrawiam



Awatar użytkownika
mindcrasher
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 13:32
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: mindcrasher » pn kwie 30, 2007 23:53

lemkat pisze:dzieki, jutro sprobuje zdemontowac ten pasek, mam nadzieje ze sie uda.
pewnie ze sie uda, daj znać co i jak



lemkat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:08
Lokalizacja: Kedzierzyn

Post autor: lemkat » wt maja 01, 2007 12:33

witam ponownie, staram sie zdjac ten pasek z pompy wspomagania ale nie bardzo mi to idzie, znalazlem po prawej stronie pompy srube ktora wyglada na jaj kontrowanie w celu napiecia paska ale nie jestem pewny czy to jest to bo po luzowaniu pompa nawet nie drgnela. na zdjeciu zamieszczam miejsce gdzie ta sruba sie znajduje niestety ciezko tam dosc wiec nie widac jej na zdjeciu.

gdzie mam poluzowac ta pompe zeby zdjac pasek ????

Obrazek



Awatar użytkownika
Maciuś01
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 575
Rejestracja: czw paź 26, 2006 17:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Maciuś01 » wt maja 01, 2007 12:47

od dołu samochody jest śruba którą poluzowujesz i potem wiekszum kluczem kręcisz i zębatka przesuwa pompę po regulacji i luzuje pasek

robisz to z kanału albo leżąc pod samochodem.

przy okazji mam do sprzedania pompe urzuwke do golfa z duzum odsadzeniem aluminioową.



Awatar użytkownika
mindcrasher
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 13:32
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: mindcrasher » wt maja 01, 2007 13:22

Maciuś01 pisze:od dołu samochody jest śruba którą poluzowujesz i potem wiekszum kluczem kręcisz i zębatka przesuwa pompę po regulacji i luzuje pasek
dokładnie :pub:



lemkat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:08
Lokalizacja: Kedzierzyn

Post autor: lemkat » wt maja 01, 2007 13:41

dzieki za wszystkie odpowiedzi



medin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 19:15
Lokalizacja: Tychy

Post autor: medin » wt maja 01, 2007 18:04

Mi też pompa piszczała dolałem oleju i nic nie pomogło dopiero jak wymieniłem olej w pompie wspomagania jest ok.jesli bedziesz wymieniał olej to tylko do golfa nie pamietam nazwy koszt 30zł litr



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 184 gości