Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
zygimar
- Użytkownik
- Posty: 317
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
- Lokalizacja: Świdnica
-
Kontakt:
Post
autor: zygimar » śr kwie 25, 2007 08:18
Witam
Od jakiegoś tygodnia dziwnie zachowuje mi się wspomagania.
Po długiej jeżdzie ok 20 min. skęcając delikatnie ( lekkie ruszenie kierownicą ok 5 - 10 stopni) napotykam na opór ale jak przekręce mocniej opór ustaje.Czy przyczyną może byś ślizgający się pasek lub trzeba już wymienić płyn??
GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.
-
jajko
- Ma gadane
- Posty: 247
- Rejestracja: pt lis 11, 2005 14:49
- Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Post
autor: jajko » śr kwie 25, 2007 20:57
Nie chcę Cię straszyć, ale ja tak miałem jak padała pompa wspomagania. A wyje może jak skręcasz? U mnie najbardziej wyła jak silnik miał 2 tys. obrotów i kręciłem kołami na postoju.
-
arturo
- Użytkownik
- Posty: 314
- Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
- Lokalizacja: Podlaskie
-
Kontakt:
Post
autor: arturo » śr kwie 25, 2007 23:00
Pompy wspomagania są bardzo trwałe a większość usterek to rozwalone łożysko które można wymienic. Najpierw sprawdź czy pasek sie nie ślizga (takie objawy to raczej ślizgający się pasek) i czy nie wyje jak skręcasz, jak wyje to możesz mieć za mało płynu.
-
zygimar
- Użytkownik
- Posty: 317
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
- Lokalizacja: Świdnica
-
Kontakt:
Post
autor: zygimar » czw kwie 26, 2007 09:58
Lekko szumi przy skręcie na maksa na postoju.
Co ile należy mieniać płyn??
Objawy te zaczynają się po nagrzaniu, podejzewam pasek ale nie wiem czy on ma wlasciwosci rozsciagające pod wpływem temperatury.
[ Dodano: 26 Kwi 2007 10:11 ]
To łożysko to w pompie siada??
GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.
-
Tomekx
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: pn paź 16, 2006 12:36
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Tomekx » pt kwie 27, 2007 09:02
Witam
Panowie co ile wymienia się płyn w układzie w spomagania??
A to łożysko co kolega zygi ma sprawdzić gdzie się znajduje. U mnie też lekko wyje przy skręcie maksymalnym.
-
zygimar
- Użytkownik
- Posty: 317
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
- Lokalizacja: Świdnica
-
Kontakt:
Post
autor: zygimar » pt kwie 27, 2007 13:03
PROSZE O POMOC.
STAN PŁYNU JEST OK.
POMPA NIE WYDAJE DZIWNYCH DZWIĘKÓW.
SZUMY PRZY MAKSYMALNYM SKRĘCIE DOCHODZĄ Z PRZEKŁADNI KIEROWNOICZEJ (CHYBA, Z DOŁU)
GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.
-
opał
- Mały gagatek
- Posty: 124
- Rejestracja: pn sty 08, 2007 23:12
- Lokalizacja: wawka
Post
autor: opał » sob kwie 28, 2007 23:25
płyn raz na dwa lata lub chyba 80 tysięcy km, natomiast szum przy max skręcie to działanie zaworu przelewowego o ile sie nie myle i jest to dopuszczalne,w wielu autach występuje
Każdemu brakuje-jednemu do jachtu,drugiemu do chleba
klimatyzacje-serwis i ozonowanie
-
WiRaGe
- Ma gadane
- Posty: 201
- Rejestracja: pt mar 23, 2007 16:15
- Lokalizacja: Kozienice
-
Kontakt:
Post
autor: WiRaGe » ndz kwie 29, 2007 19:50
opał pisze:natomiast szum przy max skręcie to działanie zaworu przelewowego o ile sie nie myle i jest to dopuszczalne,w wielu autach występuje
nie mylisz sie to zawór w pompie wspomagaia wydaje takie odgłosy w momencie mkaksymalnego skrętu z tym że w różnych autach jest on bardziej lub mnie słyszalny
-
Maciuś01
- Gadatliwa bestia
- Posty: 575
- Rejestracja: czw paź 26, 2006 17:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Post
autor: Maciuś01 » ndz kwie 29, 2007 21:58
Przy maksymalnym skręcie zawsze zawyje to jest normalne.
Jak piszczy rzy skręcie na postoju to do wymiany albo naciagniecia pasek.
Jak ciężko chodzi w penym momencie albo się zacina to niestety do wymany albo regeneracji pompa albo przekładnia....
-
zygimar
- Użytkownik
- Posty: 317
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
- Lokalizacja: Świdnica
-
Kontakt:
Post
autor: zygimar » pt maja 04, 2007 18:03
W jaki sposób wymienić płyn w układzie wspomagania?? Czy jest jakiś zawór bo w ksiażce napraw auta nic nie ma. I jak przepłukać układ kierowniczy??
Drugie pytanie czy uszkodzenie przekładni może być związane z niskim i bardzo twardym zawieszeniem??
[ Dodano: 04 Maj 2007 18:07 ]
Ile wchodzi tego płynu??
GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.
-
WiRaGe
- Ma gadane
- Posty: 201
- Rejestracja: pt mar 23, 2007 16:15
- Lokalizacja: Kozienice
-
Kontakt:
Post
autor: WiRaGe » pt maja 04, 2007 19:19
-
zygimar
- Użytkownik
- Posty: 317
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
- Lokalizacja: Świdnica
-
Kontakt:
Post
autor: zygimar » pn maja 07, 2007 08:38
??
GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości