Po pomiarze kompresji - jakie oceny?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gutzio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:33
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Po pomiarze kompresji - jakie oceny?

Post autor: gutzio » pt kwie 27, 2007 07:51

Witam
Jak w temacie

1- 32
2- 30
3- 30,5
4- 31

jestem sam ciekawy co sadzicie .... pomiar robilem bo mam problemy z rannym odpalaniem - czasami...

pozdrawiam i prosze o wypowiedzi..

gutzio :pub:
Ostatnio zmieniony ndz maja 13, 2007 12:50 przez gutzio, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt kwie 27, 2007 13:51

ok


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
gutzio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:33
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: gutzio » pt kwie 27, 2007 16:04

tomcio666 pisze:SouleR, wyczerpująca odpowiedź, ja dodam że 34 to jest max dla nowego a 26 remont, różnica ciśnień między garami to max 5 bar
wlasnie mnie te roznice troszke martwily, silnik po remoncie i problemy z zapalaniem..? hmm balem sie ze komprecha gdzies trzmychla... musze dac kat wtrysku gdzies dobrze ustawic.. :/ i poszukac babelkow w przewodach. Przy okazji sie zapytam czy nie wie ktos ile kosztuja plytki do ustawienia zaworow..?

pozdrawiam



Awatar użytkownika
gutzio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:33
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: gutzio » pt kwie 27, 2007 17:33

tomcio666 pisze:
gutzio pisze:czy nie wie ktos ile kosztuja plytki do ustawienia zaworow..?
a nie masz hydraulicznych popychaczy?
:crazy: niestety, mam w moim pasku silnik CY na plytkach, orginalny byl zabity nie nadawal sie do remontu :(
dalem na warsztat ustawic zawory ale buraki ustawili na zimnym - czego sie niedawno dowiedzialem i jest kiszka, wole to sam zrobic... bedzie na 5 + :bajer:



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » sob kwie 28, 2007 02:03

tomcio666 pisze:SouleR, wyczerpująca odpowiedź, ja dodam że 34 to jest max dla nowego a 26 remont, różnica ciśnień między garami to max 5 bar
A czy dla AAZ czyli 1.9TD tez takie same granice?



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob kwie 28, 2007 07:37

Michnik chyba tak


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob kwie 28, 2007 08:37

gutzio, między garmi może być max 10% różnicy mieścisz się, kłopoty z zapalniem rannym są może od czegoś innego ;).


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
gutzio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:33
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: gutzio » sob kwie 28, 2007 20:58

vw_vandal pisze:gutzio, między garmi może być max 10% różnicy mieścisz się, kłopoty z zapalniem rannym są może od czegoś innego ;).
Witam....

Dzis ustawilem zawory SAM bo jakos nie mam zaufania do mechanikow, nie dostalem jednak plytek o wymiarze 3.30mm i musialem 3 szt zeszlifowac z 3.50.. hmmm ciezko bylo ale zaworki sa jak malowane :) niestety zauwazylem ze poci mi sie wtrysk na 2 cylindrze.. myslalem ze to wezyk na przelewie ale chyba niestety nie ... wydaje mi sie ze z tej malej rorki przelewowej cieknie.. hmm bede musial cala obudowe wtrysku wymienic niestety... w zwiazku z tym mysle ze moze sie tam zapowietrzac.



bogoria
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: pt sty 26, 2007 21:33
Lokalizacja: legnica

Post autor: bogoria » sob kwie 28, 2007 22:58

mam pytanko
czy dla AAZ 1,9TD wartości 34- 34- 33-34 są OK. dodam, że jestem świeżym użytkownikiem diselka i nie za bardzo jestem w temacie.dzięki z góry za wszystkie sugestie



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn kwie 30, 2007 07:44

bogoria, gitarrrra !!!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pn kwie 30, 2007 07:59

A co myślicie o wiekrzym ciśnieniu niz podaje fabrka mimo ze w silniku wszystko jest sprawne i dobrze wyregulowane, silnik seria nie ruszany od nowosci , ja mam w granicach 36 i główkuje czemu tak jest mimo ze nowy ma mniej :kac: Mam nadzieje ze przez to sie nie rozleci :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 251 gości