"Bijący" wentylator chłodnicy.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

fantomas00
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr kwie 11, 2007 15:04
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Kontakt:

"Bijący" wentylator chłodnicy.

Post autor: fantomas00 » wt maja 01, 2007 11:25

Witam. Mam drobny problem. Otóż w moim Golfie III TDI 90 KM gdy włączy się wentylator chłodnicy prawie całe auto wpada w drgania. Gdy się wentylator wyłączy drgania ustępują. Co to może być?


fantomas00

obobo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt lut 20, 2007 18:12
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: obobo » wt maja 01, 2007 11:37

mozliwe ze to lozyska, lepiej szybko sie tym zajmnij bo zczasem bicie sie powiekszy i uszkodzisz chlodnice. a jak zlapiesz za lopatki wentylatora i poruszasz to jest duzy luz?



fantomas00
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr kwie 11, 2007 15:04
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Kontakt:

Post autor: fantomas00 » wt maja 01, 2007 12:04

Nie ma dużego luzu jak złapię za łopatki.


fantomas00

Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » wt maja 01, 2007 12:10

Też mi się wydaje że to łożyska. Sprawdź jak pisze obobo, czy jest luz jak się nie kręci ;-)


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Maciuś01
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 575
Rejestracja: czw paź 26, 2006 17:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Maciuś01 » wt maja 01, 2007 12:49

naj prawdopodobniej faktycznie łożyska więc do wymiany silnik

mogło też spaść fabryczne wyważenie wiatraka (takie blaszki przypięte do śmigieł) jak to odpadło to muszisz też zmienić smigło :grrr:



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » wt maja 01, 2007 21:39

jeśli da radę oddzielić wirnik od reszty, to można wymienić same łożyska, które mają w wiatrakach tyle do silnika, co kwiatek do kożucha.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt maja 01, 2007 21:51

kolega w B5 musiał wymienic cały wiatrak bo z powodu duzego luzu sie blokował i przepalał bezpiecznik , ponoć do Paska wiatraki schodza jak ciepłe bułeczki.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 155 gości