Problem z odpaleniem....

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PietRas17
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 21:10
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka / Białystok
Kontakt:

Problem z odpaleniem....

Post autor: PietRas17 » sob kwie 28, 2007 13:23

Witam!
Mam taki problem....gdy moj golf jest zimny (w sensie np. po nocy) mam problem z odpaleniem. Rozrusznik kreci i kreci i ledwo po paru próbach odpali a jak juz odpali to podskakuje silnik jak durny zanim sie ustawi na obroty odpowiednie jakby nie lapal na wszystkie cylindry. Problemu nie mam gdy silnik jest cieply....twydaje mi sie ze to nie swiece bo po przekreceniu stacyjki kontrolka grzania swiec wprawdze odrazu znika ale teraz jest dosc cieplo wiec moze dlatego, poza tym grzalem swiece recznie bo myslalem ze moze cos z grzaniem nie tak ale reczne grzanie przez kabelek z akulumatora tez nic nie daje.... CO to moze byc??


MK3 SiLVer by Pietras17
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=967035

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob kwie 28, 2007 14:07

sprawdzales kat wtrysku?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
PietRas17
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 21:10
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka / Białystok
Kontakt:

Post autor: PietRas17 » sob kwie 28, 2007 14:09

Masz na myśli VAG'a...Nie podpinałem go....

[ Dodano: 28 Kwi 2007 15:28 ]
mam nadzieje że nie padła mi pompa...od ruskiej ropki.... :crazy:


MK3 SiLVer by Pietras17
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=967035

Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » sob kwie 28, 2007 15:33

pompa moze nie padla ale mogles ja zasyfic tak samo wtryski, podjedz do sokolki na przeciwko cepenu przy wjezdzie do sokolki koles ma waga moze ci pomoze cos z tym zrobic


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob kwie 28, 2007 15:34

trzeba sie podpiac pod vaga, sprawdzic bledy i kat wtrysku


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
PietRas17
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 21:10
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka / Białystok
Kontakt:

Post autor: PietRas17 » sob kwie 28, 2007 15:36

chyba tak zrobie bo nic nie wymysle. Ale wydaje mi sie ze gdyby pompa byla zasyfiona to ciagle by zle palil a nie tylko jak zimny.....


MK3 SiLVer by Pietras17
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=967035

Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » sob kwie 28, 2007 15:41

PietRas17, jak juz masz jezdzic na ruskiej ropie to ja mieszaj pul na pol z normalna


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
PietRas17
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 21:10
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka / Białystok
Kontakt:

Post autor: PietRas17 » sob kwie 28, 2007 15:42

Scotto, o ile dobrze pamietam to na przeciwko Orlenu w Sokółce jest jakaś restauracja czy cos takiego....teraz tam traktorki stoją...A czego mam konkretnie szukać? to jest jakiś warsztat??


MK3 SiLVer by Pietras17
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=967035

Awatar użytkownika
blachy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn sty 02, 2006 10:37
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: blachy » sob kwie 28, 2007 15:43

Scotto pisze:PietRas17, jak juz masz jezdzic na ruskiej ropie to ja mieszaj pul na pol z normalna
Jak pewna to nie ma potrzeby. Ja około 12-13tys zrobiłem na ON z UA i śmiga wszystko ładnie.

Pozdro



Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » sob kwie 28, 2007 15:43

PietRas17, vag ci nie zaszkodzi podjedz zobaczysz co nie tak , a jak z przewodami od paliwa i filtrem zadnych nieszczelnosci? i oblukaj kolo pasowe moze klin juz ledwo zipie


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
PietRas17
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 21:10
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka / Białystok
Kontakt:

Post autor: PietRas17 » sob kwie 28, 2007 15:44

heh wiem...ale w praktyce różnie to było.....

[ Dodano: 28 Kwi 2007 15:48 ]
blachy, ja już też zrobiłem prawie 11 tys. na ruskiej.
Scotto, przewody cyste, bez powietrza. Filtr był zmieniany co prawda nie na nowy ale na nowszy niż byl na początku. Ale mysle ze nawet gdyby filtr to ciagle mialby problem z odpaleniem.


MK3 SiLVer by Pietras17
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=967035

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » sob kwie 28, 2007 15:55

posłuchaj Adamma i Scotto, jedz na diagnoze vag!



Awatar użytkownika
PietRas17
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 21:10
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka / Białystok
Kontakt:

Post autor: PietRas17 » ndz kwie 29, 2007 09:03

Po niedzieli wybiore sie na diagnoze....prawdopodobnie wina pompy wtryskowej.....


MK3 SiLVer by Pietras17
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=967035

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 200 gości